Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران با اشاره به ضرورت آمادگی ستاد بحران در طول سال گفت: تمامی ماشین‌آلات مرتبط با حوزه مدیریت بحران در این استان باید در طول سال آماده به کار و خدمت‌رسانی باشد این ماشین‌آلات در بخش‌های دیگر به کار گرفته نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: هر کدام از ماشین‌آلاتی که از سوی دفتر مدیریت بحران استانداری و یا با اعتبارات حوزه بحران تهیه و در اختیار دستگاه‌های اجرایی مختلف گذاشته شده است، نباید در بخش‌های دیگر به کار گرفته شود.

عباسی، رصد آخرین وضعیت ماشین‌آلات مرتبط با حوزه بحران در چهارمحال و بختیاری را ضروری دانست و افزود: در صورتی که برخی از این ماشین‌آلات نیاز به تعمیر دارد، باید هر چه سریع‌تر نسبت به آماده‌سازی آن اقدام شود.

او تصریح کرد: فرمانداران شهرستان‌های ۱۰ گانه چهارمحال و بختیاری این مهم را پیگیری و در صورت سهل‌انگاری یا امتناع احتمالی هر کدام از مسئولان باید مدیرکل مربوطه به تخلفات اداری معرفی شود.

عباسی یادآور شد: دفتر مدیریت بحران استانداری و دستگاه‌های اجرایی عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان نیز باید تمامی ماشین‌آلات خود را برای مقابله با بحران‌های احتمالی آماده به کار کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ذخیره‌سازی سوخت مورد نیاز روز‌های بحرانی، توزیع سوخت مایع نفت و گاز در مناطق سخت‌گذر و برگزاری مانور‌های تخصصی در دستورکار اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری باشد.

او گفت: برای نشست‌های بعدی وضعیت بحران‌های گذشته، روند تخصیص اعتبارات، وضعیت جذب و بحران‌های احتمالی آینده مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد.

عباسی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری جذب سریع‌تر اعتبارات سیل بهار امسال در استان را با اولویت پیگیری کنند.

او با اشاره به اجرای طرح اصلاح قیمت سوخت افزود: مردم نجیب و انقلابی چهارمحال و بختیاری روز سه‌شنبه با حضور خودجوش با اشرار حوادث اخیر اعلام انزجار و با آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان اعتراض از راه قانونی را اقدامی مناسب اعلام و تصریح کرد: اعتراض‌ها نباید با تخریب اموال عمومی از سوی عده‌ای سودجو و فرصت‌طلب همراه شود.

او یادآور شد: مدیران دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری نشست‌هایی با کارکنان خود برگزار و نسبت به تشریع و تبیین محاسن و معایب این طرح اقدام کنند.

عباسی اظهار داشت: مصوبه کارشناسی شده سهمیه‌بندی و اصلاح قیمت بنزین با موافقت و امضای مکتوب سران هر سه قوه مقننه، مجریه و قضائیه و تایید مقام معظم رهبری با هدف مدیریت و توزیع بهینه سوخت اجرایی شده که بر اساس قانون لازم به اجراست.

او گفت: به طور یقین حرکت، خروش و حضور مردم چهارمحال و بختیاری در صحنه با هدف تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و اعلام انزجار از اشرار حوادث اخیر کشور به عنوان بزرگ زرینی افتخارآمیز در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار خواهد ماند.

انتهای پیام/خ

اعلام انزجار از اشرار حوادث اخیر کشور بزرگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۶۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت بحران استان یزد در آماده باش کامل است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد علی ملک زاده بافقی گفت: با توجه به هشدار نارنجی و همچنین بارش‌های زیاد و اینکه احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها در اکثر شهرستان‌های استان پیش بینی شده هشدارهای لازم داده شده و از همه دستگاه‌های اجرایی درخواست کردیم با آمادگی کامل انجام وظیفه کنند.

وی افزود: همچنین به همه شهروندان به خصوص ساکنان مناطق ییلاقی و کوهپایه ای استان نیز در خصوص جاری شدن روان آب و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها هشدار داده می‌شود تا از تردد و توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

ملک زاده اظهار داشت: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان باید همه ادارات خدمات رسان و همچنین دستگاه‌های اجرایی آمادگی صد در صدی را داشته باشند و هیچگونه کوتاهی و اهمال در این زمینه پذیرفتنی نیست چون با جان و مال مردم در ارتباط است.

اداره کل هواشناسی استان یزد، هشدار سطح نارنجی برای سه روز آینده صادر کرده و از بارش‌های سنگین باران و آبگرفتگی معابر، تگرک و تندباد و حتی شکستن درختان خبر داده است.

کد خبر 6085541

دیگر خبرها

  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • ذخیره‌سازی ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری
  • آماده باش کامل اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • خسارت سیل به بیش از ۶۰۰ حلقه چاه کشاورزی در زرآباد
  • آماده‌باش مدیریت بحران اصفهان در پی صدور هشدار هواشناسی
  • آماده‌باش مدیریت بحران استان
  • شناسایی ۱۱۲ ملک مازاد دستگاه‌های اجرایی در چهارمحال و بختیاری
  • مدیریت بحران استان یزد در آماده باش کامل است
  • آماده باش تیم‌های امدادی اصفهان تا روز چهارشنبه
  • آماده باش مدیریت بحران در استان یزد