Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مهمترین حوادث امروز یکشنبه ۲۸ آبان سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

آتش سقف انباری کاه دان در روستای گابازله

احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: در پی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی یک انبار کاه دانی در روستای گابازله از توابع بخش مرکزی این شهرستان در آتش سوخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بر اثر این حادثه سقف انبار آتش گرفته که با کمک گروه‌های ۳ نفره آتش نشانی از سرایت آن به سایر اماکن دامی و اتاق‌های انبار جلوگیری کردند.

احمدی علت حادثه را بی احتیاطی و روشن کردن آتش اعلام و اضافه کرد: خسارت احتمالی آن به وسیله کارشناسان تعیین می‌شود.

او با اعلام اینکه این حادثه تلفات جانی نداشته، افزود: امسال بیش از ۳۰ مورد مربوط به علوفه‌های انباشتی دامی و مزارع و خرمن اتفاق افتاده است.

احمدی از روستائیان و کشاورزان خواست هنگام فعالیت روزانه و کار در مزارع خود نکات ایمنی را رعایت کرده و از روشن کردن اجاق‌های زغالی در فاصله نزدیک از محصول و مزارع و انبار علوفه‌ها خودداری کنند.

تصادف خودروی پژو در سه راهی دارلک یک مصدوم بر جای گذاشت

احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: این دومین وقوع حوادث دیروز بود که تصادف خودروی پژو در سه راهی دارلک بر اثر لغزندگی یک نفر مجروح شد.

او با بیان اینکه بلافاصله بعد از وقوع تصادف مرکز فوریت‌های پزشکی و سازمان آتش نشانی در صحنه حاضر شدند افزود: شخص مصدوم پس از رها سازی با کمک آتش نشانان تحویل اورژانس داده شد و نیرو‌های اورژانسی پس از چک کردن علایم حیاتی آن را به بیمارستان امام خمینی مهاباد منتقل کردند.

احمدی اضافه کرد: کارشناسان پلیس علت این حادثه را سرعت غیر مجاز و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه در اثر لغزندگی اعلام کرد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: با توجه به اینکه بسیاری از محور‌های فرعی، دو طرفه و معمولا کم عرض هستند رانندگان با احتیاط بیشتری رانندگی کنند، هوشیاری کامل خود را حفظ و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محور‌های دو طرفه، ضامن سلامت خود و دیگران باشند.

سوانح رانندگی زیادی امسال در این محور به وقوع پیوسته که بیش از ۲۵ کشته و ۱۲۰ زخمی داشته است.

آتش سوزی پوشش گیاهی در رودخانه خیابان پلیس به سرعت مهار شد

احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: با همت و تجهیزات آتش نشانی و طی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی، آتش دارای پوشش علفی مهار شد.

او افزود: علت آتش سوزی عامل انسانی بوده که با روشن کردن آتش به قسمت‌های دیگر سرایت کرده است.

احمدی میانگین آتش سوزی در این شهرستان از آغاز سال تاکنون ۴۷۰ مورد بوده که ۳ ایستگاه آتش نشانی فعال در سطح شهر با ۵۰ نفر پرسنل خدمات آتش نشانی را بر عهده دارند؛ و آخرین گزارش امروز گیر کردن دست بچه در داخل مبل که رها سازی آن به وسیله آتش‌نشانان صورت گرفت.

۴ فوتی و ۱ زخمی در محور مهاباد- نقده

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: ساعت ۲ بامداد تصادف شدیدی بین خودروی ایسوز و سمند در محور مهاباد -نقده رخ داد که بلافاصله تیم‌های عملیاتی در صحنه حاضر شدند.

او افزود: متاسفانه در این تصادف ۴ نفر از سرنشینان و راننده سمند در دم فوت و ا نفر در خودروی ایسوز به شدت زخمی شد.

رحمانی اضافه کرد: فوتی‌ها به وسیله فوت بر منتقل و عملیات رها سازی آن بعد از ۳ ساعت به طول انجامید.

او گفت: در این حادثه مسئولان و ماموران ۱۱۰ نیروی انتظامی و کارشناسان تصادفات راهنمایی و رانندگی و هلال احمر و فوریت پزشکی حضور داشتند و کارشناسان پلیس راه، علت این حادثه ناگوار را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی رانندگان اعلام کردند.

شهروندان برای برخورداری از هر گونه راهنمایی و مشاوره ایمنی با شماره تلفن ۱۲۵ سازمان آتش نشانی می‌توانند در طول شبانه روز تماس بگیرند.

انتهای پیام / س خ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته خبری حوادث جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۶۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین

آتش سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین(ع) با تلاش آتش نشانان بخیر گذشت و از بروز خسارت مالی سنگین جلوگیری بعمل آمد.

به گزارش مشرق، در پی تماس پرسنل بیمارستان و گزارش آتش سوزی در انبار داروی بیمارستان به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای ۲، ۹۳ و ۷۳ را به همراه خودروی حمل دستگاههای تنفسی ایستگاه ۷۱ ساعت ۰۰:۲۵ روز گذشته رهسپار محل حادثه به خیابان مدنی جنوبی، بیمارستان امام حسین(ع) شدند.

عیسی عبدالپور، معاون منطقه شش عملیات در این باره گفت: آتش سوزی در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه با کاربری انبار رخ داده بود.

معاون منطقه شش عملیات در ادامه تصریح کرد: این ساختمان در ضلع جنوب شرقی محوطه بیمارستان با کاربری انبار دارو به مساحت تقریبی ۱۰۰ متر مربع رخ بود و در زمان رسیدن نیروهای آتش نشانی بخشی از قسمت شرقی انبار کاملاً شعله ور بود و دود زیادی به اطراف زبانه می کشید.

وی درباره روند عملیاتی آتش نشانان گفت: نیروهای عملیات بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه و مجهز شدن به تجهیزات حفاظت فردی و دستگاههای تنفسی ضمن قطع برق و گاز ساختمان به سرعت وارد انبار شدند و با استفاده از یک رشته لوله آبدهی، عملیات مهار آتش را آغاز کردند.

عبدالپور خاطرنشان کرد: این آتش سوزی می‌توانست علت رخداد یک حادثه در سطح وسیع تر شود و خسارت مالی سنگینی برجای گذارد و موجب از بین رفتن داروهای کمیاب مختص بیماری های خاص گردد که با سرعت عمل و دقت بالای آتش نشانان در کمترین زمان ممکن مهار و خاموش شد.

معاون منطقه شش عملیات در پایان افزود: آتش نشانان ضمن عملیات مهار آتش پس از انجام لکه گیری و انجام عملیات تهویه(تخلیه دود و جایگزینی هوای تمیز) در ساختمان انبار داروی بیمارستان، ایمن سازی موقعیت و تحویل محل حادثه به پرسنل بیمارستان به ماموریت خود پایان دادند.

دیگر خبرها

  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • امدادرسانی به ۱۰۳ حادثه توسط آتش‌نشانان اصفهان در هفته گذشته