Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج در واکنش به حوادث و رخدادهای پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت، با صدور بیانیه‌ای از مسئولان خواست هرچه زودتر جهت جبران خسارات مردم اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی با انتشار بیانیه‌ای، ضمن قدردانی از مردم بصیر و ولایتمدار استان البرز که در حوادث و آشوب های اخیر صفوف خود را از اشرار جدا کردند، به مسئولین اجرایی استان مواردی را تذکر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است:

«بِسمِ‌الله الرَّحمَنِ الرِّحیمِ

وَ مَکَروا وَ مَکَرَاللَّهُ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ

در پی اعلام افزایش قیمت بنزین، نگرانی‌هایی در میان مردم ایجاد شد؛ نگرانی‌هایی که با اعتراضاتی همراه بود و آشوبگران با موج‌سواری بر آن، سعی کردند، امنیت را از استان سلب کنند و از این طریق، مطالبات مشروع مردم را به انحراف بکشانند.

بر کسی پوشیده نیست که نه‌تنها اعتراض حق مدنی مردم است، بلکه تمامی مقامات نظام و در رأس همه رهبر معظم انقلاب بر این حق و نیز بر لزوم توجه و رسیدگی مسئولین به این اعتراضات تأکید داشته و دارند، اما فصل تمایز اعتراض با آشوب، همین رفتارهای غیر مدنی است که عده‌ای از اشرار با تبعیت از تصمیمات اتاق فرمان فتنه در سازمان‌های مخوف اطلاعاتی نظام سلطه و گوش‌به‌فرمان رسانه‌های وابسته‌ی غول‌پیکر، به جان و مال مردم رحم نکرده و باهدف قرار دادن امنیت جامعه، پیگیر پایان دادن به اقتدار همه‌جانبه‌ی داخلی و منطقه‌ای نظام و فروپاشی حاکمیت‌اند.

نکته تأسف‌برانگیز این فتنه، هدف قرار دادن هم‌زمان اموال عمومی و نیز دارایی‌های مردم بوده که با توجه به خشونت ذاتی اشرار نقاب‌دار حرفه‌ای، چیزی جز تداعی بروز تفکر و منش داعش های جدید در اذهان متبادر نمی‌شود.

اما جدای از آنچه که بر ما گذشت که به مدد الهی و نفس قدسی نایب‌الامام (عج) خنثی شد و دشمن نتوانست طراحی فتنه‌ی جدیدش را به نتیجه برساند، لازم می‌دانم ضمن تشکر از مردم شریف و بصیر و ولایت مدار استان که صفوف خود را از اشرار جدا کرده و اجازه سوءاستفاده به خناثان ندادند و سپاسگزاری از تمامی نیروهای اطلاعاتی، انتظامی، سپاه و بسیجیان عزیز استان که در کنترل و خاموش کردن فتنه مجاهدانه تلاش کردند، به مسئولین اجرایی استان تحت اشراف و نظارت استاندار محترم مواردی را متذکر شوم:

1 - در اسرع وقت به داد کسانی که قربانی این فتنه شده و مال و جان آن‌ها مورد تعرض قرارگرفته و دچار خسارت شده‌اند، رسیدگی نموده و مسیر درمان مجروحان و جبران خسارات‌دیدگان را به مدد نهادها و دستگاه‌های ذی‌ربط و نیز مشارکت مردمی و میدان‌داری خیرین هموار کنید.

2 - با تشکیل یک قرارگاه عملیاتی متشکل از مدیران ارشد و کارشناسان زبده به‌طور جدی مانع سوءاستفاده فرصت‌طلبان در افزایش خودسرانه قیمت‌ها شده و با متخلفان به شکل جدی و عبرت‌آموز برخورد نمایید.

3 - با توجه به آشوب‌ها و آسیب‌های فتنه و تعطیلی برخی مراکز خدماتی در برخی شهرها اعم از سوخت‌رسانی، درمانی، بهداشتی، اقتصادی، رفاهی و غیره، ستادی را مأمور شناسایی و کمک به راه‌اندازی مجدد آن‌ها در اسرع وقت با حمایت فوری بانک‌ها نمایید تا زندگی عادی مردم مجدداً به چرخه‌ی معمول بازگردد.

4 - استاندار محترم با درایت اجرایی و مدیریتی خویش، شخصاً مقدماتی را فراهم آورند تا اولاً مانع از احتکار و اختفای کالاها در انبارها و ایجاد بازار سیاه و گرانی‌های مصنوعی شده و ثانیاً علاوه بر بازگرداندن امنیت کامل اجتماعی، امینت روانی جامعه را نیز تقویت نمایند.

 

بیشتر بخوانید: مسئولان قیمت ها را شدیدا کنترل کنند در مبارزه با فساد با کسی تعارف نداریم / مسؤولین اجرائی به جای تئوری پردازی مشغول فضای کارشان باشند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان البرز امام جمعه خشونت صدور بیانیه ای ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۶۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی،حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با وی ضمن تبریک هفته سلامت گفت: اسلام دوست دارد برنامه‌ای پیاده کند تا بشر هم از سلامت جسم و هم سلامت روح برخوردار باشد و بکوشد تا همه جنبه‌های زندگی خود را تامین سازد.

 حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: دین اسلام برای بهتر زیستن بشر به سلامتی انسان‌ها توجه بسیاری قائل است زیرا سلامتی انسان سبب می‌شود از زندگی خود لذت برده و به سعادت نزدیک شود.

 وی با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند قدر جوانی را قبل از پیری، سلامتی را قبل از بیماری، غنای خود را را قبل از فقیری و زندگیتان را قبل از مرگ دانسته و غنیمت بشمارید افزود: در دین اسلام تاکید بیشتری به پیشگیری قبل از درمان شده است  و سعی دارد برای انسان‌ها راه‌هایی که سلامت را حفظ می‌کند معرفی کند.

 
امام جمعه تبریز ورزش کردن، پرهیز از فشار‌های روحی در مواقع مختلف، روزه داری، پرهیز از اسراف در همه بخش‌ها و در نهایت ازدواج را از تاکیدات دیگر اسلام برای سلامتی انسان ها برشمرد و گفت: ازدواج سبب سلامتی روح و جسم شده و از بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری می‌کند اسلام سعی دارد ورزش کردن را در بین مردم نهادینه کند تا سلامتی مردم به خطر نیفتد و با ورزش سلامت روح و سلامت جان خود را تامین کند.

حجت الاسلام والمسلین آل هاشم اظهار داشت: رسانه ملی نقش مهمی در سلامت جامعه دارد چون مردم باید ببینند و بشنوند تا موضوع فرهنگ سازی در زمینه سلامت و ورزش کردن نهادینه شود.

نقی پور رییس دانشگاه علوم پرشکی تبریز گفت: یکم تا هفتم اردیبهشت هفته سلامت نامگذاری شده است و امسال با شعار «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» در خصوص پیشگیری از بیماری‌ها اقدام می‌شود.

وی افزود: برای سلامت مردم و گسترش عدالت در بخش سلامت برنامه سلامت خانواده که از منویات مقام معظم رهبری است به کارنامه تبدیل شده است و در شهر‌های بالای ۵۰ هزارنفر هم اجرایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان
  • کشاورزی پیشران اقتصاد کشور است
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند