Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@05:42:14 GMT

آذری: ادامه دهید، صحبت‌های جالبی برای گفتن دارم

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۶۹۳۷

آذری: ادامه دهید، صحبت‌های جالبی برای گفتن دارم

مدیرعامل تیم فولاد خوزستان در واکنش به اتهامات مطرح شده علیه او گفت: اگر این صحبت ها ادامه پیدا کند برای رفع ابهامات صحبت های جالبی به زبان خواهم آورد.

به گزارش "ورزش سه" سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد در پاسخ به انتقادات مطرح شده علیه او در برنامه تلویزیونی صدا و سیما به خبرنگار ما گفت: ذوب‌آهن باشگاه همیشگی من است و مدیون آن‌ها هستم و موفقیت خیلی بزرگی را با این باشگاه به دست آوردم و خاطرات خوبی در ذهن من باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفداران فوتبال در فضای مجازی و هم‌چنین جامعه در خصوص اتهاماتی که علیه بنده در خصوص بدهی باشگاه و هم‌چنین نحوه جذب بازیکنان خارجی مطرح شده، سوالاتی دارند و می‌خواهند پاسخ دهم. اما با توجه به اینکه هفته آینده بازی مهمی با ذوب‌آهن داریم دوست ندارم با صحبت کردن به حواشی دامن بزنم.


وی در ادامه گفت: ولی اگر این صحبت ها ادامه پیدا کند برای رفع ابهامات صحبت های جالبی به زبان خواهم آورد.

فولاد خوزستان سعید آذری (مدیرعامل)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان سعید آذری مدیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۶۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد

در دوم دی ماه سال ۱۴۰۲ بود که بهرام رضاییان به‌عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان در این تیم شروع به کار کرد. او در مدت شروع به کارش و حضور به‌عنوان جانشین حمید شعبانی، در سمت سرپرستی فعالیت داشت که البته در این جایگاه تصمیمات مهمی برای فولادی‌ها گرفت که در راس آن برکناری ایگناسیو مارتینز و انتخاب عبدالله ویسی به‌عنوان سرمربی فولاد بود. 

رضاییان که به‌عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز فعالیت می‌کند، در گفت‌وگویی که امروز با خبرنگاران داشت خبر از آغاز فعالیتش به‌عنوان مدیرعامل این باشگاه داد و گفت: جایگاه من در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال یک جایگاه حقوقی است و من به‌عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شدم. مواردی که دوستان در فضای رسانه ذکر کردند اصلا شامل ما نمی‌شود و بعضی از دوستان در هیئت فوتبال یا جاهای دیگر، با فدراسیون قرارداد مالی دارند و آقای تاج به درستی به این موضوع اشاره کردند که افراد نباید با سمت‌های متعدد از فدراسیون فوتبال پول بگیرند. 

وی افزود: این موضوع شامل هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نمی‌شود و الان که من خدمت شما هستم هیچ قرارداد مالی با فدراسیون فوتبال ندارم. هر کسی یک روز سرپرست است و یک روز هم مدیرعامل که این چالش هم برای ما حل شده و من به‌عنوان مدیرعامل این باشگاه مشغول فعالیت هستم.

 

دیگر خبرها

  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • درویش:پرسپولیس خانه علی دایی است اما اوسمار اولویت است/هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند+فیلم
  • منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!
  • صحبت‌های مدیرعامل تراکتور درباره حضور گل‌محمدی در تبریز
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد