Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال برای پرداخت بخشی از حقوق کادرفنی خود در انتظار دریافت مطالباتش از باشگاه عجمان امارات است. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه استقلال در پی آن است تا به زودی بخش دیگری از مطالبات آندره‌آ استراماچونی را پرداخت کند. در میان، اما استقلالی‌ها باید منتظر پرداخت طلب‌شان از سوی باشگاه عجمان امارات باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در واقع، اگر باشگاه عجمان رقم ۴۰۰ هزار دلار طلب باشگاه استقلال بابت انتقال مامه تیام را پرداخت کند، آبی‌پوشان به سرعت با استراماچونی و همکارانش در کادرفنی تسویه خواهند کرد. با این حال هنوز استقلالی‌ها منتظر هستند تا موعد پرداخت جدید از سوی باشگاه عجمان انجام شود.

گفتنی است؛ استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال بعد از پایان آخرین بازی رسمی این تیم مقابل صنعت‌نفت آبادان، در نشست خبری به شدت نسبت به بدحسابی باشگاه اعتراض کرد و حتی بحث احتمال جدایی از استقلال را به میان آورد. منبع: خبرگزاری میزان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: باشگاه عجمان استراماچونی باشگاه صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۷۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای کمیته انضباطی برای کیانوش رحمتی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون، کمیته انضباطی اعلام کرد:
در خصوص گزارش واصله علیه کیانوش رحمتی مربی تیم استقلال تهران مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز پس از بازی دو تیم استقلال تهران و شمس آذر قزوین در تاریخ 31 فروردین ماه در ورزشگاه آزادی باتوجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به بازبینی فیلم مربوط به رفتار موضوع گزارش تخلف انتسابی به مشارالیه که علی رغم ابلاغ مصون از دفاع باقیمانده است محرز و مسلم تشخیص و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی با لحاظ ماده ۹۴ این مقررات به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال جریمه نقدی و همچنین باشگاه استقلال تهران نیز بلحاظ تحقق مسئولیت تضامنی موضوع ماده ۵۰ مقررات موصوف به پرداخت مبلغ 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

رأی صادره قابل اجرا و قطعی می‌باشد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898239

دیگر خبرها

  • مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • پرداخت بدهی‌های بیمارستان شهید جلیل یاسوج چشم‌انتظار نیکوکاران
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • احکام کمیته انضباطی برای استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • رحمتی مربی استقلال محروم شد
  • مربی استقلال هم محروم شد
  • پایان سال‌ها انتظار؛ استقلال و پرسپولیس رسما فروخته شدند
  • رای کمیته انضباطی برای کیانوش رحمتی اعلام شد
  • سرنوشت ستاره جنجالی استقلال در انتظار دانیال اسماعیلی‌فر
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!