Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@16:17:49 GMT

لغو اعزام ملی‌پوشان ژیمناستیک به مسابقات آلمان

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۶۵۹۱

لغو اعزام ملی‌پوشان ژیمناستیک به مسابقات آلمان

ژیمناست‌کاران ایران نتوانستند به موقع خود را به مسابقات قهرمانی جهان برسانند و این رقابتهای بسیار مهم که نقش زیادی در کسب سهمیه المپیک داشت، از دست رفت.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در حالی که ملی پوشان ژیمناستیک ایران خود را برای مسابقات مهم قهرمانی جهان در آلمان آماده کرده بودند، سفر آنها به دلیل عدم صدور ویزا لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابتها یکی از رویدادهای بسیار مهم برای کسب امتیازات لازم جهت حضور در المپیک توکیو بود اما این فرصت از ملی‌پوشان ایران گرفته شد.

 

مسابقات جهانی ژیمناستیک از فردا (پنج شنبه) در آلمان برگزار می شود که سعیدرضا کیخا، احمد کهنی و عبدالله جامعی ملی پوشان ایران برای حضور در این رقابتها بودند. همچین ناصر گلچین به عنوان داور بین المللی این مسابقات و رضا خیرخواه به عنوان سرمربی باید در این رقابت ها حضور پیدا می‌کردند.

 

پیش از این کیخا اعلام کرده بود حضور در این رقابتها برای کسب سهمیه المپیک بسیار اهمیت دارد اما این فرصت از ژیمناست‌های ایران گرفته شد.

 

ژیمناستیک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژیمناستیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۶۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت ۲ داور کشورمان در جام جهانی قطر

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، جام جهانی ژیمناستیک هنری از امروز در قطر آغاز  شد. این رقابت‌ها به جهت اینکه یکی از مراحل کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شود از حساسیت و سطح فنی بسیار  بالایی برخوردار است.

امید شیخ احمدی و حمیدرضا هاشمی دو داور بین‌المللی کشورمان که پیش از این در جام‌های جهانی آلمان و مصر حضور داشتند در جام جهانی قطر هم قضاوت خواهند کرد.

داوری ژیمناستیک کشورمان در شرایطی در رویدادهای معتبر جهانی دارای نماینده است که  برای اولین بار در ادوار المپیک، یک داور از  ژیمناستیک ایران در المپیک پاریس حضور خواهد داشت. چندی پیش حمیدرضا هاشمی از سوی فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای قضاوت در این رویداد معتبر انتخاب شد.

دیگر خبرها

  • توصیه‌های علیرضا دبیر به ملی‌پوشان کشتی
  • ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند
  • تلاش الفتی برای کسب سهمیه المپیک/ ژیمناستیک شگفتی‌ساز می‌شود؟
  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک
  • قضاوت ۲ داور کشورمان در جام جهانی قطر
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در جام جهانی قطر
  • قضاوت دو داور ژیمناستیک ایران در جام جهانی قطر
  • اعزام تیم تیراندازی اهداف پروازی به مسابقات انتخابی المپیک
  • اعزام تیم‌های تراپ و اسکیت به مسابقات توزیع سهمیه المپیک