Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با تاکید بر رصد و پایش قیمت کالاها و خدمات به صورت شبانه‌روزی در استان گفت: اکنون قیمت ۱۰۰ قلم کالا و خدمات به صورت روزانه در استان بوشهر رصد می‌شود. ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سیدحسین حسینی ظهر امروز در نشست با مسئولان صدا و سیمای استان بوشهر با تاکید بر نقش مهم اطلاع رسانی در پیشگیری برخی مشکلات اظهار داشت: رسانه ملی و استانی صدا و سیما در این عرصه نقش مهم و تاثیرگذاری دارد که خدمات آنان قابل سپاسگذاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، مردم را بهترین ناظر و بازرس در بازار و بر روی قیمت کالاها و خدمات دانست و تصریح کرد: مردم می‌توانند بر قیمت‌های کالا و خدمات در عرصه‌های مختلف نظارت داشته باشند و موارد تخلف را  برای رسیدگی گزارش کنند.

حسینی سامانه 124 رسیدگی به شکایات مردمی را شبانه‌روزی دانست و افزود:در روز‌های اخیر شکایت‌های بسیاری از طریق شماره 124 به سازمان صنعت، معدن و تجارت ارائه شده که یکی آن‌ها نگرانی مردم در مورد کمبود و گرانی برنج بوده است.

وی از ترخیص 150 هزار تن برنج وارداتی از گمرکات خبر داد و بیان کرد: این برنج‌ها با ارز 4200 تومانی تامین و ترخیص می‌شود و طی روز‌های آینده  از طریق بخش خصوصی و تعاونی‌ها به بازار عرضه می‌شود که نقش مهمی در تعادل قیمت این کالا در بازار دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با تاکید بر رصد و پایش قیمت کالاها و خدمات به صورت شبانه‌روزی در استان گفت:اکنون قیمت 100 قلم کالا و خدمات به صورت روزانه در استان بوشهر رصد می‌شود.

سهمیه بنزین سرویس‌های مدارس استان بوشهر با ثبت نام در سامانه اختصاص می‌یابد جلوگیری از افزایش قیمت کالا و خدمات به همه صنوف استان بوشهر ابلاغ شد افزایش هر گونه قیمت کالا و خدمات در استان بوشهر ممنوع است

حسینی تاکید کرد: نصب برچسب قیمت بر روی کالاها به عنوان یک الزام مهم باید در واحدهای صنفی نهادینه شود.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت هم با اشاره به اینکه شکایت‌ها و گزارش‌های گران‌فروشی خارج از نوبت رسیدگی می‌شود افزود: گزارش‌های مردمی در این زمینه در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی و برای اجرای حکم به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

رضا جمالی خاطرنشان کرد: بیش از 80 درصد شکایات مردمی در روز‌های اخیر مربوط به گران‌فروشی در بخش حمل و نقل درون شهری بوده است.

انتهای پیام/190/ش

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۶۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی دستمال جادویی در همدان نقره داغ شد

مرضیه یونسی گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان فامنین به پرونده قاچاق کالا شامل چهار هزار و ۸۰۰ عدد دستمال جادویی و ۵۲۸ ست دستمال آشپزخانه به ارزش یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او گفت: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت یک میلیارد و۴۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان همچنین شعبه متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق، متهم را معادل ارزش کالا به پرداخت یک میلیارد و۴۴۰ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت ۲میلیارد و ۸۸۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

یونسی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • رشد جنون آمیز قیمت کاکائو در جهان؛، شکلات از طلا سبقت گرفت!
  • تأکید بر تأسیس هنرستانهای جوار صنعت در آذربایجان‌غربی
  • انتقادها از افزایش مالیات ارزش افزوده چای بالا گرفت/ کالا گران و قاچاق زیاد می شود
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • چای از لیست کالا‌های مشمول مالیات یک درصدی حذف می‌شود
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • قاچاقچی دستمال جادویی در همدان نقره داغ شد