Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@05:15:00 GMT

مخالفان دولت پاکستان به تظاهرات خاتمه دادند

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۷۱۰۸

مخالفان دولت پاکستان به تظاهرات خاتمه دادند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، اکرم خان دورانی سخنگوی مخالفان دولت پاکستان امروز چهارشنبه در یک نشست خبری اعلام کرد: تظاهرات مخالفان معترض دولت پاکستان که حدود ۲۰ روز پیش آغاز شده بود به هدف خود دست یافت و به همین دلیل آن را پایان می‌دهیم.

سخنگوی مخالفان دولت پاکستان در این باره افزود: از ساعات اولیه صبح امروز دستور آزاد شدن تردد در جاده هایی مسدوده شده را صادر کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تظاهراتی که انجام دادیم فشار لازم را بر دولت وارد کرد و ممنوع الخروجی نواز شریف نخست‌وزیر سابق پاکستان لغو شد.

اکرم خان دورانی سپس اضافه کرد که فردی را برای سمت ریاست کمیسیون مشترک انتخابات پاکستان پیشنهاد خواهند کرد.

کد خبر 4777175

منبع: مهر

کلیدواژه: پاکستان نواز شریف اسلام آباد پاکستان رژیم صهیونیستی ایالات متحده آمریکا فلسطین عراق سوریه ترکیه ایران روسیه دونالد ترامپ لبنان بولیوی فرانسه استیضاح ترامپ ایوو مورالس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۷۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ پاسخ سخنگوی دولت درباره حقابه هیرمند

بهادری جهرمی: متعاقب بارندگی‌های اخیر در افغانستان، بخشی از حقابه ایران با پیگیری‌های دولت طی روزهای اخیر، از سوی افغانستان پرداخت و وارد خاک ایران در منطقه جریکه سیستان شد.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • تظاهرات دانشجویی در آرژانتین 
  • تشریح مصوبات جلسه هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • تشریح مصوبات جلسه هیات وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • پروژه‌های ناتمام را خاتمه می‌دهیم/ ستاره خلیج فارس بورسی می‌شود
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • بخشی از حق‌آبه ایران از هیرمند پرداخت شد
  • توضیحات سخنگوی دولت درباره آخرین وضعیت واردات خودرو
  • فیلم/ پاسخ سخنگوی دولت درباره حقابه هیرمند
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود