Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به تلاش دشمن برای فتنه‌انگیزی در کشورمان گفت:در آشوب‌های اخیر کشورهای خارجی خوشحالی کردند و منتظر کوچک‌ترین جرقه‌ای هستند و باید مراقب باشیم سوژه به دست دشمن ندهیم. ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله علوی گرگانی در دیدار روحانیون عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران که در دفتر معظم له برگزار شد،با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع)اظهار داشت:بهترین هدیه برادر ایمانی این است که هنگامی‌که به یکدیگر می‌رسند همدیگر را موعظه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نصیحت مومن بسیار مهم است و باید بار تحمل موضوعات مردم را داشته باشیم و با مردم مدارا کنیم،در روایت اهل‌بیت(ع) آمده است که نخستین عملی که پس از مرگ مومن موردتوجه است سخن مردم درباره وی است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اهمیت حق‌الناس در اسلام بیان کرد: حق‌الناس بسیار مهم است و تنها پول نیست بلکه اخلاق نیز شامل آن می‌شود، شما چون در سپاه مسئولیت ارشاد دارید تلاش کنید اهمیت ولایت را تبیین کنید.

آیت‌الله علوی گرگانی: جوانان ضمن تبعیت از ولایت، مراقب نفوذ دشمن باشند‌آیت‌الله علوی گرگانی: آمریکا به‌دنبال دور کردن جمهوری اسلامی از استقلال استآیت‌الله علوی گرگانی: نمی‌توانم از کنار مشکلات مردم بی‌تفاوت عبور کنم

استاد سطوح عالی حوزه علمیه تصریح کرد: ولایت بسیار مهم است و در رأس آن‌ها حضرت بقیه‌الله(عج) است و افتخار می‌کنیم زیر سایه امام زمان(عج)باشیم و پس‌ازآن بزرگان دین و مقام معظم رهبری قرار دارند و باید مردم را روشن کرد و ولایت‌فقیه را به‌خوبی برای جوانان تبیین کرد.

آیت‌الله علوی گرگانی ادامه داد:در برخی کشورها که انقلاب می‌شود پس از مدتی از بین می‌رود و نابود می‌شود ولی ایران اسلامی پس از 40 سال به برکت انقلاب اسلامی و نعمت ولایت‌فقیه همچنان باقدرت به راه خود ادامه می‌دهد.

وی گفت:باید ولایت را برای جامعه القا کرد و همچنین رضایت جامعه را به دست بیاوریم، باید کشور را در امنیت نگه‌داریم و حیف است در کشورمان ناامنی وجود داشته باشد.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به تلاش دشمن برای فتنه‌انگیزی در کشورمان خاطرنشان کرد:در آشوب‌های اخیر کشورهای خارجی خوشحالی کردند و منتظر کوچک‌ترین جرقه‌ای هستند و باید مراقب باشیم سوژه به دست دشمن ندهیم.

انتهای پیام/452/ ت

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۶۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جهت آگاه سازی و تبلیغات باید به شیوه درست عمل کنیم

به گزارش جام جم آنلاین،آیت الله عبادی در نشست با جامعه قرآنی گفت: برای جامعه بشری انعکاس مسئله مهم است و باید در انواع مسائل جهت تبلیغات گام برداریم و واقعیت را به صورت باور منعکس کنیم.

وی افزود: باید حضور مبلغان در روستا‌ها و مساجد پررنگ شود، زیرا حضور آنها از اهمیت بالایی برخورداراست.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه استعمارگران سال هاست که بدترین جنایت‌ها را انجام می‌دهند و در تبلیغات خود حرف از حقوق بشر میزنند گفت: تبلیغات دشمن قوی است و باید در جهت آگاه سازی و تبلیغات به شیوه درست عمل کنیم، زیرا فرزندان ما تحت تاثیر آنها هستند و این جای نگرانی دارد.
آیت الله عبادی افزود: انقلاب اسلامی از هر سو مورد تهاجم داخلی و خارجی است و هر چند جمهوری اسلامی سالم‌ترین انتخابات را برگزار می‌کند، اما همچنان عده خاصی برگ انحرافی به صندوق می‌اندازند و تحت تاثیرتبلغیات غلط دشمن قرار دارند.
وی با اشاره به اینکه به سخن حاج قاسم در خصوص اینکه جمهوری اسلامی حرم است گفت: اگر این حرم آسیب ببیند همه چیز آسیب می‌بیند و اکنون هسته‌های مقا‌ومت به برکت جمهوری اسلامی می‌توانند از خود دفاع کنند.

دیگر خبرها

  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)
  •  گرگانی ها بدنبال فتح لبنان
  • دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • مجارستان : رقابت ناتو در اوکراین جرقه جنگ جهانی سوم را خواهد زد
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • در جهت آگاه سازی و تبلیغات باید به شیوه درست عمل کنیم