Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@22:12:22 GMT

اداره کشور نیازمند تفکر جهادی/ مردم بصیر هستند

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۶۲۴۴

اداره کشور نیازمند تفکر جهادی/ مردم بصیر هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرم محمدی ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع خود از سمت فرماندار شاهرود و معارفه فرماندار جدید این شهرستان به میزبانی سالن جلسات فرمانداری ویژه شاهرود، ضمن بیان اینکه در روزهای اخیر شاهد حرکاتی در سطح کشور بودیم، ابراز کرد: در آستانه هفته بسیج باید از ظرفیت تمام بسیجیان کشور تقدیر کرد که با بصیرت خاصی به این عرصه ورود کرده و در بازگشت آرامش به کشور کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه افزایش قیمت بنزین تصمیمی بود که سران سه قوه گرفتند، افزود: بعد از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مجموعه کشور بر این تصمیم تأکید کردند.

مدیرکل دفتر انتظامی استانداری تهران بابیان اینکه مردم ما همواره پای آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند، تأکید کرد: مردم درس آموختگان مکتب علوی و حسینی هستند و به محض اینکه احساس کردند کشور درخطر است، بدون هیچ فراخوانی به میدان آمدند تا به آرامش جامعه کمک کرده و نشان دهند که پشتیبان ولایت‌فقیه و نظام هستند.

محمدی بابیان اینکه خوابی که دشمن برای کشور دیده بود، به همت مردم و همچنین تلاش مسئولان خنثی شد، گفت: این هوشیاری مردم و مسئولان شایسته تقدیر است.

وی در دیگر بخش سخنان خود بابیان اینکه اداره کشور امروز به تفکر جهادی نیازمند است، بیان کرد: باید در اداره کشور رزمنده بود و رزمنده نیز ماند.

فرماندار سابق شاهرود همچنین گفت: در طول یک و نیم سال تصدی‌گری بنده در فرمانداری ویژه شهرستان یکی از نکات قابل‌توجه در این شهر تعامل خوب بین ارکان مدیریتی شهرستانی و شهری شامل فرمانداری، امام‌جمعه، شورای شهر، نماینده، شهرداری و ... بود که این امر به‌مثابه یک ظرفیت مدیریتی مهم در این شهرستان مستعد محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم نادر فخری به‌جای محمد کرم محمدی به‌عنوان فرماندار شاهرود معارفه شد.

کد خبر 4777064

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری شاهرود مراسم تودیع و معارفه استانداری سمنان شاهرود بوشهر زلزله شهرکرد ایلام بارش برف قزوین گرگان شیراز بنزین قیمت بنزین بیرجند خطبه های نماز جمعه هفته وحدت اصلاح قیمت حامل های انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۶۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی محدود برخی منازل در بندرعباس

حبیب بهادری فرماندار شهرستان بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به حجم بالای بارش‌ها در استان، گفت: ضرورت دارد مردم نسبت به هشدارهای هواشناسی حساس بوده و به تذکرات توجه کافی داشته باشند.

وی افزود: حجم بالای بارندگی در بالادست بندرعباس موجب شده است که آبگرفتگی‌هایی در برخی مناطق به وقوع بپیوندد.

فرماندار بندرعباس عنوان‌کرد: شمال و شرق شهر بندرعباس بیشترین تأثیر را از بارندگی‌ها داشته است.

بهادری خاطرنشان‌کرد: ایجاد خاکریز توسط مردم در روستای چهچکور موجب شده است نقطه‌ای دچار تجمع آب‌های سطحی شده و با عبور از خاکریز وارد خانه‌های مردم شود.

وی با بیان اینکه آبگرفتگی‌ها در تعداد محدود از منازل بوده است، گفت: رسیدگی به منازل دچار آبگرفتگی در حال انجام است و نیروهای امدادی و خدمات‌رسان به منطقه اعزام شده‌اند.

بهادری تصریح‌کرد: در شهر بندرعباس نیز در محلات کوی نواب و سنگ‌کن به صورت محدود شاهد آبگرفتکی‌هایی بوده‌ایم.

کد خبر 6081482

دیگر خبرها

  • کار برای اربعین نیازمند نگاه جهادی
  • عکس/ حضور رئیسی در اجتماع پرشور مردم شهرستان شاهرود
  • رئیسی: گذشت زمانی که برخی می‌خواستند با برجام 2 و برجام 3 روی موشک‌ها و توانایی‌های ما معامله کنند/ ما به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد که روی توانایی‌های ملت ایران که به برکت خون شهیدان به دست آمده، معامله شود
  • طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند
  • رئیسی: هر تعرضی به خاک ایران پاسخی پشیمان‌کننده در پی دارد
  • حضور رئیس جمهور در بین مردم شاهرود
  • رئیسی: انتظار مردم از دولت، کار جهادی و انقلابی است
  • انتظار مردم از دولت ، کار جهادی و انقلابی است
  • اقتدار ارتش حاصل تفکر و اندیشه انقلابی و جهادی است
  • آبگرفتگی محدود برخی منازل در بندرعباس