Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@05:47:30 GMT

نظارت سیستمی برسوخت بیشتر شود

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۷۳۷۹

نظارت سیستمی برسوخت بیشتر شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جواد صادقی، دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه قاچاق کالا و ارز استان کرمان در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که با حضور مسئولان اجرایی و فرمانداران برگزار شد گفت:باتوجه به اینکه استان کرمان به عنوان گلوگاه قاچاق سوخت و سیستان و بلوچستان به عنوان استان مرزی و خروج کالای سوخت است بر نظارت سیستمی دستگاه‌ها تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با تغییر قیمت بنزین هیچ تغییری در قاچاق سوخت اتفاق نمی‌افتد و شاید افزایش هم داشته باشد.

او از نیروی انتظامی درخواست کرد: مسیر‌های بم به ایرانشهر و زاهدان و مسیر زهکلوت به درگهان نظارت، کنترل و رصد بیشتری انجام دهند.

صادقی تصریح کرد: راهبرد‌ها و برنامه‌های کلان و اهداف کمی و کیفی از ستاد استان به شهرستان‌ها ابلاغ شده است که باید با جدیت تمام اجرایی و توسط فرمانداران پیگیری شود.

او اظهار داشت:می طلبد شرکت ملی نفت با سامانه‌هایی که در قانون دیده و موظف شده بروزرسانی شود تا نظارت‌ها از مبدا به صورت سیستمی کنترل شود.

صادقی گفت: مشکلی که وجود دارد افراد با بارنامه‌های جعلی، کپی‌های رنگی جعلی و جابه جایی پلاک نفت کش‌ها باعث عدم نظارت قوی می‌شوند که باید در این زمینه جدیت بیشتری صورت گیرد.

فدایی، استاندار کرمان در این جلسه گفت:در جلسه شهرستان عنبراباد در خصوص قاچاق سوخت که مطرح شد برخی گلایه داشتند که مصوبات جلسات قبل یا اجرایی نمی‌شون و قاچاق سوخت رونق دارد پس مصوبات یا اجرایی نمی‌شود یا کارایی لازم را ندارد.

او تاکید کرد: مصوبات جلسات به صورت جدی اجرایی شوند.

انتهای پیام/ح

نظارت برسوخت بیشتر شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوخت قاچاق نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۷۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۲۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس؛ سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر بیان داشت: در ادامه طرح‌های مقابله و مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان روز گذشته طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت در حوزه سرزمینی شهرستان بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ضمن شناسایی و پاکسازی چند منطقه آلوده محل دپو سوخت، ۲۲ دستگاه خودروی شوتی شامل خودروهای سواری و وانت نیسان فعال در قاچاق سوخت توقیف شدند.

این مقام انتظامی استان با تاکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای مستمر طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق در جای جای استان، اظهار داشت: در این طرح ضربتی ۲ خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر و تعدادی اتباع غیر مجاز دستگیر و در بازرسی از خودروهای توقیفی و محل‌های دپو جمعاً ۱۲۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد

کد خبر 6079952

دیگر خبرها

  • مرز پرویزخان برای عبور سوخت قاچاق ناامن شده است
  • خودرو GWM Haval H6 مدل 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • ۱۰راهکار مقابله با قاچاق کالا و ارز
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوییل قاچاق در هرمزگان
  • کشف گازوئیل قاچاق در سمنان
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • تأکید رئیسی بر مقابله بی‌امان با قاچاق سوخت
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • ماجرای کارت سوخت و مالیات مهریه!
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس