Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@13:07:39 GMT

کاستا تسلیم شد، جراحی و دوری سه ماهه از میادین

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۶۷۸۹

کاستا تسلیم شد، جراحی و دوری سه ماهه از میادین

دیگو کاستا ستاره برزیلی اسپانیایی اتلتیکو به زودی تحت عمل جراحی قرار گرفت و سه ماه به دور از میادین خواهد ماند.

به گزارش "ورزش سه"، دیگو کاستا ستاره اتلتیکو یکی از بدترین مقاطع فوتبالی خود را پشت سر می گذارد. جدای از ناکامی های او در گلزنی برای روخی بلانکو در هفته های اخیر، او مدتی است که از مشکل فتق رنج می برد و باعث شده تا حتی نتواند در تمرینات نیز به صورت منظم حاضر باشد و بتواند پا به پای هم تیمی های خود به کار با توپ بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاستا درون زمین با مشکل گلزنی مواجه است و در تمرینات نیز نمی تواند بدون درد به کار با توپ بپردازد و این موضوع برای او به یک رنج و عذاب روزانه بدل شده بود.

 

 

 

 

هم تیمی ها و اطرافیان کاستا در مورد او می گویند که یک شکنجه روزانه را تحمل می کند. در نهایت او تصمیم گرفت که تن به جراحی بدهد و به گفته پزشکان این جراحی او را سه ماه به دور از میادین نگاه خواهد داشت. در واقع این تنها راه نجات کاستا از درد و رنج روزانه است.

شماره 19 اتلتیکو برای مشاوره با پزشک تیم ملی برزیل به زادگاهش سفر کرد؛ اتفاقی که طبعا نارضایتی اتلتیکو را به دنبال داشت چرا که این حرکت کاستا نشانه نوعی بی اعتمادی به پزشکان باشگاه است. در هر صورت کاستا که سال گذشته زیر نظر پزشک تیم ملی برزیل پای خود را عمل کرد، روز گذشته به اسپانیا برگشت و احتمال می رود که امروز تاریخ جراحی او مشخص شود.

این جراحی قطعا در مادرید صورت خواهد گرفت و باعث می شود که کاستا حداقل تا ماه فوریه 2020 به دور از میادین باشد و اگر همه چیز خوب پیش برود، این شانس وجود دارد که از اوایل فوریه بدون مشکل به تمرینات برگردد و کار با توپ بپردازد.

 

 

 

اتلتیکو مادرید دیگو کاستا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید دیگو کاستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۶۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم

سال 2015 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت رقابت های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2014/15، رئال مادرید در ورزشگاه خانگی خود، سانتیاگو برنابئو به مصاف اتلتیکو مادرید رفت. در حالی که دیدار رفت دو تیم در ویسنته کالدرون با تساوی بدون گل پایان یافته بود، رئال مادرید در این مسابقه با گل دقیقه 88 خاویر هرناندز روی پاس کریستیانو رونالدو موفق شد با نتیجه 1-0 حریف همشهری خود را شکست داده و با همین گل به جمع چهار تیم برتر رقابت ها صعود کند. 

دانلود (19.3MB)

دیگر خبرها

  • طرح لو رفته از پیراهن اول اتلتیکو مادرید در فصل 25-2024
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • پاسخ مهم رهبری به توصیه‌ها برای مذاکره با آمریکا در برنامه هسته‌ای را ببینید | فیلم
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!
  • رهبر انقلاب: ملت ایران تسلیم زورگویی‌های استکبار نمی‌شود (فیلم)
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • هافبک استقلال زیر تیغ جراحی می رود
  • هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم