Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه دامغان در بیانیه‌ای اعلام کرد: از تمام دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی انتظار داریم حساب مردم دلسوز و معترض را از آشوبگران و غارتگران جدا کنند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه دامغان در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اعتراضات و اغتشاشات اشرار در روز‌های اخیر نوشت: بسیج دانشجویی از اعتراضات مردمی اعلام حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتراض حق قانونی و شرعی مردم است. از کلیه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی انتظار داریم در کمترین زمان ممکن برهم زنندگان امنیت مردم و اشرار را شناسایی کرده و با در نظر گرفتن اینکه حساب مردم دلسوز و معترض از آشوبگران و غارت گران جداست، با اشرار و اراذل برخورد قاطع کنند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

خواص جامعه، همواره بار سنگین را بر حکومت تحمیل می‌کنند، زیرا در روزگار سختی یاریشان کمتر و در اجرای عدالت از همه ناراضی تراند...
در صورتی که ستون‌های استوار دین و اجتماعات پرشور مسلمین و نیرو‌های ذخیره دفاعی عمومی مردم می‌باشند پس به آن‌ها گرایش داشته و اشتیاق تو به آنان باشد.
(گزیده نامه امیرالمومنین به مالک اشتر)

پیرو اتفاقات و اعتراضات مردم شریف ایران مواردی را عرض می‌کنم

اولا بسیج دانشجویی از اعتراضات مردمی اعلام حمایت می‌کند. اعتراض حق قانونی و شرعی مردم است. مسئولین باید پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشند.

ثانیا از نیروی انتظامی می‌خواهیم با اعتراضات مسالمت آمیز برخورد نکرده و ضمن تلاش برای حفظ نظم و امنیت اعتراضات، مراتب احتیاط و سعه صدر را رعایت نماید.

ثالثا از کلیه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی انتظار داریم در کمترین زمان ممکن برهم زنندگان امنیت مردم و اشرار را شناسایی کرده و با در نظر گرفتن اینکه حساب مردم دلسوز و معترض از آشوبگران و غارت گران جداست با اشرار و اراذل برخورد قاطع نماید.

رابعا از مردم شریف ایران اسلامی تقاضا داریم با بصیرت خود مانع از سواستفاده برخی افراد محدود از اعتراضات به حق مردمی شده و نگذارند اعتراضات تبدیل به اغتشاش و بحران علیه امنیت ملی گردد.

خامسا خطاب به امریکا، اسرائیل و دولت‌های غربی همیشه دخالت کننده در امور همه ملت‌ها و هم چنین اپوزسیون‌های داخلی و خارجی، آرزوی تضعیف اسلامی را به گور خواهید برد.

جمهوری اسلامی با قدرت به مسیر پیشرفت و بالندگی ادامه خواهد داد؛ و دیر نخواهید بود که پرچم ایران اسلامی بر بلندای قله‌های پیشرفت برافراشته گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه دامغان اعتراضات بیانیه بسیج دانشجویی آشوبگران اشرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۶۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوازدهمین اجلاس بین‌المللی مقام‌های عالی امنیتی در سن‌پترزبورگ آغاز به کار کرد

به گزارش قدس آنلاین، گفته می‌شود دبیران شورای امنیت، مشاوران امنیت ملی، معاونان نخست وزیر، روسای سرویس های امنیتی و اطلاعاتی بیش از یکصد کشور جهان در این نشست حضور یافته‌اند.

سخنرانی ویدیویی ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری روسیه آغازگر رسمی این اجلاس خواهد بود.

قرار است دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران ضمن سخنرانی در این اجلاس و نشست مرتبط با گروه بریکس، دیدارهای جداگانه‌ای نیز با برخی همتایان خود داشته باشد.

احمدیان پیش از این، روز سه‌شنبه در نخستین روز سفر به سن‌پترزبورگ، با قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی جمهوری عراق دیدار کرد.

هیات اعزامی کشورمان با حضور فعال در نشست های جانبی این اجلاس، دیدگاه‌های جمهوری اسلامی ایران در موضوعات مهم امنیتی در منطقه و جهان را تبیین و تشریح خواهند کرد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی پولکووا سن پترزبورگ گفت که در سخنرانی خود در اجلاس مقام‌های امنیتی کشورها و نیز نشست مرتبط با گروه بریکس، موضوعاتی همچون لزوم احقاق حق مردم فلسطین و جمهوری اسلامی ایران در برابر وحشی‌گری رژیم صهیونیستی مطرح می‌شود.

احمدیان خاطرنشان کرد:‌ این ۲ اجلاس از این منظر مورد توجه جمهوری اسلامی ایران هستند که وجه اشتراک آنها، تلاش برای تقویت نگاه چندجانبه‌گرایانه و مقابله با انحصار غربی در حوزه امنیت و دیگر عرصه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص امنیتی منطقه و حوادثی که امروز در دنیا می‌گذرد، از جمله مسأله فلسطین، ظلمی که به مردم غزه می‌شود و تجاوزهایی که رژیم صهیونیستی به کشورهای مختلف از جمله جمهوری اسلامی ایران داشته است، نگاه ویژه‌ای به این اجلاس داریم و تلاش می کنیم نگاه خودمان را در این اجلاس بیان کنیم و شرایطی را برای احقاق حق مردم فلسطین و جمهوری اسلامی ایران فراهم آوریم.

کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه نیز به همراه برخی مقام‌های عالی رتبه اطلاعاتی و امنیتی، احمدیان را در این اجلاس همراهی می‌کند.

در محورهای اصلی اجلاس سن‌پترزبورگ قرار است موضوعاتی ازجمله مبارزه با تروریسم، مبارزه با مواد مخدر، مهاجرت های غیرقانونی و دفاع غیرنظامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

در اجلاس سن‌پترزبورگ، همچنین چهار نشست با عناوین "تضمین امنیت اطلاعات در جهان نوظهور چند قطبی (تهدیدها و فرصت ها)"، "حفظ هویت ملی و ارزش های سنتی برای حفظ امنیت صلح و ثبات بین المللی"، "همکاری های بین المللی برای مقابله با مهاجرت غیرقانونی" و "مسائل حفاظت از جمعیت در درگیری‌های نظامی و شرایط اضطراری با ماهیت طبیعی و غیرطبیعی" برگزار شود.

همچنین درحاشیه این اجلاس، نمایشگاهی از محصولات و تولیدات نظامی، فناوری های پیشرفته، امنیت اطلاعات و مقابله با چالش های جدید و انرژی هسته ای نیز برپا شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ویدیو/ گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا در حمایت از فلسطین
  • پوتین: تروریسم یکی از جدی ترین تهدیدات قرن بیست و یکم است
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا (فیلم)
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • دوازدهمین اجلاس بین‌المللی مقام‌های عالی امنیتی در سن‌پترزبورگ آغاز به کار کرد
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • احمدیان اهداف سفرش به روسیه را تشریح کرد
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • کنترل دسترسی کارکنان به شبکه و اهمیت آن برای سازمان‌ها