Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین مرکز نیکوکاری بسیج استان سمنان با عنوان "مرکز نیکوکاری کمیل" و حضور مسئولان استانی و شهرستانی در جوار مسجد بازار تاریخی شهر دامغان افتتاح شد. ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دامغان، این مرکز نیکوکاری که با همکاری بسیج اصناف سپاه ناحیه دامغان و کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان راه اندازی شده است، طی آئینی به عنوان چهارمین مرکز نیکوکاری بسیج اصناف استان و نهمین مرکز نیکوکاری مساجد شهرستان دامغان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به دست امام جمعه این شهرستان رسمأ افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دامغان در حاشیه این مراسم در گفت و‌گو با خبرنگار تسنیم اظهارداشت: در حال حاضر شش مرکز نیکوکاری مساجد رسول اکرم(ص)، امیرالمؤمنین(ع)، ابراهیم خلیل(ع)، حضرت موسی بن جعفر(ع)، حضرت اباالفضل(ع) و امام رضا(ع) شهر دامغان و دو مرکز نیکوکاری شهدای گمنام شهر کلاته رودبار و امام علی(ع) شهر دیباج مشغول به خدمت رسانی به محرومان و اقشار کم برخوردار هستند.

سمنان| بیش از 200 عنوان ویژه برنامه هفته بسیج در دامغان برگزار می‌شودسمنان| مردمی و انقلابی بودن مهم‌ترین ویژگی بسیج استفرمانده سپاه ‌استان سمنان: مردم صف خود را از اشرار جدا کردند

حمیدرضا کشاورزیان با اشاره به اینکه قریب به یک هزار و 500 خانوار در حال حاضر از خدمت رسانی حمایتی و توانمند‌سازی شش مرکز نیکوکاری فعال در جوار مساجد شهر دامغان بهره می برند، خاطرنشان کرد: با راه اندازی مرکز نیکوکاری کمیل با همکاری حوزه بسیج اصناف و بازاریان شهرستان و ظرفیتهای بالای این بخش امیدواریم بتوانیم شاهد خدمت رسانی بهتر و بیشتر به نیازمندان حقیقی جامعه باشیم.

وی اضافه کرد: با افتتاح مرکز نیکوکاری کمیل در مسجد بازار تاریخی دامغان در نظرداریم با استفاده از توان و همکاری 15 صنف حوزه بازاریان شهرستان مباحث و معضلاتی همچون جمع آوری تکدی گران و کودکان کار و حمایت از اشتغال‌های خانگی و عرضه تولیدات آنان با همکاری بازاریان ارجمند را دنبال کنیم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دامغان با بیان اینکه از گذشته تا به امروز همواره اصناف و بازاریان متدین و متعهد بازوان توانمند نهادهای حمایتی در کمک به اقشار محروم و نیازمند جامعه بوده اند و با افتتاح این مرکز این خدمت رسانی می‌تواند متمرکزتر و بابرنامه‌تر صورت پذیرد، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 10 درصد درآمد مراکز نیکوکاری استان سمنان از سوی مراکز نیکوکاری شهرستان دامغان تأمین می‌شود.

انتهای پیام/362/ش

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۷۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه

به  گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در این مراسم مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گرامی داشت یاد شهدای گرانقدر خوزستان گفت: طبق نامه ۵٠ امیرالمومنین امام علی (ع) خطاب به فرماندهان سپاهشان، رزمندگان و فرماندهان متقابلاً یکسری حقوق بر گردن همدیگر دارند که همواره باید در جهت ادای این حقوق کوشا باشند

 حجت الاسلام رضایی گ با بیان اهمیت این نامه در تنظیم روابط سازمان سپاه پاسداران ادامه داد: در همه امور مشورت را سرلوحه کار‌ها قرار دهید.

وی تاکید کرد: طبق این نامه شریف، تواضع و استفاده از نظرات رزمندگان، توجیه نیرو‌ها تا پایین‌ترین سطح سازمانی در سپاه از اوامر و دستورات امام علی علیه السلام است.

حجت الاسلام رضایی در ادامه با بیان توصیه‌هایی خطاب به فرماندهان ادامه داد: به جز حکم خدا که قابل مشورت نیست، فرمانده باید در تمام امور با زیردستان خود شور و مشورت کند؛ این اصل استوار در تاریخ صدر اسلام وجود داشت. 

وی ضمن گرامیداشت دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران گفت: قدر پاسداری را بدانیم و همیشه از لباس سبز سپاه باید پاسداری کرد، این لباس مقدس به برکت خون مطهر شهدا بدست ما رسیده و یادآور سخنان پر حلاوت امام راحل حضرت امام خمینی رحمة الله علیه و امام خامنه‌ای مدظله العالی در خصوص سپاه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: خرسندیم که امروز خدمات نیروی زمینی سپاه در راه حفظ امنیت و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌ها مورد رضایت خداوند متعال و مردم شریف کشورمان قرار گرفته است

سردار خادم سیدالشهدا، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیز در سخنانی با اشاره به آمادگی روحی و معنوی پاسداران رده‌های نیروی زمینی سپاه، بیان نمود: پاسداران نیروی زمینی سپاه با حفظ مرز‌های عقیدتی و خاکی آماده جانفشانی در راه میهن و نظام اسلامی هستند.

در پایان این مراسم از فرماندهان و مسئولان برگزار کننده نخستین دوره توانمندسازی فرماندهان و روحانیون نمایندگی ولی فقیه در یگان‌های نیروی زمینی سپاه (دوره سردار شهید دریساوی) که اسفند ماه سال ۱۴۰۱ برگزار شد تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان
  • ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند