Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@05:33:09 GMT

درخشش گنابری در تیم ملی آلمان

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۶۴۴۹

درخشش گنابری در تیم ملی آلمان

سرژ گنابری توانسته است خودش را به عنوان ستاره جدید تیم ملی فوتبال آلمان معرفی کند.

به گزارش مشرق، یواخیم لوو، تیم ملی فوتبال آلمان را آماده حضور قدرتمند در یورو می‌کند. او که بعد از جام جهانی روسیه دست به تغییر و تحول زد و بازیکنانی چون توماس مولر، متس هوملس و ژروم بواتنگ را کنار گذاشت، حالا ستاره تیم خود را کشف کرده و آن هم کسی نیست جز سرژ گنابری که در تیم بایرن مونیخ نیز در این فصل در کنار لواندوفسکی خوش درخشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

نحوه قرعه‌کشی مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰

هت‌تریک او در بازی برابر ایرلندشمالی باعث شد تا او با ۱۳ گل زده در ۱۳ بازی آمار خیلی خوبی را در تیم ملی آلمان برای خود ثبت کند و با داشتن ۲۴ سال سن می‌تواند سال‌ها در خط حمله ژرمن‌ها حرف نخست را بزند.

آلمان بعد از یورو ۲۰۱۶ و حذف زودهنگام از جام جهانی اکنون امیدوار است در یورو ۲۰۲۰ جبران مافات کند و به همین خاطر روی درخشش گنابری حساب باز کرده است.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین یواخیم لوو سرژ گنابری فوتبال تیم ملی آلمان یورو 2020 سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۶۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوکا مودریچ ماندنی شد

کارلو آنچلوتی در نشست خبری قبل از ال کلاسیکو وقتی با پرسشی در مورد مودریچ روبه‌رو شد، پاسخ داد که او هرگز نقش یک بازیکن ذخیره را قبول نخواهد کرد و آنقدر تلاش می‌کند تا دوباره به ترکیب اصلی برسد

ستاره کروات دیشب برابر براسا فیکس بازی کرد و تا انتها نیز در زمین ماند. تونی کروس تعویض شد ولی کارلتو مودریچ را در زمین نگه داشت. او از بهترین‌های رئال بود و حالا آاس نوشته است که مودریچ نمی‌خواهد رئال را ترک کند و منتظر رسیدن پیشنهاد تمدید است تا فصل بعد نیز به درخشش با پیراهن باشگاه محبوبش ادامه دهد.

مودریچ با ۱۸۵۷ دقیقه بازی سیزدهمین بازیکن از نظر تعداد دقایق بازی در فصل جاری است. دور از ۳۱۶۵ دقیقه فصل قبل، اما او تسلیم نمی‌شود و مصمم است تا با درخشش در بازی‌های پیش رو ثابت کند در رئال تمام نشده و همچنان می‌توان روی او حساب کرد. خبری خوب و خوشحال کننده برای هواداران رئال

منبع: ورزش سه

tags # لوکا مودریچ ، رئال مادرید سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • درخشش دوباره طارمی؛ ستاره ایرانی به اوج برگشت!
  • لئون گورتسکا: برای رفتن به یورو، هر هفته تلاش می‌کنم
  • سرژ گنابری دوباره پا به توپ شد / عکس
  • گزارش: چرا ناگلزمان به بایرن مونیخ نه گفت
  • افزایش کم سابقه صادرات تسلیحات آلمان در سال ۲۰۲۴
  • دو مهاجم بایرن به رئال نمی‌رسند
  • کاپیتان تیم ملی فوتبال ژاپن خداخاظی می‌کند