Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت در پاسخ به درخواست دانشجویان مبنی بر رساندن‌ درخواست آنها به دولت در زمینه اتصال اینترنت، گفت: اینترنت حتما مجددا وصل می‌شود.

دکتر سعید نمکی امروز در اختتامیه دهمین جشنواره بین المللی سیمرغ این را هم گفت که بنده امروز هم در هیات دولت درباره این موضوع صحبت کردم و پیشنهاد دادم و قرار شد در اسرع وقت اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، پیش از این محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در گفت‌وگو با یک برنامه رادیویی، درباره قطعی اینترنت بین‌الملل در کشور تصریح کرد: به خاطر سوءاستفاده‌هایی که رخ داد، شورای امنیت کشور تشخیص داد محدودیت‌هایی در اینترنت بین‌الملل اعمال شود که به اپراتورها ابلاغ شد.

البته خود شورای امنیت دغدغه مشکلات ناشی از این محدودیت‌ها را دارد و ما هم به طور مستمر گزارش شکایت‌های مردم و پیگیری‌های نمایندگان مجلس در این خصوص را به شورا منعکس می‌کنیم.

وی ادامه داد: من درباره وصل‌شدن دوباره اینترنت برآورد زمانی ندارم اما این امیدواری وجود دارد که هر چه سریع‌تر مشکلات برطرف شود و به نظر من صد در صد اینترنت به‌زودی وصل خواهد شد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۷۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۲ درخواست به سازمان جهانی بهداشت درباره جنایات رژیم صهیونیستی در غزه/ تحمیل کرونای روانی به مردم جهان

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، دکتر محمد رئیس زاده ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: جنایتی که در بیمارستان‌های غزه رخ می‌دهد جنایات بی‌سابقه‌ای است که با هیچ معیار بشری و انسانی و قوانین بین المللی مطابقت ندارد.

بیشتر بخوانید: استخدام ۲۵۰۰۰ نیروی جدید در وزارت بهداشت

وی افزود: سازمان بهداشت جهانی مسئول حفظ و ارتقای سلامت مردم دنیاست؛ یکی از مهم‌ترین مولفه‌هایی که در بحث سلامت توسط سازمان جهانی بهداشت مطرح می‌شود نیز سلامت روان است‌ این در حالی است که جنایاتی که رژیم صهیونیستی در بیمارستان‌ها و مناطق مختلف نوار غزه انجام می‌دهد بزرگترین ضربه روحی و روانی را به سلامت روان مردم دنیا وارد کرده است.

رئیس زاده ادامه داد: قتل بیش از ۱۳ هزار کودک، به شهادت رساندن بیش از ۳۰ هزار غیرنظامی، قتل هدفمند ۳۸ پزشک سرشناس، به شهادت رساندن ۳۶۰ نفر از کادر درمان و تخریب بیش از ۱۸۰ مرکز درمانی و بیمارستان، حمله به آمبولانس‌ها، کشتار مجروحین، جلوگیری از ارسال کمک‌های بهداشتی و درمانی به مجروحین، حادثه اخیر مجتمع پزشکی شفا و انتشار تصاویر آن‌ها، تنها گوشه‌ای از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است.

وی بیان کرد: اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در غزه یک ویروس روانی را به مردم دنیا تحمیل کرده است و مانند این است که یک کرونای روانی و روحی در سطح کل دنیا انتشار داده ست که آسیب‌های جسمی و روانی آن نیز از کرونا کمتر نبوده است.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی گفت: سازمان جهانی بهداشت در چنین شرایطی وظایفی را برعهده دارد؛ دکتر تدروس ادهانوم دبیرکل سازمان جهانی بهداشت موضع‌گیری‌های مناسبی نسبت به این جنایات در غزه داشته است اما برای این که این موضع‌گیری‌ها صرفاً در حد حرف باقی نماند ما از سوی سازمان نظام پزشکی از سازمان جهانی بهداشت (WHO) دو درخواست را مطرح کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: اولین درخواست ما این بوده که به دلیل آسیب روانی و روحی که جنایات رژیم صهیونیستی به مردم دنیا وارد کرده، سازمان جهانی بهداشت وضعیت اضطراری بهداشت عمومی اعلام کنند، دوم آن که عضویت رژیم صهیونیستی در سازمان جهانی بهداشت تعلیق شود.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ادامه داد: ما این دو درخواست را از سوی وزارت امور خارجه و معاون بین‌الملل و حقوق بشر قوه قضاییه نیز پیگیری و ارسال کرده‌ایم تا این دو درخواست از طریق مبادی رسمی بین المللی نیز پیگیری شود.

رئیس زاده خاطرنشان کرد: از آنجا که رژیم جنایتکار صهیونیستی به هیچ مولفه‌ای از بهداشت جهانی و بهداشت روانی پای‌بند نیست و حقوق انسان‌ها را رعایت نمی‌کند و به هیچ یک از توصیه‌ها و هشدارهای جهانی نیز توجه نکرده این درخواست را داریم که تعلیق عضویت این رژیم جنایتکار در دستور کار WHO قرار بگیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1225400 برچسب‌ها رژیم صهیونیستی

دیگر خبرها

  • ۶۶ درصد تقاضاهای سامانه سامع در دادگستری قزوین پاسخ گرفت
  • با فیبر نوری سرعت اینترنت ۱۰۰ برابر خواهد شد
  • درخواست سازمان نظام پزشکی از سازمان جهانی بهداشت برای لغو عضویت رژیم صهیونیستی
  • دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب است/ اتصال تمام ساختمان‌های کشور تا پایان برنامه هفتم توسعه به فیبرنوری +فیلم
  • وزیر ارتباطات : مشترکینی که فیبر نوری دریافت کنند افزایش سرعت صدبرابری اینترنت خواهند داشت
  • توضیح وزیر ارتباطات درباره شرایط افزایش سرعت اینترنت
  • ارسال ۲ درخواست به سازمان جهانی بهداشت درباره جنایات رژیم صهیونیستی در غزه/ تحمیل کرونای روانی به مردم جهان
  • درخواست نظام پزشکی از WHO بابت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه
  • ۲ درخواست نظام پزشکی از WHO بابت جنایات اسرائیل
  • ۲درخواست نظام پزشکی از WHO بابت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه