Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر موسوی‌کیا روز چهارشنبه در نخستین دوره انتخابات نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد در شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های استان خراسان جنوبی افزود: بیمارستان بیماران صعب‌ العلاج و سرطانی توسط مجمع خیرین سلامت در استان مدیریت می‌شود.

وی گفت: همچنین میزان فعالیت سازمان‌های مردم نهاد استان در زمینه زیست محیطی ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸۷ درصد، حوزه فناوری ۳.۹ درصد، امور زیرساختی ۱.۹ درصد، حوزه ورزشی ۲.۴۹ درصد و امور عمرانی ۰.۹۸ درصد است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی اظهار داشت: در حوزه حقوق شهروندی که یکی از نیازهای اساسی جامعه بوده، سمن‌هایی تشکیل شده است.

وی گفت: سازمان‌های مردم نهاد استان خراسان جنوبی از حیث کمیت و کیفیت جایگاه خوبی در قیاس کشوری دارد.

موسوی‌کیا با اشاره به وجود ۴۹۲ سمن در خراسان جنوبی گفت: اکنون به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان رتبه چهارم کشور را با رشد ۳۹.۵ درصد داریم.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی می‌طلبد سازمان‌های مردم نهاد استان جایگاه خود را حفظ و ارتقا دهند و سمن‌های استان در حوزه‌های مختلف به ویژه مسایل اجتماعی و فرهنگی فعالیت دارند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی اظهار داشت: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب درخصوص جوانان باید سمن‌ها در حوزه ورزشی فعالیت بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به رشد ۱۵ درصدی فعالیت سمن‌های استان نسبت به سال قبل تصریح کرد: باید نیازمندی‌های سطح جامعه احصا شود و بر این اساس تشکل‌های غیردولتی به صورت خیرخواهانه، داوطلبانه و انسان دوستانه ورود پیدا کنند.

موسوی‌کیا با بیان اینکه در حال حاضر ۳۱ درصد سمن‌های استان توسط آقایان اداره می‌شود عنوان کرد: با توجه به حوزه‌های اجتماعی و روحیات بانوان باید زمینه حضور بیشتر آنان نیز فراهم شود.

وی یادآور شد: در مجموع وضعیت فعالیت سمن‌ها در مسایل اجتماعی استان نسبت به سایر استان‌ها مناسب است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد زبان و صدای گویای ملت هستند گفت: همچنین سمن‌ها صدای مطالبات به‌حق مردم هستند و می‌توانند در اصلاح امور دولتی به عنوان بازوی نظارتی عمل کنند.

در این نشست چهار نفر از نامزدهای انتخابات سازمان‌های مردم نهاد در شواری توسعه و حمایت از تشکل‌های استان به بیان برنامه‌ها و اهداف خود پرداختند.

در نخستین دوره انتخابات نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد در شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های استان که با حضور ۲۰ نفر از نمایندگان سمن‌های استان برگزار شد، سید مصطفی حسینی مدیر سازمان پارت انگیزش خاوران و طیبه سمن مدیر ندای آیینه مهربانی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

برچسب‌ها سازمان های مردم نهاد خراسان جنوبی مشارکت اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان های مردم نهاد خراسان جنوبی مشارکت اجتماعی سازمان های مردم نهاد خراسان جنوبی مشارکت اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۷۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،آیت الله عبادی در شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اینکه دشمنان همواره در پی تضعیف نظام بودند افزود: باید مسئولان در حوزه کاری خود و با همکاری هم برای رفع آسیبهای جامعه اقدام کنند.

وی در ادامه با اشاره به برملا شدن چهره واقعی دشمنان گفت: جریان غرب، قتل و عام، جنگ و فساد دشمنان و غربی‌ها در حال حاضر برای همه دنیا برملا شده و چهره واقعی غربی‌ها رو شده است.

استاندار خراسان جنوبی نیز در این شورا در خصوص اجرای طرح نور گفت: باید پلیس را در این طرح همراهی کرد تا در کنار پلیس اقدامات فرهنگی صورت گیرد.

قناعت با اشاره به پاسداشت زبان فارسی گفت: باید در معابر شهر ۷۰ درصد عبارت‌ها فارسی باشد. 

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار نیز در این شورا  از اجرای طرح نور و موفقیت این طرح در استان تقدیر کرد.

 طالبی افزود: این طرح بازخورد خوبی در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها داشته و باید تداوم داشته باشد.


در این جلسه از پوشش خوب صدا وسیمای خراسان جنوبی به صورت زنده در خصوص مراسم ۵ اردیبهشت،سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • مشارکت بیش از ۴ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در طرح‌های مسئولیت اجتماعی
  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت
  • افزایش ۴۹ درصد صادرات تعاونی های خراسان جنوبی
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • افزایش ۱۶ درصدی بارش‌ها در کشور
  • صادرات تعاونی های خراسان جنوبی ۴۹ درصد افزایش یافت
  • اعلام عناوین شغل‌های سخت و زیان‌آور در خراسان جنوبی