Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- انجمن سینمایی فیلم‌سازان انیمیشن ایران (آسیفا) با همکاری امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اقدام به نمایش انیمیشن‌های منتخب از دهه‌های چهل تا شصت کانون کرده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، آثاری از بزرگان انیمیشن ایران همچون فرشید مثقالی، پرویز نادری، نفیسه ریاحی، نورالدین زرین‌کلک، علی‌اکبر صادقی، احمد عربانی و مرتضی ممیز برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«من آنم که» اثر علی‌اکبر صادقی، «رنگین کمان» نفیسه ریاحی، «استقلال» و «مرد و ابر» پرویز نادری و «سیاه پرنده» مرتضی ممیز عنوان برخی از این آثار است.
«آقای هیولا» و «یک قطره خون یک قطره نفت» فرشید مثقالی، «تبر» احمد عربانی، «چشم تنگ دنیادار» و «ابر قدرتها» کار نورالدین زرین‌کلک و «از طهران تا تهران» نفیسه ریاحی و سودابه آگاه، از دیگر انیمیشن‌های کانون است که در خانه هنرمندان نمایش داده خواهد شد.
این «انیمیشن‌های طلایی» در ساعت 14:30 تا 17 روز پنج‌شنبه 30 آبان در سالن استاد جلیل شهناز، خانه هنرمندان ایران، اکران می‌شود.
به گفته مهرداد شیخان مدیر کمیته نمایش آسیفا، منتخبی از انیمیشن‌های دهه 60 تا 70 و دهه‌ی 70 تاکنون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دوره‌های بعدی برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشته می‌شود.  
یادآوری می‌شود ورود برای تماشای این آثار برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مرور دهه چهل شصت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۶۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان استان گفت: جشنواره نیایش درختان با موضوعات نامه‌ای به خدا، نیایش پدیده‌های طبیعی و نگاه بچه‌ها به فصل بهار از دید خداشناسی برگزارشد.

اکبری افزود: این جشنواره در دو محور عکاسی ادبی برگزار شد.

وی گفت:در این جشنواره ۲۱۰ اثر داوری شد که ۷۰ اثر ادبی و مابقی عکاسی بود.

اکبری گفت: ۱۴ اثر برگزیده بخش ادبی و ۱۶ اثر در بخش عکاسی برگزیده شد.

در این جشنواره گرو‌های سنی ۸تا ۱۸ سال و اعضای کانون پرورش فکری شرکت کردند که اختتامیه امروز برگزار شد.

دیگر خبرها

  • نقش مهم کانون پرورش فکری در مناسبت‌های فرهنگی
  • داوری ۲۱۰ اثر در جشنواره نیایش درختان
  • برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان و نوجوانان خرم آباد
  • جای‌گذاری ۴۵ قفسه کتاب کانون پرورش فکری در مدارس ۱۰ استان
  • فیلم‌های ماندگار کانون پرورش تماشایی شد/ «پریسان» به پرتغال رفت
  • اهدای ۴۵ قفسه کتاب به مدارس ۱۰ استان
  • ارسال ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری
  • احیای رصدخانه نجوم ایلام پس از ۱۳ سال تعطیلی‌
  • ضرورت پاسداشت موسیقی فاخر ایرانی/سال گذشته ذائقه علاقه‌مندان موسیقی ایرانی تأمین شد