Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@14:17:06 GMT

خشم رئال از اقدام عجیب بیل پس از صعود ولز(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۶۳۰۵

گرت بیل پس از قطعی شدن صعود تیم ملی ولز به دور نهایی یورو 2020 با حرکت معنادار خود خشم رئالی ها را برانگیخت.

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل شب گذشته همراه با تیم ملی کشورش جشن صعود به دور نهایی یورو 2020 را گرفت. ولز تا ماه پیش شانس چندانی برای صعود نداشت ولی با برتری 2-0 بر آذربایجان و سپس مجارستان توانست برای دومین دوره متوالی راهی دور نهایی یورو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از قطعی شدن صعود ولز و پایان بازی این تیم برابر مجارستان، بازیکنان ولز درون زمین جشن گرفتند. در این میان حضور یک پرچم که از سوی کادر فنی در اختیار بازیکنان قرار گرفته بود، بسیار خبرساز شد. روی این پرچم نوشته شده بود:« به ترتیب، ولز، گلف و مادرید.» که کنایه ای مستقیم بود به باشگاه رئال مادرید و هوادارانش.

 

 

 

 

نوشته پرچم اشاره مستقیم به حواشی اخیر بیل در مادرید داشت. ستاره ولزی در یک ماه گذشته نه در بازی های رئال شرکت کرده بود و نه در تمرینات این تیم حاضر بود ولی به محض دعوت شدن به اردوی تیم ملی کشورش، بدون هیچ مشکلی به تمرینات این تیم رفت تا این شبهه ایجاد شود که او عامدانه یک ماه اخیر را در رئال تمرین نکرده است. در مادرید معتقدند بیل به یک بازیکن بی تعهد تبدیل شده است و خود او در نشست خبری چند روز پیشش با تایید این نکته که از بازی برای ولز بیش از رئال لذت می برد، بر شایعات دامن زد.

روز گذشته هواداران ولز نیز شعار ولز، گلف و رئال مادرید را فریاد می زدند. جشن صعود گرت بیل و هم تیمی ها با پرچم معنادار نیز مزید بر علت شد تا خشم رئالی ها بیشتر شود.

 

چندی پیش پدراک میاتوویچ اسطوره رئال در مورد بیل گفته بود:« شنیده ام بیل شخصیت خاصی دارد. او را خیلی خوب نمی شناسم ولی چیزهایی که در مورد او می شنوم، عجیب هستند. بیل مشغولیت هایی دارد که برای او از رئال مهمترند. بیل اول تیم ملی ولز و گلف فکر می کند و سپس رئال مادرید.

هرگز نمی توان فهمید که می توان روی او حساب کرد یا خیر. نمی توان متوجه شد که انگیزه بازی کردن دارد یا اینکه بی میل است ولی به طور مشخص هر زمان برای رئال بازی کرده، تاثیرگذار بوده است. مشکل اینجاست که برای او، رئال در درجه اول اهمیت قرار ندارد. باشگاه قصد فروش او در تابستان را داشت ولی نتوانست. معتقدم باید تصمیمی قاطع در مورد بیل اتخاذ شود.»

حرکت اخیر بیل به نوعی تاییدکننده ادعای پدراک میاتوویچ است. اکنون باید دید در بازگشت بیل به بازی های رئال، واکنش هواداران این تیم چه خواهد بود. رئال شنبه آتی در برنابئو میزبان رئال سوسیداد است.

 

 

رئال مادرید ولز گرت بیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید ولز گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۶۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تونی کروس، لسان‌الغیب آلمان / عکس

تونی کروس پس از بازگشت به تیم ملی آلمان، کاملا تاثیرگذار ظاهر شده است

طرفداری | تونی کروس، هافبک 33 ساله رئال مادرید همچنان در اوج آمادگی است و تیم ملی آلمان با داشتن دوباره او، به دو پیروزی در دو بازی دوستانه دست یافت.

تونی کروس که با بازگشتش به تیم ملی آلمان، نظم را به خط هافبک این تیم برگردانده، در دو بازی دوستانه مقابل فرانسه و هلند دو پاس گل ارسال کرد و دقت پاس‌های او در این دو مسابقه، 94.5% درصد بود. آمادگی کروس و نتایج خوب آلمان، هواداران این تیم برای کسب موفقیت در یورو 2024، تورنمنتی که میزبانش هستند را امیدوار کرده است. صفحه توییتر رسانه آلمانی دویچه وله با انتشار این عکس زیر و اشاره به فیلم Dune، کروس را «لسان‌الغیب» خوانده است.

لسان‌الغیب در لغت کسی است که اسرار و رموز پنهان را بازگو می‌کند و از القاب حافظ شیرازی، شاعر بزرگ ایرانی نیز به‌شمار می‌رود. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • بلینگام: باورم نمی‌شود در رئال و انگلیس بازی می‌کنم
  • چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار کریستیانو رونالدو داشته‌اند؟
  • بازگشت بازیکنان رئال مادرید به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • صعود اندریک با موشک، سقوط گابی‌گل به قعر!‏
  • براهیم دیاز در پیراهن تیم ملی مراکش / عکس
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • مصاحبه تلخ برای لیورپول: شاخک‌های رئال فعال شد!‏
  • کروس در رئال مادرید می‌ماند
  • تونی کروس، لسان‌الغیب آلمان / عکس
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!