Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی در افزایش تولید محصولات کشاورزی بسیار خوب عمل کرده است و بر‌ای تامین اقلام معیشتی در بازار مشکل و کمبودی نداریم. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی در گردهمایی مدیران امور اداری، رفاه و پشتیبانی، با تاکید بر تلاش‌های وزیر جهاد کشاورزی در بحث اصلاح قیمت گندم، خاطرنشان کرد: دولت باید در زمینه قیمت خرید تضمینی گندم بیشتر فکر می‌کرد، زیرا قیمت فعلی باعث شد که امسال کشاورزان بسیاری، گندم خود را به دولت نفروشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: باید به کالا‌های استراتژیک یارانه تعلق گیرد تا تولید داخل آسیب نبیند و دست بیگانه به نیاز‌های استراتژیک کشور نرسد و باعث افزایش واردات شود.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی عنوان کرد: وزارت جهاد کشاورزی در افزایش تولید محصولات کشاورزی بسیار خوب عمل کرده است و ما در اقلام معیشتی در بازار مشکل و کمبودی نداریم.

وی افزود: ایراد وزارت جهاد کشاورزی این است که اقدامات مثبتی که انجام داده بیان نمی‌کند در حالی که ما در بحث کشت‌های گلخانه‌ای پیشرفت‌های خوبی داشتیم و صرفه جویی در آب و افزایش راندمان تولید را درپی داشته است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در رابطه با کارگزاران نظام اسلامی با استناد به نهج‌البلاغه خاطرنشان کرد: هر حکومتی نیاز به ساختار و زیر ساخت حکومتی دارد و تمام کارگزاران باید در قالب ساختار وزارتخانه به مردم خدمت کنند.

وی افزود: هر حکومتی متناسب با اهدافی که دارد کارگزاران خود را انتخاب می‌کند و نیرو‌های گزینش شده باید در راستای اهداف نظام انتخاب شوند لذا رمز موفقیت حاکمیت داشتن کارگزاران شایسته است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: بسیاری از شکست‌ها و ازهم‌پاشیدگی حکومتی به خاطر سستی در وظایف و عدم کارآمدی کارگزاران آن نظام است.

وی افزود: دولت‌ها و حکومت‌ها به ۴ دلیل نابود می‌شوند که بانیان آن کسانی هستند که به حاشیه می‌پردازند، مسائل اصلی را فراموش می‌کنند، افراد پست را مقدم بشمارند و افراد شایسته را کنار می‌گذارند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه نظام اسلامی باید شایسته سالار باشد، اذعان کرد: باید از افراد شایسته و با احلیت استفاده شود که تخصص و توانایی لازم را داشته باشند و لایق و کارآمد باشند، همچنین امانت دار، قانون گرا و دارای اصالت فرهنگی و خانوادگی باشند.

وی افزود: کارگزار باید با مردم دوست و همدرد باشد؛ هر مسئولی که خرجش از سودش بیشتر باشد مسئول اسلامی نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۶۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح تشدید نظارت بر عرضه کالا‌های اساسی در لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛رئیس ساز مان جهاد کشاورزی استان لرستان گفت:در اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار کالای‌های اساسی، ۵۰ تیم از بازرسان جهاد کشاورزری لرستان بر عرضه کالا‌های اساسی حوزه کشاورزی ،کشتارگاه‌ها، کارگاه‌های بسته بندی وابسته به دام، طیور و آبزیان از امروز نظارت می‌کنند.
گرانفروشی،کم فروشی،سلامت عدم درج قیمت ازمحور‌های این بازرسی ها است
 سید عماد شاهرخی افزود:سال گذشته با انجام ۸۵ هزار مورد نظارت و بازرسی از فروشگاه‌ها ومراکز عرضه کالا‌های اساسی برای ۶ هزار واحد پرونده تشکیل شد که منجر به ۲۷۰ میلیارد تومان جریمه شد
 فروزنده معاون قضایی تعزیرات حکومتی لرستان هم گفت:سال گذشته ۱۷ هزار و ۲۰۰ پرونده در سه حوزه ی قاچاق کالا و ارز،کالا وخدمات و بهداشت درمان تشکیل شده و برای صاحبان این پر ونده  ۶۰۰ میلیارد تومان جریمه شدند.
 در ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان امسال  ۹ هزار  بازرسی از واحدهای عرضه کالاهای اساسی انجام شد که منجر به تشکیل ۹۰۰ پرونده بود.
 سامانه ۱۲۴ آماده دریافت شکایات شهروندان برای رسیدگی به تخلفات صنفی به ویژه  در حوزه ی کالاهای اساسی است.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آماده همکاری با دولت برای بازگشت آرامش به بازار برنج هستیم
  • گزارش تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی به قوه قضاییه ارجاع شد
  • تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار امروز مجلس
  • ذخیره کالا‌های اساسی مردم گیلان
  • کشف توزیع غیر مجاز یک هزار تن گندم یارانه‌ای در خوی
  • کلنگ زنی 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی
  • فروش گوسفند با کارت ملی صحت دارد؟
  • واکنش وزارت جهاد کشاورزی به احتکار کالاهای اساسی | قیمت هیچ کالایی تغییر نکرده است
  • نظارت بر مراکز تامین و تولید کالاهای اساسی کشاورزی آغاز شد
  • آغاز طرح تشدید نظارت بر عرضه کالا‌های اساسی در لرستان