Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@17:53:42 GMT

زلاتان به خاطر من به پاری سن ژرمن آمده بود

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۷۳۲۷

زلاتان به خاطر من به پاری سن ژرمن آمده بود

تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی پاری سن ژرمن، مدعی شد که زلاتان ابراهیموویچ در سال 2012 به خاطر او به این تیم آمده بود.

به  گزارش "ورزش سه"، تیاگو سیلوا و زلاتان ابراهیموویچ در سال 2012 به پاری سن ژرمن پیوسته بودند. این دو بازیکن نقش ویژه ای در پیشرفت پاری سن ژرمن طی سال های اخیر داشتند. با این وجود اما تیاگو سیلوا نقش ویژه تری را در این باره ایفا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیاگو سیلوا حالا مصاحبه جالبی درباره حضور در پی اس جی و ارتباطش در آن زمان با زلاتان، انجام داده است. او در این باره گفت: " من به تازگی قراردادم را با پی اس جی امضا کرده بودم که زلاتان به من زنگ زد. او به من گفت که آیا واقعا قصد رفتن به پاریس را دارم؛ من نیز در پاسخ او گفتم که بله قراردادم را هم امضا کرده ام. زلاتان در واقع به خاطر من به پاری سن ژرمن آمد. زلاتان پسر خوبی است و من دائما با او در ارتباط هستم و احترام زیادی برایش قائلم."

 

 

 

 

مدافع برزیلی پاری سن ژرمن در رابطه با احتمال تمدید قرارداد با این تیم گفت: "امیدوارم که این اتفاق زودتر رخ دهد. به زودی درباره آن صحبت خواهیم کرد. دوست دارم که در پی اس جی بمانم و به پیشرفت باشگاه کمک کنم؛ کاری که فکر می کنم در هشت سال گذشته آن را انجام داده ام. پاریس بخش بزرگی از زندگی من است و هیچ کس نمی تواند آن را از بین ببرد. من یک برزیلی هستم که در ریو متولد شدم اما خانه دوم من پاریس به حساب می آید. "

پاری سن ژرمن تیاگو سیلوا زلاتان ابراهیموویچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن تیاگو سیلوا زلاتان ابراهیموویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۷۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عثمان دمبله به حذف تیم سابقش توسط پاری سن ژرمن / انیمیشن عمر مومنی

عثمان دمبله در دیدار شب گذشته بارسلونا و پاری سن ژرمن، تمامی نفرت و اعتراض هواداران آبی و اناری را بر علیه خود آن ها استفاده کرد و پس از به ثمر رساندن یک گل نقش مهمش در صعود پاریسی ها به نیمه نهایی، عنوان برترین بازیکن میدان را نیز به خود اختصاص داد. انیمیشن عمر مومنی به همین مناسبت را مشاهده می کنید.

دانلود (1.2MB)

دیگر خبرها