Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@06:54:26 GMT

بارش برف و لغزندگی در محور هراز

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۶۴۴۰

بارش برف و لغزندگی در محور هراز

سیاوش محبی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اوضاع ترافیکی محور هراز اظهار داشت: با توجه به ریزش برف در محورهای هراز هم اکنون شاهد لغزندگی جاده ها در این محور و کندی تردد خودرو ها و وسایل نقلیه می باشیم.

وی با تاکید بر اینکه رانندگان وسیله نقلیه در صورت امکان و عدم ضرورت از سفر در این جاده ها خودداری کنند گفت: ضرورت دارد که رانندگان با توجه به بارش برف در مناطق مختلف محورهای هراز و فیروزکوه که تا روزهای آینده نیز ادامه دارد، قبل از ورود به محورها از سالم بودن سیستم گرمایشی و فنی خودروی خود اطمینان پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راه شرق استان تهران بر همراه داشتن زنجیر چرخ توسط رانندگان خودروهای عبوری در محورهای هراز تاکید کرد و بیان داشت: لازم است که رانندگان عزیز در هنگام رانندگی فاصله طولی مناسبی با خودروهای جلویی داشته باشند تا از بروز هرگونه حادثه ناگواری جلوگیری به عمل آید.

کد خبر 4777124

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه شرق استان تهران محور هراز بوشهر زلزله شهرکرد ایلام بارش برف قزوین گرگان شیراز بنزین قیمت بنزین بیرجند خطبه های نماز جمعه هفته وحدت اصلاح قیمت حامل های انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۶۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان خودرو‌ها در جاده های مواصلاتی مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، در آزادراه تهران، شمال و محور‌های چالوس، هراز و سوادکوه، مسیر (رفت و برگشت) تردد خودرو‌ها درحال حاضر روان گزارش شده است

در ضمن این محور‌ها فاقد مداخلات جوی است

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راهها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز، آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که از طریق سه محور چالوس، هراز وسوادکوه به پایتخت، جاده کیاسر به استان سمنان، رامسر به استان گیلان و گلوگاه به استان گلستان متصل می‌شود.

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • تردد روان خودرو‌ها در جاده های مواصلاتی مازندران
  • وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • لغزندگی محورهای خراسان جنوبی؛ آماده‌باش نیروهای امداد
  • لغزندگی اکثر محورهای خراسان جنوبی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌ها
  • بارش باران و طغیان رودخانه ۳ جاده را در جنوب کرمان مسدود کرد
  • سه محور فرعی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود شد