Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-24@11:03:35 GMT

تداوم بارش‌ در محور‌های شمالی

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۶۹۵۹

صراط:

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان آخرین وضعیت ترافیکی و جوی امروز ۲۹ آبان را اعلام کرد.

به گزارش میزان سرهنگ رحمانی با اشاره به بارش برف گفت: در استان‌های چهارمحال و بختیاری (محور کوهرنگ-مسجد سلیمان)، سمنان (محور شاهرود-توسکستان)، خراسان شمالی (ارتفاعات محور‌های بجنورد-اسفراین و بجنورد-آشخانه) و در مازندران محور‌های هراز، کرج-چالوس، فیروزکوه و کیاسر-سمنان شاهد بارش برف خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رحامنی درباره بارش باران اظهار کرد: در استان قم (محور‌های قم –تهران و قم-گرمسار)، استان مرکزی (محور ساوه -تهران)، استان اصفهان (محور اصفهان-شهرضا)، استان سیستان و بلوچستان (محور زاهدان-خاش) و استان فارس (محور داراب) هوا بارانی است.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: اکثر محور‌های استان‌های تهران، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی نیز بارش باران گزارش شده است.

وی افزود: مه گرفتگی همراه با کاهش دید نیز در استان قزوین (محور قزوین-رشت)، محور‌های کرج-چالوس، هراز و فیروزکوه و استان خراسان شمالی (محور‌های بجنورد-اسفرائن و بجنورد-آشخانه) گزارش شده است.

سایرمحور‌های کشور جوی آرام و ترافیکی روان دارند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۶۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان‌ شمالی+فیلم

آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع ایثار بجنورد با حضور هنرمندان و اهالی رسانه برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع ایثار بجنورد، با حضور هنرمندان و اهالی هنر خراسان شمالی و با حضور سعید، لشکری معاون راهبری استان‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور برگزار شد.

سعید لشکری با اشاره به اینکه اساساً هنر از دل تعهد منبعث می‌شود و حامل پیام متعهد به حقیقت است، اظهار داشت: هنر در استانی همانند خراسان شمالی «زنده» است و در بسیاری از موارد در قله قرار دارد.

وی به برگزاری جشنواره ملی نقالان سوره نیز اشاره کرد و گفت: اتفاق ویژه‌ای که در خراسان شمالی رقم خورد و نگاه‌ها را به این سمت آورد این است که مقدمات برگزاری جشنواره ملی نقالان توسط استان فراهم شد و در این خصوص بر روی مهم‌ترین مخاطب هنر یعنی نوجوانان و دانش آموزان دست گذاشت.

در این آیین امین عربشاهی، مدیر دفتر و خبرنگار تسنیم در استان خراسان شمالی به عنوان چهره خبر سال استان، مرضیه براتی چهره برتر و استاد علیرضا فیروزه چهره ماندگار هنر انقلاب اسلامی معرفی و تجلیل شدند. 

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • پخت نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان‌ شمالی+فیلم
  • کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد