Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان برنامه ریزی تامین خودرو برای شعب انتخاباتی را بسیار حایز اهمیت دانستند و خواستار انجام هماهنگی های لازم برای تعیین نیرویی جهت پیگیری و تامین خودرو شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ سمانه شاددل در دوازدهمین جلسه کمیته فناوری اطلاعات و پنجمین جلسه کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان ضمن بررسی مصوبات قبلی، اظهار داشت: باتوجه به برگزاری انتخابات به روش تمام الکترونیکی در سراسر استان زنجان و هماهنگی انجام شده با اداره کل بازرسی، ضروری است نیروهای حوزه فناوری در اسرع وقت استعلام و بر اساس ماده 11 قانون در فرمانداری شهرستانهای تابعه استان مستقر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این جلسه پریسا فتحعلی بیگلو مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت و رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان به اقدامات و پیگیری های انجام شده کمیته فناوری اطلاعات در راستای رفع مسائل ارتباطی و فناوری اطلاعات اشاره کرد و افزود: با توجه به برگزاری انتخابات به روش تمام الکترونیکی برای اولین بار در استان زنجان، ضرورت دارد تمامی فرمانداری ها و بخشداری های استان با استفاده از ظرفیت پیش بینی شده در قانون و آیین نامه اجرایی انتخابات نسبت به انتخاب بهینه ترین مسیر برای شعب سیار احتمالی اقدام نمایند .

 

بیشتر بخوانید: برگزاری انتخابات شورای استانی سیستان و بلوچستان انتخاب نمایندگان سازمانهای مردم‌نهاد در خراسان رضوی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات تامین خودروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۶۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایکس در هندوستان دردسر درست کرد/ نافرمانی از دستور کمیسیون انتخاب

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، شبکه اجتماعی ایکس دیروز دستور کمیسیون انتخابات هند برای حذف برخی پست های حاوی محتوای سیاسی سیاستمداران هندی انتخاب شده، احزاب سیاسی و کاندیداهای مناصب دولتی را اجرا نکرد و برخی پست ها را در پلتفرم نگه داشت. پلتفرم ایکس اعلام کرد با دستورات کمیته انتخابات مخالف است. ایکس در بیانیه ای اعلام کرد: ما از کمیسیون انتخابات هندوستان می خواهیم تمام دستورات حذف محتوای خود را در آینده منتشر کند.

این در حالی است که هند حدود یک میلیارد شهروند واجد شرایط رای دهی را دارد و قرار است جمعه بزرگترین انتخابات جهان را برگزار کند.

البته این تنها کارزار ایکس در جهان نیست. چندی قبل بی توجهی ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی ایکس به دستور قاضی برزیلی برای حذف برخی حساب های کاربری دردسرساز شد. ماسک دستور آلکساندر دی موارئس قاضی دادگاه عالی مبنی بر مسدودسازی برخی حساب های کاربری را به چالش کشید. او اعلام کرد پلتفرم ایکس این ممنوعیت را لغو می کند زیرا غیرقانونی است و از مورائس خواست تا استعفا دهد.

کد خبر 6080619

دیگر خبرها

  • پیگیری پرونده فوت متخصص قلب طرحی
  • تعهد مهمی که وزارت ارتباطات از اپراتورهای تلفن همراه گرفت
  • هم‌افزایی شهرداران کلانشهرها در توسعه فرهنگ رضوی در ایام دهه کرامت
  • دستور قطع شمع های پروژه بزرگراه یادگار امام در دوره قبل
  • برگزاری جلسه کمیته هماهنگی مرز در سرخس
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاه تهران معرفی شدند
  • جنجال ایکس در هند
  • ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
  • ایکس در هندوستان دردسر درست کرد/ نافرمانی از دستور کمیسیون انتخاب