Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس پلیس آگاهی استان فارس از کشف ۱۳۴ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در شیراز خبر داد. تاریخ انتشار: 15:28 - 29 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۹۶۴۱

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سرهنگ "کاووس حبیبی" بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات فنی و تخصصی ۴ مزرعه بیت کوئین را در شیراز شناسایی و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ایران، بزرگترین کاشف موادمخدر در جهان

سرهنگ "حبیبی" افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان‌ها، موفق شدند ۱۳۴ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این خصوص ۳ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قاچاق کشف دستگاه ارز دیجیتال دستگاه دیجیتال قاچاق تولید ارز دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۶۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۸ کیلو ترافل قاچاق در مینودشت

سرهنگ علی اکبر بای گفت: بدنبال کسب خبری مبنی بر حمل و نگهداری ترافل قاچاق توسط افرادی در سطح شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران یگان امداد شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل اعزام و مقدار ۸ کیلو و ۴۰۰ گرم قارچ ترافل قاچاق از دو دستگاه خودرو کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مینودشت گفت: در این عملیات ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۴ متهم دستگیر شدند.

او ادامه داد: متهمان  پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • کشف بیش از ۵ هزار عدد بلبرینگ صنعتی قاچاق در خوی
  • کشف بیش از ۸ کیلو ترافل قاچاق در مینودشت
  •  تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بروجرد
  • کشف ۴ تن و ۹۵۰ کیلوگرم قاچاق بادام در شهر ری
  • کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دورود
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در بافق