Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:27:15 GMT

نیاز شرکت‌های پخش خوزستان به سهمیه بنزین

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۶۷۸۷

نیاز شرکت‌های پخش خوزستان به سهمیه بنزین

امیر کیوان کتانی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه شرکت‌های پخش استان خوزستان در چند روز اخیر به دلیل ناامن بودن برخی مسیرها امکان توزیع کالا را نداشتند افزود: روند توزیع کالا از سوی این شرکت ها از دیروز در استان خوزستان به حالت عادی برگشته است.

وی گفت: شرکت‌های پخش دارو نیز به دلیل قطع شبکه اینترنت در این چند روز در توزیع دارو با مشکلاتی مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات مدیره شرکت‌های صنعت پخش خوزستان با اشاره به اینکه با کمبود کالا در انبارهای شرکت‌های پخش استان مواجه نیستیم افزود: کالا به اندازه نیاز در انبارهای شرکت‌های پخش استان موجود است و فقط با کمبود برنج خارجی مواجه هستیم که بر اساس اعلام شرکت غله تا چند روز آینده محموله‌ای از این برنج وارد استان خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان پیش از این با اشاره به اینکه مشکلی در تامین کالا در استان نداریم گفت: تمامی مبادی‌ ورودی استان برای واردات کالا و محصولات کشاورزی باز است و هیچ بهانه‌ای برای افزایش قیمت کالا در بازار استان وجود ندارد.

تردد خودروهای حمل و نقل کالا در چند روز اخیر در استان خوزستان با مشکلاتی مواجه بود که از روز گذشته روند توزیع کالا در این استان به حالت عادی بازگشته است.

برچسب‌ها تنظیم بازار بنزین قیمت کالا خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنظیم بازار بنزین قیمت کالا خوزستان تنظیم بازار بنزین قیمت کالا خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۶۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاو J6-460 در بورس کالا به فروش می‌رسد

شرکت سیبا موتور با اعلام خبر فروش این کشنده در بورس کالا یادآور شد این طرح فروش روز نهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در بورس کالا برگزار می‌شود و درصد پیش پرداخت سفارش خرید نیز معادل ده درصد خواهد بود؛ بهمن نیوز اعلام کرد، در این نوبت فروش قیمت پایه کشنده فاو ۴۶۰ معادل چهار میلیارد و ۷۷۸ میلیون تومان اعلام شده و خریداران ۹ تیرماه ۱۴۰۳ محصول خود را تحویل می‌گیرند. همچنین این معامله مبتنی بر قوانین حاکم بر بورس کالا خواهد بود.

کشنده فاو J6-460 با موتور WUXI با حجم ۱۱۰۵۰CC و گیربکس ZFدستی و استاندارد آلایندگی یورو۵ عملکرد خوبی را از خود نشان می‌دهد. این کشنده همچنین با بهره‌مندی از سیستم‌های به‌روز نظیر ترمز اتوماتیک ضدقفل هوشمند، کنترل الکترونیکی ترمز، ضدلغزش، ترمز اضطراری هوشمند، کنترل الکترونیکی پایداری و خشک کن هوا رانندگی مطمئنی را به کاربر خود می‌دهد.

همچنین در کشنده FAWJ6-460 از مولتی مدیا، روشنایی اتوماتیک، کولر و بخاری درجا، یخچال و کتری مسافرتی، صندلی راننده با تعلیق پنوماتیک و دارای گرم‌کن و سردکن و… استفاده شده است. سیبا موتور یکی از شرکت‌های تجاری گروه بهمن و به عنوان تنها نماینده FAW در ایران شناخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • توسعه میادین نفت و گاز به سرمایه‌گذاری خارجی نیاز دارد
  • جابجایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • فاو J6-460 در بورس کالا به فروش می‌رسد
  • مرگ کشاورزی با قطع روزانه برق چاه‌ها در اوج نیاز کشاورزان
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • در ژیمناستیک ایران طلسم‌شکنی کردم/ نیاز به حمایت بیشتری داریم
  • فعالیت خاموش ۵ شرکت بین‌المللی حمل‌ و نقل در مازندران