Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ ابوالقاسم چمن عصر چهارشنبه در نشست خبری اظهار داشت: مردم ما، همواره با بصیرت و هوشیاری، در مقابل بدخواهان ایستاده اند و با وجود فشارها و تحریم های اقتصادی، نگذاشته اند امنیت جامعه خدشه دار شود.

وی افزود: درست است که مشکلات اقتصادی وجود دارد، اما مردم ما می دانند، امنیت و وجود احساس امنیت، مهم تر از مسائل اقتصادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره گلایه ها از افزایش قیمت ها، با تاکید بر اینکه اجرای سهمیه بندی بنزین طوری برنامه ریزی شده که سبب افزایش قیمت ها نشود، گفت، خلاءها در این زمینه پر شده است، ۶۰ میلیون نفر در کشور یارانه سهمیه بندی بنزین را دریافت می کنند و اینکه گفته شده افزایش قیمت ممنوع است، به این دلیل است که خلاءها پر شده و سهمیه بنزین برای بخش های مختلف دیده شده است.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی افزود: در شرایطی هستیم که باید همه کمک کنیم تا در تحریم اقتصادی، در لبه پرتگاه قرار نگیریم و اقتصاد را نجات دهیم، نمی توانیم در فشارهای حداکثری استکبار، تصمیمی نگیریم.

وی افزود: باید شرایط کشور را در نظر بگیریم، دشمن تلاش دارد تا با فشار حداکثری، ما را وادار به کمک خواستن و دراز کردن دست یاری به سمت خود کند، اما این، با مبانی و ارزش های ما سازگار نیست.

وی درباره اعتراض های مردمی گفت: مردم انتقادها را به رسانه ها منعکس کنند، افزایش قیمت ها تخلف است و از مردم انتظار می رود این تخلف ها را گزارش کنند.

سرهنگ چمن در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به افتتاح پروژه های محرومیت زدایی در این استان، گفت: سهم استان، اجرای هزار و ۵۰۰ پروژه عمرانی در حوزه محرومیت زدایی است که تاکنون بخشی افتتاح شده و باقی در دست پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه ۴۰ هزار پروژه عمرانی در کشور در حال پیگیری است، افزود: قرارگاه محرومیت زدایی و قرارگاه پیشرفت و آبادنی سپاه، در عرصه های مختلف فعالیت دارد و تا کنون ۲۰ میلیارد ریال توسط این قرارگاه، برای پروژه های مزبور اعتبار هزینه شده است.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با بیان اینکه امسال با احتساب کمک های مردمی، ۳۰۰ میلیارد ریال برای اجرای پروژه های عمرانی استان هزینه شده است، گفت: قرارداد با قرارگاه پیشرفت و آبادانی و قرارگاه محرومیت زدایی، تامین ۱۰۰ میلیارد ریال است که البته این رقم با مشارکت مردم و دستگاه های اجرایی، به سه برابر می رسد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج گفت: بسیج، به معنی عزم و اراده برای حفظ انقلاب است و امروز در آستانه چهل سالگی بسیج، کینه توزی و ادامه شرارت دشمن، نهاد پلیدش را نشان داده است و مردم ما همچنان پشتیبان نظام هستند و با تکیه بر فرهنگ دفاع مقدس، در برابر تحریم اقتصادی دشمن با همه وجود ایستادگی کرده اند.

سرهنگ چمن گفت: مردم، گرچه نگران افزایش قیمت و گرانی هستند اما اولویت جامعه را امنیت می دانند.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی اظهار داشت: در هفته بسیج امسال، ۵۰ عنوان برنامه محوری در استان اجرا می شود که در مجموع هزار برنامه در رده های مختف بسیج تدارک دیده شده است.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی بیش از ۳۰۰ هزار نفر بسیجی دارد.

برچسب‌ها بجنورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقتصاد سهمیه بندی بنزین خراسان شمالی سازمان بسیج مستضعفین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقتصاد سهمیه بندی بنزین خراسان شمالی سازمان بسیج مستضعفین بجنورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقتصاد سهمیه بندی بنزین خراسان شمالی سازمان بسیج مستضعفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۷۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمندگان سپاه اسلام درس بزرگی به صهیونیست‌های خبیث و غاصب دادند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری، شنبه شب در تجمع مردم مرکز خراسان شمالی در حمایت از حمله غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به صهیونیست‌های غاصب که در میدان شهید بجنورد برگزار شد، با تبریک این عملیات غرورآفرین اظهار کرد: رزمندگان اسلام درس بزرگی به رژیم خبیث و پلید صهیونیستی به عنوان دشمن درجه یک دشمنان ملت ایران دادند.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: حمله موشکی و پهپادی نیروهای نظامی به اسرائیل در دفاع از ملت و امنیت کشور بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به شهادت تعداد زیادی از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران توسط صهیونیست‌های خبیث بیان کرد: ترور دانشمندان هسته‌ای، ایجاد ناامنی در کشور با بمب‌گذاری در کنار مزار شهید حاج قاسم سلیمانی و حمله به کنسولگری تنها گوشه‌ای از خوی وحشی‌گری این رژیم نامشروع است.

وی در ادامه افزود: نابودی زیرساخت‌های حکومت فاسد، رها شدن مردم مظلوم غزه از شر جنایت‌های صهیوینیست‌ها و شادی مردم آزاده جهان از جلوه‌های این عملیات غرورآفرین است.

کد خبر 6078263

دیگر خبرها

  • بازدید خبرنگاران از سد «بش قارداش» بجنورد + تصاویر
  • رویکرد سپاه گره‌‌گشایی از مشکلات جامعه و مردم است
  • حمایت مردم ایران از تنبیه متجاوز
  • رمز پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی روحیه جهادی است
  • بسیج سازندگی روزنه امید مردم برای حل مشکلات است
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه استکبار را به هم ریخت
  • بهره‌برداری از طرح ضلع شمالی بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی
  • تجمع پرشور مردم بجنورد در حمایت از عملیات وعده صادق + فیلم
  • رزمندگان سپاه اسلام درس بزرگی به صهیونیست‌های خبیث و غاصب دادند
  • حمایت مردم خراسان شمالی از غیور مردان سپاه پاسداران