Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-20@08:51:13 GMT

خواننده پیشکسوت در بیمارستان بستری شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۶۲۸۶

خواننده پیشکسوت در بیمارستان بستری شد

تورج شعبانخانی از خوانندگان پیشکسوت موسیقی پاپ کشورمان از روز پنجشنبه بیست و سوم آبان ماه بر اثر عوارض بیماری ریوی در یکی از بیمارستان‌های شهر همدان بستری شده است.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تورج شعبانخانی از خوانندگان پیشکسوت موسیقی پاپ کشورمان از روز پنجشنبه بیست و سوم آبان‌ماه بر اثر عارضه ریوی در یکی از بیمارستان‌های شهر همدان بستری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این هنرمند قرار بود روز جمعه ۲۴ آبان ماه به همت انجمن موسیقی استان همدان و همکاری یک آموزشگاه آزاد موسیقی کارگاه آموزشی «آسیب‌شناسی ۱۰۰ سال ترانه در ایران» را در مجتمع فرهنگی هنری ابن سینا شهر همدان برگزار کند.

طبق اطلاعاتی که از وضعیت جسمانی این هنرمند دریافت شده پزشکان بیمارستان به دلیل شرایط نامناسب جسمی، هنوز اجازه انتقال این هنرمند به تهران را برای انجام مراحل دیگر درمان نداده‌اند و شعبانخانی همچنان در شهر همدان بستری است.

تورج شعبانخانی از جمله خوانندگانی است که سال‌های متمادی در عرصه موسیقی پاپ به فعالیت و همکاری با هنرمندان زیادی مشغول بوده است. او اگر چه طی سال‌های اخیر فعالیت چندانی در عرصه موسیقی ندارد، اما ترانه‌های او که عمدتاً مبتنی بر قرائت عاشقانه‌های آرام و دلنشین طراحی شده گوش مخاطب سخت پسند موسیقی پاپ را نوازش می‌دهد.

ترانه «بهار بهار» از جمله قطعات خاطره ساز و پرطرفدار این خواننده در عرصه موسیقی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خواننده پیشکسوت خواننده موسیقی موسیقی ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۶۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نکوداشت شمس لنگرودی در تماشاخانه ملک

آیین نکوداشت محمد شمس لنگرودی شاعر، پژوهشگر، خواننده و بازیگر در تماشاخانه ملک برگزار شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به همت مدیریت تماشاخانه «ملک» آیین نکوداشتی برای محمد شمس لنگرودی شاعر، پژوهشگر، نویسنده، خواننده و بازیگر به بهانه اجرای پروژه نمایشی موسیقایی «و تو هم برنگشتی» به کارگردانی و آهنگسازی مهیار علیزاده شامگاه روز جمعه سی و یکم فروردین ماه 1403 برگزار شد.

در این آیین نکوداشت که پس از پایان اجرای این اثر نمایشی موسیقایی انجام شد، از سوی عماد عامری رییس هیات مدیره و امیر سپهر تقی لو مدیریت تماشاخانه ملک هدایایی به رسم یادبود به همراه یک قاب عکس از محمد شمس لنگرودی در اجرای پروژه «و تو هم برنگشتی» به این شاعر و بازیگر شناخته شده کشورمان اهدا شد.

شمس لنگرودی و فرمان آرا به تماشای در هوای بی چگونگی رفتند

احمد پوری مترجم، نویسنده و ویراستار شناخته شده کشورمان که به عنوان مهمان ویژه این اجرا در سالن حضور پیدا کرده بود، حین برگزاری نکوداشت محمد شمس لنگرودی گفت: صحبت درباره شمس لنگرودی آن هم در چند دقیقه کوتاه به هیچ عنوان میسر نیست زیرا وقتی بخواهیم از تلاش ها و آثار ارزشمندش در عرصه ادبیات حرف بزنیم زمان زیادی می‌برد که اصلا در چارچوب این برنامه نمی‌گنجد. واقعیت ماجرا هم این است که شمس لنگرودی اصلا نیازی به تعریف ندارد. به اعتقاد من او یکی از محبوب ترین شاعران معاصر ایران است که من امشب بعد از بازگشت به خانه دوباره شعرهایش را می‌خوانم.

وی افزود: شمس لنگرودی یکی از با ارزش ترین و بهترین شاعران ایران است که آثارش باید در صحنه های جهانی عرضه شود. همه ما باید ارزش کار او را بدانیم که امروز در نکوداشت هنرمندی حضور داریم که علاوه بر حضور موثر و درخشان در عرصه ادیبات، هم خواننده و هم بازیگر خوبی است.

محمد شمس لنگرودی که در پروژه «و تو هم برنگشتی» مهیار علیزاده به عنوان یکی بازیگران اصلی حضور دارد، ضمن قدردانی از مدیریت تماشاخانه ملک در برگزاری این نکوداشت توضیح داد: احمد پوری خوب می داند که ما می خواستیم دنیا را عوض کنیم اما دنیا ما را عوض کرد و چه خوب که امشب در کنار او ، شما تماشاگران فهیم و گروه اجرایی پروژه «و تو هم برنگشتی» شاهد برگزاری چنین اتفاقی هستم که اصلا در جریان برگزاری آن نبودم.

این شاعر و پژوهشگر بیان کرد: من تا امروز هرکاری کردم برای دل خودم بوده است ولی خیلی خوشحالم که این همه هم دل و همراه با آثارم وجود دارند. همین موضوع، بزرگ ترین جایزه من است که همواره برای من جذاب و جالب است. مخاطبانی که با وجود تمام مشکلاتی که همه داریم با لطف زیاد به اینجا می آیند و به تماشای نمایش گروه ما می نشینند . اینها برای من مایه افتخار و مسرت بخشی است. 

پروژه نمایشی موسیقایی «وتوهم برنگشتی» به نویسندگی ساغر رجبی، کارگردانی و آهنگساز مهیار علیزاده و بازی محمد شمس لنگرودی، امیرحسین فتحی، فرزین محدث، یلدا عباسی، ساغر رجبی، مریم مشهور و آرش الیگودرزی (خواننده – بازیگر) ، وصال علوی (خواننده – بازیگر)  ساعت 21:30 در تماشاخانه ملک تهران روی صحنه می رود.

فرزین محدث بازیگردان و مشاور کارگردان، محمدرضا مقدسیان مشاور پروژه، رها جهانشاهی مجری طرح و مدیر تولید، فاطمه تقوی دستیار کارگردان و برنامه ریز، مرتضی فربد طراح صحنه،علی کوزه گر طراح نور،شقایق محمودی طراح لباس، کاوه عابدین صداگذار، علیرضا لاجورد ، سعید شجاعی، علیرضا ترابی(ساخت تیزر، عکاسی وگرافیک)، نوید آغاز مدیر تبلیغات ، علیرضا سعیدی مشاور رسانه ای دیگر عوامل اجرایی پروژه نمایشی – موسیقایی « و تو هم برنگشتی» راتشکیل می دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیین نکوداشت شمس لنگرودی در تماشاخانه ملک
  • نقش آزمایشگاه‌ها در پیشگیری از بستری‌ بی‌دلیل بیماران در بیمارستان موثر است
  • رشد ۱۷ درصدی انجام آزمایش در آزمایشگاه بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • صادقی: قهرمانی پرسپولیس؟ وزیر رفت
  • رستوران جنجالی که خواننده زدبازی راه انداخت
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • قاب ماندگار اکران مردمی متفاوت فیلم آپاراتچی در اهواز
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران