Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مردم ما به جبهه عبری، عربی، آمریکایی نشان دادند که عظمت ملی این کشور در هم نخواهد شکست و ما امنیت ملی مان را با هیچ چیز معاوضه نخواهیم کرد.

صبح امروز اقشار مختلف مردم اراک در راهپیمایی "تجدید میثاق با ولایت، حمایت از اقتدار و امنیت کشور" شرکت کردند.

آیت الله دری نجف‌آبادی در این راهپیمایی گفت: مسئله بنزین راه حل های حکیمانه تری داشت ولی بنزین برای فتنه گران تنها یک بهانه بود نه دلیل.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ملت ما به خوبی میان جنایتکاران و فتنه گران و مسئله گرانی و تورم و بنزین تفکیک قائل شدند. آنهایی که امروز قرآن آتش می‌زنند همان هایی هستند که 10 سال پیش حسینیه شیراز را منفجر کردند.

قربانعلی دری نجف آبادی اضافه کرد: آسیب زدن به اموال عمومی اعتراض نیست. در این شرایط اقتصادی چه کسی می‌خواهد آسیب‌های وارد شده به اموال عمومی را جبران کند؟

امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: پیگیری مسائل اقتصادی حق مردم است ولی اغتشاش گران به دنبال حق مردم نبودند. اغتشاشات اخیر کار آمریکا و عمال او بود و منشاء داخلی نداشت.

وی ادامه داد: قدرتی در منطقه تشکیل شده به نام قدرت اسلام و استکبار تلاش دارد آن را نابود کند. این قدرت خار چشم ترامپ است.

دری نجف‌آبادی افزود: مدعیان حقوق بشر چرا به دستگیری های گسترده در فرانسه و کشتار مردم بی گناه در یمن و سوریه و فلسطین هیچ اعتراضی نمی‌کنند؟

وی اضافه کرد: یکی از شرایط عزتمند شدن کشورها برخورداری از رهبری شایسته است که ملت ما در این مورد از الطاف الهی بهره مند گشته است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: مصرف بنزین در کشور بسیار زیاد است. هم مردم باید صرفه جویی کنند و هم خودرو سازان کیفیت کار خود را بالا ببرند و هم مسئولین با احداث راه آهن های سریع‌السیر استفاده از اتومبیلهای شخصی را کاهش دهند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: مصرف بنزین در کشور بسیار زیاد است. هم مردم باید صرفه جویی کنند و هم خودرو سازان کیفیت کار خود را بالا ببرند و هم مسئولین با احداث راه آهن های سریع‌السیر استفاده از اتومبیلهای شخصی را کاهش دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۶۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی تولید ۱۱ هزار تن بذر گندم در استان مرکزی

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا گودرزی ظهر یکشنبه در آئین گرامیداشت روز ملی گندم و نان، مهمترین شاخص در دیدگاه سیاستگزاران و مسؤولان سیاسی هر کشور را امنیت غذایی عنوان کرد و افزود: امنیت غذایی اهمیت بالاتری از امنیت نظامی و سایر شاخصه‌های امنیتی دارد.

وی کشاورزان را اثرگذارترین قشر در حوزه امنیت غذایی دانست و افزود: نتیجه انجام طرح‌های متعدد تحقیقاتی به‌زراعی و به‌نژادی توصیه‌های علمی ترویجی، دستورالعمل‌های مختلف و معرفی ارقام جدید به کشاورزان است.

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی گفت: به منظور معرفی ارقام جدید، اقدامات تحقیقاتی مستمر توسط بخش‌های دولتی و خصوصی انجام می‌شود و بخش خصوصی در بخش تولید و تکثیر این ارقام فعالیت می‌کند و بذرهای اصلاح‌شده با استانداردهای خاص را در اختیار کشاورزان قرار می‌دهد.

وی با اشاره به پیش بینی تولید ۱۱ هزار تن بذر گندم در استان مرکزی یادآور شد: حدود ۱۱ هزار و ۷۰۰ تن بذر پارسال تولید شد که ۷۶۰۰ تن از آن، بذر خالص بود.

گودرزی افزود: نیاز استان مرکزی در طول سال بیش از ۱۴ هزار تن بذر است و امیدواریم با توجه به بارندگی‌های مطلوب، تولید متناسب با تأمین نیاز استان در سال جاری محقق شود.

وی تاکید کرد: دانش و بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان کشاورزی، زیربنای امنیت غذایی کامل و پایدار است.

کد خبر 6084572

دیگر خبرها

  • نجات 666 میلیون لیتر بنزین توسط وزارت صمت
  • واکنش یک حقوقدان به اظهارات جنجالی کریمی قدوسی: بنزین به آتش ایران‌هراسی نریزید
  • وعده صادق مبدأ امنیت شد
  • تحقق تامین امنیت غذایی در کشور با اتکا بر تولیدات داخلی
  • سپاه پاسداران باتکیه‌بر ایمان در راستای امنیت پایدار می‌کوشد
  • حق نداریم بنزین را به قیمت جهانی اما خودروهای ۲ دهه عقب‌تر به مردم بدهیم
  • علاقه بایرن مونیخ به فرلاند مندی؛ افزایش احتمال معاوضه بازیکن فرانسوی با آلفونسو دیویس
  • پیش بینی تولید ۱۱ هزار تن بذر گندم در استان مرکزی
  • سپاه صادق
  • اتوبوس‌های برقی داخلی تا پایان سال هم ساخته نخواهند شد