Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،آیت الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس ایسنا و موفقیت این خبرگزاری در پوشش اخبار اربعین برگزار شد، با بیان اینکه قیام امام حسین (ع) الگوی انقلاب اسلامی است، گفت : امام (ره) با الگوگیری از قیام سیدالشهدا (ع) توانست انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به جمعیت میلیونی حاضر در راهپیمایی اربعین اشاره کرد و گفت : این جمعیت میلیونی نمایانگر قدرت اسلام است که دشمنان از آن وحشت دارند.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه امروز ایران اسلامی بعنوان یک ابرقدرت مطرح است، افزود: به گفته خود دشمنان، ایران اسلامی یک قدرت تاثیرگذار در منطقه است.

آیت الله مصطفی علما به اهمیت کار خبرنگاران اشاره کرد و گفت: امانت و صداقت از اصول خبرنگاری است که انتظار می‌رود همه رسانه‌ها آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

علی متقیان مدیرعامل ایسنا با اشاره به گذشت ۲۰ سال از تاسیس این خبرگزاری، گفت: در نظر گرفتن مصالح نظام برای ما بر همه چیز مقدم است و براساس آن عمل می‌کنیم.

او امانت داری و صداقت در خبر را از ویژگی‌های اخبار ایسنا عنوان کرد و گفت: به هیچ جناح و جریان سیاسی وابسته نیستیم.

متقیان با بیان اینکه تلاش داریم فضای خبرگزاری را دانشجویی نگه داریم، گفت: خبرنگاران ایسنا در همه صحنه‌ها حضور دارند و در زلزله دو سال قبل کرمانشاه هم خوش درخشیدند.

او از راهپیممایی اربعین بعنوان بزرگداشت پیروزی قیام امام حسین (ع) یاد کرد و گفت: در ایسنا با اعتقاد به موضوع پوشش اخبار اربعین ورود کردیم و خوشبختانه خبرنگاران ما توانستند در این زمینه خوب عمل کنند .

 

 

انتهای پیام/د

امام (ره) با الگوگیری از قیام سیدالشهدا (ع) توانست انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی برساند

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرآن کریم ائمه اطهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۷۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ امام جمعه اراک و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امروز در جلسه درس اخلاق مدیران استان مرکزی، گفت: دفاع از حقوق عمومی در چارچوب مقررات موجب تحقق نظم، امنیت، جلب اعتماد عمومی و تقویت دلگرمی مردم به نظام اسلامی است که باید مورد توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

او ادامه داد: نظارت بر امور، برنامه‌محوری، حرکت در راستای مناسب وظایف، اخلاص و ایمان از اموری است که باید همواره در دستور کار مدیران قرار داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در قسمت دیگری از سخنان خود سعادت، رستگاری و پیروزی را در سایه پاکی نفس، تقوا و اجتناب از معصیت عنوان کرد و گفت: تزکیه نفس، به معنای پاکی و طهارت نفس از تمام رذائل اخلاقی و آراستگی بشر به فضائل اخلاقی بوده و خداوند متعال در آیات بسیاری به اهمیت و ضرورت آن برای رسیدن به کمال اشاره کرده است.

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • دیدار مدیران اداره کل بیمه سلامت با نماینده ولی فقیه در استان
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی