Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@04:17:41 GMT

زندانی فراری، اسناد را جعل می کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۶۲۸۲

زندانی فراری، اسناد را جعل می کرد

خبرگزاری میزان- رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان از دستگیری یک زندانی فراری که اقدام به فروش خودرو‌های لیزینگی با جعل اسناد و پلاک می‌کرد، خبر داد. تاریخ انتشار: 15:29 - 29 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۹۵۸۹

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سرهنگ "یداله حسن‌پور"  گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس در رصد اطلاعاتی و با بهره‌گیری از منابع خبری و تحقیقات میدانی موفق به شناسایی یک نفر جاعل و کلاهبردار حرفه‌ای که زندانی فراری بود، شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متهم که با قرار وثیقه به مرخصی اعزام شده بوده اقدام به فرار می‌کند که با هوشیاری کارآگاهان و با انجام اقدامات فنی و پلیسی طی عملیات غافلگیرانه دستگیر می‌شود.

بیشتر بخوانید: جاعل در کلانتری دستگیر شد!

رئیس پلیس آگاهی در خصوص اتهامات این فرد بیان داشت: متهم دستگیر شده از حوزه قضائی ۵ شهرستان با عناوین حمل مواد مخدر و سرقت ۲۷ تن گندم تحت تعقیب قضائی بود.

وی افزود: متهم در زمان فرار خود از زندان با خرید خودرو‌های لیزینگی اقدام به تهیه اسناد و پلاک‌های مجعول کرده و با نصب پلاک جعل شده برروی این خودرو‌ها با هویت نامشخص اقدام به فروش خودرو‌ها به صورت قطعی می‌کرد.

حسن پور با اشاره به ارزش ۱۰ میلیاردی خودرو‌ها و وثیقه‌های ضبط شده این متهم، افزود: تعدادی از مال باختگان شناسایی و تحقیقات در خصوص سایر شکات ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان با اشاره به اینکه اگر افرادی در این خصوص شکایتی دارند می‌توانند به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند، از شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جاعل جاعل اسناد زندانی فراری دستگیری در کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۶۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مجتبی جمالی اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی به سمت خودرو یک شهروند در یکی از خیابان‌های ساوه، بلافاصله مأموران انتظامی این شهرستان به محل اعزام شدند.

فرمانده نیروی انتظامی ساوه گفت: با تحقیقات میدانی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مشخص شد که متهم به دلیل اختلافات قبلی اقدام به تیراندازی به سمت یک شهروند کرده که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت عمومی، موجب ایجاد خسارت به وی شده و سپس بلافاصله از محل متواری شده است.

سرهنگ جمالی تصریح کرد: بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای دستگیری متهم متواری آغاز شد که در نهایت با تلاش‌های صورت گرفته مخفیگاهش در اطراف ساوه شناسایی و در عملیات پلیسی دستگیر و یک قبضه سلاح کمری از وی کشف شد.

وی با بیان اینکه متهم به اتهام دو فقره تیراندازی به سمت منازل شهروندان تحت تعقیب پلیس بود، بیان داشت: متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه بیان کرد: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اوباش و مجرمین نخواهد بود و پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6081376

دیگر خبرها

  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • زن موادفروش دستگیر شد / پخش تریاک با موتور
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی/قاتل دستگیر شد
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • توضیحات تکمیلی پلیس درباره مرگ یک زندانی/ ماجرای قرص‌های داخل گچ پا چیست؟
  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند
  • قتل جوان ۲۰ساله به‌خاطر جای پارک خودرو
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین