Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهندس معمار خلاق مسلط به فاز 1 و 2 مسلط به نرم افزارهای مدلینگ،رندرینگ،پرزانته مسئولیت پذیر و دارای تعهد کاری از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه و پورتفولیو خود را در فرمت PDF به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند. ایمیل: cv@eborj.ir آدرس: محدوده اسقرار شرکت:تهرانپارس،خیابان رشید

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۷۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی گفت: معماران سازنده آثار تمدنی جمهوری اسلامی برای نسل‌ های آینده هستند که بی شک روح معنوی و بلند اسلام و شریعت در بناها و یادگارهای آن بروز و ظهور خواهد یافت.   یعقوبعلی نظری امروز در پیامی به مناسبت روز معمار اظهار کرد: بدون تردید معماری یکی از اساسی ترین مظاهر تمدن بشر است که برآیند ایده‌ های مهندسان معمار است.   وی افزود: روز بزرگداشت شیخ بهایی روز بزرگ مردی است که پس از گذشت قرن‌ ها، هنوز آثارش دستمایه تحقیق و پژوهش مهندسان و معماران این مرز و بوم است و در پرونده خود ایفای ارادت در این حوزه به حرم مطهر امام رضا (ع) را دارا می‌ باشد.   استاندار خراسان رضوی ادامه داد: تاریخ پرافتخار ایران اسلامی مدیون دانشمندان و مهندسان فرهیخته و خردمندی است که تمدن بزرگ اسلامی را بنا نهاده و پایه گذار مکتبی هستند که اصول و مبانی معماری در تمام دنیا از آن به عنوان الگوی خود یاد می‌ کنند.   او در این پیام آورده است: روز معمار، فرصتی است برای نگاهی ژرف به آثار و جایگاهی که در معماری گذشته داشته‌ ایم و تلاش برای موقعیتی که در معماری معاصر باید به آن دست‌ یابیم‌.   نظری اظهار کرد: اینجانب روز معمار را به همه مهندسان، فعالان و هنرمندان خلاق این عرصه علم و صنعت در استان خراسان رضوی و کشور عزیزمان، تبریک عرض نموده و از تلاش‌ های این انسان‌ های اندیشمند در پاسداشت فرهنگ و هنر سرزمین مان تجلیل می‌ کنم.   سوم اردیبهشت ماه به مناسبت گرامیداشت شیخ محمد بهائی در تقویم رسمی کشور به نام روز معمار و معماری ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • یادمان و جایزه معماری میرمیران برگزار می‌شود
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار
  • پویشی‌های دانشگاه آزاد اصفهان ۱۲هزار نفری می‌شوند/ 10 درصد دانشجوها به استخدام رسیدند
  • انقلاب اسلامی ایران بر جریان‌های استعماری دنیا مسلط شد
  • تبریک روز معمار ۱۴۰۳ + متن ادبی و پیام
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی/۶۰ نفر استخدام شدند
  • نایب قهرمانی دانشگاه آزاد یادگار امام(ره) در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد
  • فضای فانتزی، ساخت «سال گربه» را سخت کرد/ بازی مسلط بهرام افشاری
  • فضای فانتزی «سال گربه» کار را سخت کرد/ بازی مسلط بهرام افشاری