Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:57:40 GMT

برنامه‌ریزی حوادث اخیر از سال ۹۶ صورت گرفته بود

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۷۳۸۸

برنامه‌ریزی حوادث اخیر از سال ۹۶ صورت گرفته بود

سردار مجید شجاع روز چهارشنبه در نشست تخصصی استانی ناجا در جامعه اسلامی براساس منظومه فکری مقام معظم رهبری افزود: در ۴۰ سال گذشته تاکنون جمهوری اسلامی ایران وقایع و اتفاقات مهمی را پشت سر گذاشته، از اقدام نظامی آمریکا در صحرای طبس تا جنگ هشت ساله، تحریم‌های اقتصادی و ترور اما همچنان بصیرت در مقابل استکبار ایستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: آمریکایی‌ها که قبل از این با حضور دائمی و فیزیکی در کشور منتفع می‌شدند امروز نه تنها در کشور بلکه در تمامی کشورهای منطقه نقشه‌های آنها توسط جمهوری اسلامی ایران ابتر مانده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: رئیس جمهور نادان و فعلی آمریکا در زمان انتخابات ریاست جمهوری به صراحت بیان کرد که بیش از ۶.۵ تریلیون دلار در خارمیانه هزینه اما روز به روز بر قدرت ایران و محور مقاومت افزوده شد.

وی بیان کرد: امروز نقشه‌های آمریکا، دلارهای سعودی و اقدامات رژیم منحوس و اشغالگر قدس نشان‌دهنده نگاه غیرکارشناسانه استکبار است.

وی افزود: براساس منظومه فکری حضرت امام خمینی (ره) همچنان دشمنان نظام هیچ غلطی نتوانستند بکنند و هر روز شاهد پیشرفت قابل توجه جمهوری اسلامی ایران بودیم.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه برای رسیدن به تمدن اسلامی نیازمند برداشتن گام‌های اساسی دیگری هستیم افزود: توجه به بیانیه گام دوم انقلاب ما را به تمدن اسلامی نزدیک خواهد کرد.

وی گفت: نیروی انتظامی به عنوان یکی از اولین اقدام کنندگان به این بیانیه در مجموعه نیروهای مسلح اقدام‌های شایسته‌ای برداشته است تا جایگاه پلیس تراز انقلاب به خوبی تبیین شود.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی هم در این نشست با بیان اینکه ۳۲ مقاله به دبیرخانه نشست تخصصی ناجا در جامعه اسلامی براساس منظومه فکری مقام معظم رهبری ارسال شد گفت: از این تعداد هفت مقاله در ۲ مرحله ارزیابی برگزیده شد.

حجت الاسلام محمدرضا عبدالهی افزود: برای هرچه بهتر برگزاری این نشست چهار کمیته پژوهشی، تبلیغات، رسانه، تشریفات و پشتیبانی تشکیل شد تا بتوانیم نشستی کاربردی در راستای پیاده‌سازی گام دوم انقلاب برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جزو اولین‌هایی است که در تدوین این بیانیه گام برداشته است اظهار داشت: برای تایید مقالات از اساتید مطرح دانشگاه بهره گرفته‌ایم.

حجت الاسلام عبدالهی گفت: آنچه در حقایق جامعه می‌توان یافت مردم در جامعه به عنوان یک رکن اصلی می‌توانند بر دولت تاثیر بگذراند.

وی افزود: پرداختن به جامعه اسلامی قدمی به سوی دولت اسلامی است و در بحث تحقق انقلاب و نظام مراحل خوبی طی شد اما در دولت اسلامی با مشکلاتی برخورد کردیم که امیدواریم توجه به بیانیه گام دوم انقلاب زمینه ساز رفع بسیاری از مشکلات باشد.

برچسب‌ها نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سهمیه بندی بنزین امنیت آشوب پروندهٔ خبری ناآرامی و اعتراض‌ها به تغییر قیمت بنزین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سهمیه بندی بنزین امنیت آشوب نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سهمیه بندی بنزین امنیت آشوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۷۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تلفات جانی در سیلاب های اخیر افغانستان

وزارت طالبان در امور رسیدگی به حوادث طبیعی از مرگ 29 تن بر اثر باران‌های شدید و سیل سه روز اخیر در این افغانستان خبر داده است.

این وزارت اعلام کرد: ۲۹ نفر براثر بارندگی و سیلاب در سه روز اخیر در ۱۰ ولایت افغانستان جان باخته و هفت نفر نیز زخمی شده‌اند.

بر اساس اعلام این وزارتخانه، هفته قبل نیز بارندگی و سیل، جان بیش از ۷۰ تن از شهروندان این کشور را گرفت.

بر این اساس در ۱۰ روز گذشته شمار قربانیان سیل در افغانستان به ۱۰۰ نفر رسیده است.

سخنگوی وزارت طالبان در امور رسیدگی به حوادث طبیعی گفته است: قربانیان سیل در سه روز اخیر از باشندگان ولایت‌‍‌های غزنی، پکتیا، جوزجان، غور، فراه، نیمروز، سمنگان، پروان، هلمند و ننگرهار بوده اند.

جانان سایق افزود: در این مدت 72 خانه مسکونی و صد‌ها هکتار زمین کشاورزی نیز تخریب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • حدود ۲ هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • جلسه برنامه ریزی بزرگداشت روز شوراها در مهاباد
  • تشریح ابعاد پاسخ موشکی و پهبادی ایران در برنامه گفتگوی ویژه خبری
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • دادستان کل کشور : طرح «نور» فراجا با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ادامه پیدا خواهد کرد / بیشتر افراد با یک تذکر بازگشته‌اند و با تنبه و تعهد مرخص شده‌اند
  • نام‌گذاری یکی از بزرگترین خیابان‌های اسلام‌آباد به نام ایران
  • برنامه‌ریزی برای تولید ۲۰ هزار مگاوات برق هسته‌ای
  • سخنگوی وزارت خارجه : آمریکا در ۳ هفته اخیر پیام‌های متعددی را از کانال‌های مختلف دیپلماتیک به ایران ارسال کرد
  • اراده ایران در کنشگری فرامنطقه‌ای
  • افزایش تلفات جانی در سیلاب های اخیر افغانستان