Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: معافیت از پرداخت مالیات پلکانی بهترین اقدام جهت تشویق پزشکان برای خدمت در مناطق محروم و همچنین کاهش هزینه‌های ایاب و ذهاب مردم در سفر به کلان شهر‌ها برای درمان محسوب می‌شود تاریخ انتشار: 16:48 - 29 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۹۶۸۴

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،رسول خضری معافیت پزشکان تمام وقت در بیمارستان‌های دولتی از پرداخت مالیات پلکانی را مشوقی برای ماندگاری این قشر در مناطق محروم دانست و گفت: این پیشنهاد در نشست هفته‌های اخیر کمیسیون بهداشت با حضور روسای سازمان امور مالیاتی و نظام پزشکی، مسئولانی از وزارت بهداشت و جمعی از پزشکان عمومی مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: کارگروهی به این منظور در کمیسیون بهداشت تشکیل شده که بتوانند موضوع معافیت مالیات را به نتیجه برساند؛ قرار است این پیشنهاد در لایحه بودجه ۹۹ گنجانده یا در کمیسیون تلفیق بودجه مطرح شود.

بیشتر بخوانید: اخذ مالیات پلکانی از واحدهای خالی از سکنه/ مالیات قفل رکود مسکن را می‌شکند؟

وی با بیان اینکه درآمد پزشکان عمومی بسیار پایین است و اغلب آن‌ها به مشاغل دیگر روی می‌آورند، افزود: معافیت از پرداخت مالیات پلکانی بهترین اقدام جهت تشویق پزشکان برای خدمت در مناطق محروم و همچنین کاهش هزینه‌های ایاب و ذهاب مردم در سفر به کلان شهر‌ها برای درمان محسوب می‌شود؛ مشکل کمبود پزشک در مناطق محروم و مرزی بسیار جدی است و باید رفع شود.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس دهم یادآور شد: بسیاری از مراکز شبانه روزی با کمبود پزشک مواجه هستند و برخی اورژانس‌هایی که باید ۳ تا ۵ پزشک داشته باشند تنها یک پزشک خدمت می‌کند.

منبع:خانه ملت
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مالیات بر ارزش افزوده پزشکان مناطق محروم مالیات پلکانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۷۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسئول تیم بسیج جامعه پزشکی اعزامی گفت: پزشکان متخصص اطفال داخلی و زنان و زایمان در این تیم همراهی کردند.
مودت افزود: طرح بسیج پزشکی با هدف حفظ و ارتقای تندرستی مردم به صورت مداوم با همراهی پزشکان بسیجی در مناطق مختلف روستایی استان انجام می‌شود.
وی ادامه داد: با سفر یک روزه پزشکان به این دهستان، ۲۰۰ نفر به صورت رایگان ویزیت شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خروج ۵ پزشک خانواده از چرخه بهداشت و درمان در جویبار
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • مجلس مصوب کرد: معافیت بورس از مالیات بر عایدی سرمایه
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی
  • قانون مالیات بر سوداگری منجر به تشویق بخش واقعی اقتصاد می‌شود
  • سقف معافیت مالی؛ داغ همیشگی بر پیشانی بورس!