Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، استاندار هرمزگان، نماینده، ولی فقیه در هرمزگان، ائمه جمعه، نهاد‌های انقلابی، سپاه پاسدران انقلاب اسلامی، نهاد‌های نظامی و انتظامی و بسیج و تشکل‌های مردمی با صدور پیام‌های جداگانه از مردم برای شرکت در راهپیمایی فردا دعوت کردند.

همچنین تشکل‌های ورزشی و هنری، اصناف و بازاریان، حوزه‌های علمیه، روحانیت معزز و شخصیت‌های فرهنگی و سیاسی با صدور پیام‌های جداگانه ضمن محکومیت نا آرامی‌های اخیر از مردم برای شرکت در راهپیمایی فردا و وحدت و همبستگی در اعتراض به فتنه ناامن سازی و تخریب اموال عمومی دعوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این راهپیمایی در بندرعباس فردا پنج شنبه ساعت ۱۰ صبح از میدان انقلاب (مقابل هتل هرمز) تا مسجد جامع برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

دعوت شرکت در راهپیمایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیاسی راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۶۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید محمد سلطانی اظهار کرد: در راستای حمایت از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و مردم ستمدیده و مظلوم غزه و پاسخ به جنایت صهیونیست‌ها در حمله به مرکز کنسولگری ایران در دمشق فردا راهپیمایی سراسری در مشهد و دیگر شهرهای استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: انتظار داریم فردا مردم مؤمن و ولایتمدار مشهد و استان در این راهپیمایی با شکوه شرکت کنند و حمایت خود را از عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق» ابراز کنند.

وی افزود: این راهپیمایی فردا ۳۱ فروردین ماه بعد از نماز جمعه از باب الجواد شروع خواهد شد و تا چهارراه شهدا ادامه خواهد داشت.

گفتنی است این راهپیمایی هم زمان در دیگر نقاط کشور هم انجام خواهد شد.

کد خبر 6082188

دیگر خبرها

  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در هرمزگان برگزار شد
  • حمایت از تشکل‌های مردم پایه فرهنگی هنری در مازندران
  • برگزاری راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در بندرعباس بعد از نماز جمعه
  • راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار می شود
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • راهپیمایی مردم آبادان و خرمشهر در حمایت از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۵ سال توفیقات فراوانی داشته است
  • برنامه‌های فرهنگی در اردبیل رشد ۴۰۰ درصدی دارند
  • از تسلیم در ۸۰ ساعت تا تحقق وعده صادق در ۵ ساعت
  • پیام وزیر دفاع به مناسبت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی