Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سردار عابدین خرم روز چهارشنبه در نشستی با خبرنگاران افزود: تجمعات محدود مردمی در تبریز در حد اعتراض نبود و این نشان دهنده بصیرت آنهاست.

وی اظهار کرد: روز شنبه پس از اصلاح قیمت بنزین تنها در پنج شش نقطه تبریز تجمع های ۱۵ تا ۲۰۰ نفره داشتیم و در حاشیه شهر اعتراضات کمی بیشتر بود که توسط پلیس و با همراهی بسیج مردمی جمع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه در تجمعات مردم تبریز تخریب اموال و مراکز خدماتی چندانی روی نداد؛ سه بانک و سه پمپ بنزین و تعدادی از خودروهای مردم و تعدادی مغازه آسیب دید.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: کسانیکه در جریان این اعتراضات با پلیس درگیر شدند، به تعداد ۳۰ نفر دستگیر شده‌اند و بقیه لیدرها نیز با هماهنگی دستگاه قضایی شناسایی شده‌اند و دستگیری‌شان از دیروز شروع شده و ادامه خواهد داشت.

وی افزود: برخلاف ادعای برخی رسانه‌ها، اتباع خارجی در تجمعات حضور نداشتند، اما نفراتی از استان های دیگر حضور داشته‌اند، دستگیر شده‌اند.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: سلاح گرم در جریان این اعتراضات به هیچ عنوان به کار نرفته، اما اطلاعاتی داریم که قرار بود از سلاح ساچمه‌ای استفاده شود که نشان‌دهنده آموزش دیدن تعدادی از لیدرهای اغتشاشگران است.

وی از انداختن سیم جلوی خودروها، ایجاد راهبندان، بریدن نرده‌های خیابان و تخریب چراغ‌های راهنمایی به عنوان برخی دیگر از اقدامات خرابکارانه یاد کرد.

سردار خرم افزود: در اغتشاشات ما بسیار ملایم برخورد کردیم و به همین دلیل نیز مصدومیت بین نیروهای معترض بسیار کمتر از پلیس و نیروهای امنیتی بود.

اعتراض به اصلاح قیمت بنزین که بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از دقایق اولیه بامداد جمعه ۲۴ آبان به اجرا گذاشته شد، در شهرهای مختلف اشکال متفاوت داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سپاه تبریز اعتراض به گرانی بنزین سردار عابدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۶۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید از اداره کل و اردوگاه مراقبتی اتباع البرز

روز یکشنبه ۲ ثور فرمانده انتظامی البرز با هیات همراه ضمن بازدید از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری استان و اردوگاه مراقبتی شهید وکیلی با حضور دهقان شیری مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی دیدار و در خصوص حضور اتباع خارجی استان به بحث و تبادل نظر پرداختند. 

در این دیدار دهقان شیری ضمن تقدیر از حضور فرمانده انتظامی استان گزارشی از فعالیتها و اهم اقدامات این اداره کل در خصوص ساماندهی اتباع مجاز، شناسایی و بازگشت اتباع غیرمجاز به کشورشان ارائه نمود.

وی با تاکید بر حساسیت حوزه اتباع افزود: تعامل و هماهنگی ما به روند اجرای سیاست ها و دستورالعملهای ابلاغی از سوی سازمان ملی مهاجرت در امور اتباع کمک بیشتری خواهد کرد و در نهایت میتوان از ظرفیت های استان جهت ساماندهی اتباع خارجی بهره برد.

در پایان ضمن تشکر از همکاران فراجا استان و فرمانده محترم انتظامی استان در خصوص ساماندهی و بازگشت اتباع خارجی به کشورشان گفت:این فرایند به صورت روزانه در تمامی شهرستان های استان در حال اجراست.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • برگزاری فینال جام رمضان اتباع در قزوین
  • حضور اتباع و مهاجرین در قم کنترل و ساماندهی شود
  • بازدید از اداره کل و اردوگاه مراقبتی اتباع البرز
  • یک خانواده رمال افغانستانی در فردیس دستگیر شدند
  • تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده‌گذاری اتباع در خراسان رضوی
  • توزیع دفترچه اقامت طرح سرمایه گذاری به اتباع افغانستانی در خراسان رضوی
  • رمالی خانوادگی در فردیس
  • دستگیری یک خانواده رمال در فردیس
  • دستگیری خانواده رمال در کرج (+ عکس)
  • بازداشت عضو شورا و شهردار نسیم شهر / بازداشت نهمین عضو شورا