Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه شکست‌های اخیر تیم ملی فوتبال غرور ملی ما را خدشه‌دار کرد، گفت: ما از فیفادی‌های بعدی استفاده خواهیم کرد.

مسعود سلطانی‌فر در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت در پاسخ به سوالی درباره علت لغو برخی مسابقات فوتبال داخلی بیان کرد: ما براساس نظر شورای تأمین استان‌ها عمل کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها نظراتی درباره وضعیت امنیت کشور داشتند و صلاح دیدند برخی دیدارها به تأخیر بیفتد.

وی  همچنین درباره نتایج اخیر تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: ما دو بازی اخیر خود را واگذار کردیم که این شکست‌ها غرور ملی ما را خدشه‌دار کرد. این دو نتیجه واقعا بد بود و بسیاری از کارشناسان معتقدند که چینش‌های این دو بازی و عدم استفاده از بازیکنان جوان و لژیونرها موجب شد که نتیجه را واگذار کنیم.

وی ادامه داد:‌ البته با نتیجه اخیر دیدار عراق و بحرین ما هنوز فرصت اول شدن را در گروه‌مان داریم. با عزم و اراده وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال برنامه‌ریزی می‌کنیم تا بهترین نتایج را به دست آوریم.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که چرا فرصت‌های فیفادی را از دست می‌دهیم، خاطر نشان کرد: با هفت یا هشت کشور برای برگزاری مسابقه دوستانه صحبت شده بود. حتی با لیبریا هم تفاهم به دست آمده بود اما به خاطر مشکلات آن‌ها امکان برگزاری مسابقه فراهم نشد. ما حتما از فیفادی‌های بعدی استفاده خواهیم کرد.

وزیر ورزش درباره پرداخت حقوق سرمربی تیم ملی فوتبال‌مان نیز بیان کرد: پول وی پرداخت شده و ما حتی دستمزد سه ماه آینده وی را نیز پرداخت کردیم.

سلطانی‌فر درباره آخرین وضعیت پرداخت حق پخش از سوی صداوسیما گفت: صداوسیما با توجه به الزام قانون برنامه ششم باید جدی وسط بیاید و قانون را اجرا کند. ما دو سال و نیم است که با صداوسیما مذاکره می‌کنیم ولی اراده جدی در صداوسیما برای پرداخت حق پخش وجود ندارد. اما ما مکاتباتی با معاون اول رئیس جمهور و رئیس مجلس داشته‌ایم و دو کمیسیون برای بررسی موضوع انتخاب شده‌اند که نظر صداوسیما را هم بگیرند. نظر ما که مشخص است و آن را بیان کردیم که حق پخش در همه دنیا به کمک ورزش می‌آید. ولی صداوسیما تاکنون حاضر نشده است حق پخش را پرداخت کند.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۷۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان- ذوب آهن؛ نبرد مورایس و ربیعی در دربی حساس اصفهان

تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب آهن در بازی معوقه هفته هفدهم  لیگ برتر فوتبال و دربی اصفهان امروز (روز چهارشنبه) ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

 طلایی پوشان اصفهان در حالی به مصاف همشهری خود می‌روند که در ۲ هفته اخیر برابر ۲ تیم قعر جدولی صنعت نفت آبادان و نساجی یک شکست و یک تساوی به دست آوردند و با ۳۹ امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار گرفته اند و  از کورس قهرمانی جا ماندند.  

شاگردان مورایس می‌خواهند با برد در دربی اصفهان روند ناکامی‌های خود را قطع کرده  و با هواداران خود آشتی کنند و جایگزین تراکتور در رتبه سوم جدول رده بندی شوند.   

مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان تحت فشار قرار دارد و هواداران اصفهانی در بازی با نساجی شعار‌هایی علیه این مربی دادند و او به خوبی می‌داند که در صورت ناکامی در  دربی اصفهان شاید به سرنوشت خمز سرمربی خارجی تراکتور دچار شود.  

در آن طرف، تیم فوتبال ذوب آهن هفته گذشته با برد پرگل برابر تیم تراکتور روند ناکامی‌های خود را قطع کرد و اولین برد خود را در سال جدید به دست آورد. این تیم اصفهانی با این برد روحیه بخش برابر سپاهان  در دربی اصفهان صف آرایی می‌کند.  

شاگردان محمد ربیعی می‌خواهند با بردن دربی اصفهان همچنان جایگاه خود را در میانه جدول حفظ کنند، اما کار سختی مقابل حریف قدرتمند خود دارند.  

البته سپاهانی‌ها در دربی اصفهان آمار خوبی در اختیار دارند و آنها در ۲۳ دربی پیروز شدند و  در ۱۱ بازی هم شکست  خورده اند. همچنین ژوزه مورایس در دربی اصفهان هیچ گاه بازنده نبوده و ۲ برد و یک تساوی در کارنامه اش دارد، اما محمد ربیعی برعکس مورایس نتایج خوبی در دربی اصفهان نگرفته است. او در ۸ تقابل با سپاهان، ۶ بازی را شکست خورده و فقط یک بار پیروز شده است.  

بازی رفت با نتیجه ۲ بر صفر به نفع تیم سپاهان به پایان رسید و ذوبی‌ها اکنون به دنبال جبران آن شکست هستند.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • امیرحسین صادقی: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • به پرسپولیسی‌ها بگویید وزیر ورزش قبلی رفته و وزیر جدید آمده است | آنها هنوز به دنبال جام هستند؟
  • تیمی که یک ثانیه هم وقت تلف نمی‌کند!
  • صادقی: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • شکست تیم فوتبال شمس آذر برابر استقلال
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۳۱ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • حرف‌های ستاره ایرانی‌الاصل درباره کلوپ و تیمش
  • هیچ رفتاری را که سبب خدشه به تعامل ما با آژانس شود نمی‌پذیریم/ مدیرکل بین برجام و پامان تفکیک قائل شود
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۲۹‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • سپاهان- ذوب آهن؛ نبرد مورایس و ربیعی در دربی حساس اصفهان