Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس هلند ۲۵ پناهجو که قصد رسیدن به خاک انگلیس را داشتند در یک کانتینر یخچال‌دار  پیدا کردند.

اخبار بین الملل- به نوشته روزنامه «گاردین»، بر اساس بیانیه پایگاه اینترنتی دولت محلی هلند، ۲۵ پناهجو داخل یک کانتینر یخچال‌دار در یک کشتی باری کشف شده‌اند که قصد داشتند به انگلیس بروند.

این پایگاه اعلام کرد همگی پناهجویان زنده هستند و یکی از آن‌ها کودک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اورژانس هلند اعلام کرد بجز دو نفر از این پناه‌جویان که دچار سرمازدگی شده بودند، باقی آنان پس از انجام معاینه پزشکی، به پلیس تحویل داده شدند. پلیس راننده حامل این کانتینر را نیز بازداشت کرده است.

با این‌که ملیت این پناه‌جویان هنوز مشخص نشده است، گفته می‌شود همگی آن‌ها مرد هستند. 

 سخنگوی شرکت انگلیسی «دی‌اف‌دی‌اس سی ویز» که این کانتینر متعلق به آن است، در توضیح این حادثه گفت، پس از آن‌که خدمه کشتی پناهجویان را داخل کانتینر یخچال‌دار پیدا کردند، فوراً با پلیس تماس گرفتند. این کانتینر مطابق معمول قفل و مهر و موم شده بود اما پناه‌جویان سوراخی در درب آن ایجاد کرده بودند. پلیس زمانی وارد کشتی شد که هنوز در میانه راه بود.

از ماه گذشته که کانتینری حاوی جسد ۳۹ پناه‌جوی ویتنامی در انگلیس یافت شد، اقدامات صورت گرفته علیه مبارزه با قاچاق انسان در اروپا شدت یافته است. با این حال «بنیاد قاچاق انسان» در انگلیس اعلام کرده، سیستم بریتانیا در حمایت طولانی‌مدت از قربانیان قاچاق انسان شکست خورده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انگلیس پناهجو کانتینر یخچال دار پلیس هلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۷۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای خارجی قاچاق در مرند

سرهنگ اسدیان اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۳ عباسی مرند در حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پژو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۱۴۷ دست انواع ظروف آشپزخانه خارجی قاچاق به ارزش ۷۰۰میلیون ریال را کشف و ضبط کردند.

 وی با بیان اینکه در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد اظهار کرد: پلیس در برخورد با قاچاق کالا و اقلام ممنوعه شبانه روز تلاش می‌کند و شهروندان نیز هر گونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • سيگار هاي قاچاق ميلياردي در بجنورد
  • جان باختن ۵ پناهجو در دریای مانش
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد کشف شد
  • پلیس انگلیس دو نفر را متهم به جاسوسی برای چین کرد
  • حمله نژاد پرستان انگلیسی به زنان محجبه
  • خریداری ۵ هزار دستگاه کانتینر با سرمایه گذاری ۱۸ میلیون دلار
  • رانت‌جویان علیه اقتصاد
  • رشد ۹۲.۵ درصدی تخلیه و بارگیری کانتینر در بندر بوشهر