Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@20:37:03 GMT

تجاوز پسر جوان به زن ماساژور

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۶۶۹۷

تجاوز پسر جوان به زن ماساژور

آفتاب‌‌نیوز :

دینا ۲۹ ساله وقتی خود را به پلیس رساند درحالی که آشفته و گریان بود به ماموران گفت: من سال‌های زیادی است دوره ماساژوری را آموخته‌ام و با توجه به این که این کار منبع درآمد مناسبی داشت در خانه‌ام و در شهرک غرب خدمات ماساژ انجام می‌دادم.

وی افزود: مدتی قبل پسر جوانی به نام حامی به خانه‌ام آمد و گفت: عصب پایش آسیب دیده است، چون بیمار بود و از سوی آشنایی معرفی شده بود تصمیم گرفتم با رعایت همه موارد پایش را ماساژ بدهم از این رو من به او خدمات ماساژ ارائه دادم و حامی هم بعد از پرداخت هزینه خانه‌ام را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دینا با بغض گفت: چند روز بعد او را سوار بر خودرو در یکی از خیابان‌های محله‌مان دیدم. او از من خواست سوار بر خودرویش شوم. من که احساس خطری نمی‌کردم سوار بر خودرویش شدم و او پس از طی مسافتی ناگهان تغییر مسیر داد، من اعتراض کردم واقعا نمی‌دانستم چه قصدی دارد ابتدا باور نمی‌کردم حامی اعتراضم را نمی‌شنود وقتی داد و فریاد راه انداختم من را به خیابانی خلوت برد.

وقتی پی به نیت شومش بردم به التماس افتادم، اما گوشش بدهکار نبود تا این که با زور من را تسلیم خواسته شیطانی خود کرد سپس من را که گریان و وحشت زده بودم در گوشه‌ای از شهرک غرب پیاده کرد و پا به فرار گذاشت.

با این شکایت، زن جوان به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان آزار و اذیت او را تایید کردند.

به این ترتیب با دستور قضایی و راهنمایی‌های دینا ماموران حامی را ردیابی و دستگیر کردند که با تکمیل تحقیقات مشخص شد که چند شکایت مشابه دیگر نیز از او شده، اما زنان جوان پس از شکایت دیگر پیگیر پرونده هایشان نشده اند.

پسر جوان در بازجویی‌ها آزار و اذیت زن ماساژور را انکار کرد و گفت که دینا به دروغ چنین شکایتی را علیه من مطرح کرده است. وی افزود: من با دینا دوست بودم و با هم رابطه داشتیم و لباس‌هایی که به پزشکی قانونی ارائه داده مربوط به آخرین ملاقات مان با هم بوده است. من او را به زور مورد آزار قرار نداده ام.

بنا بر این گزارش، قرار بود پسر شرور صبح دیروز در شعبه ۸ دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کند، اما این متهم از زندان رجایی شهر به دادگاه منتقل نشد به این ترتیب دادگاه تجدید و قرار شد حامی در روز‌های آینده از خود دفاع کند.

منبع: روزنامه خراسان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تجاوز جنسی پسر جوان زن ماساژور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۶۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگ جدید ابوذر روحی منتشر شد + دانلود نماهنگ حماسی «نحن المقاومون»

نماهنگ «نحن المقاومون» با صدای ابوذر روحی و تهیه شده در مرکز هنری رسانه‌ای نهضت منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «نحن المقاومون»، نماهنگی حماسی تهیه شده در مرکز نهضت با صدای حاج ابوذر روحی، ندای رسای صبر و استقامت مردمی است که در برابر ظلم و تجاوز سر خم نکرده و پرچم مقاومت را تا همیشه برافراشته‌اند.

این سرود، حماسه‌ای از رشادت یمنی‌ها در برابر تجاوز ائتلاف سعودی، فریادی از مظلومیت فلسطینیان در زیر چکمه‌های اشغالگران صهیونیست، و پژواکی از ایستادگی مردم عراق، لبنان، ایران و تمام آزادی خواهان در برابر استکبار جهانی است.

متن و فیلم این نماهنگ حماسی را مشاهده می‌کنید:

نحن مقامون یا ایها الصهیون

جولان بنویسید وقت است که از قدرت طوفان بنویسید

در قحطی و آوارگی و جنگ

از معجزه صبر مسلمان بنویسید

در غربت باریکه غزه

از غیرت مردان حماس و

وسعت ایمان بنویسید

روی کفن کودک این خاک

انسان بنویسید

با اشک بر این خاک مقدس

این تربت آلوده به صهیون

باران بنویسید

صهیون بخوانید شیطان بنویسید

یمنی عهدنا

غزاوی صبرنا

عراقی فخرنا

لبنان قوتنا

ایرانی جیشنا

کد خبر 747736

دیگر خبرها

  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • باقری: انتظار حل موضوع فلسطین حین اشغالگری واقع‌بینانه نیست
  • نماهنگ جدید ابوذر روحی منتشر شد + دانلود نماهنگ حماسی «نحن المقاومون»
  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز
  • ۲۰۰ روز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه با ۳۴۱۸۳ شهید
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • آمار‌های هولناک از توحش رژیم صهیونیستی طی ۲۰۰ روز تجاوز به غزه
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان