Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@19:47:38 GMT

کشاورزان در پی اصلاح قیمت بنزین حمایت شوند

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۷۸۶۵

کشاورزان در پی اصلاح قیمت بنزین حمایت شوند

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا ابراهیمی عصر چهارشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گلستان اظهارکرد: اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین چالش هایی را در جامعه ایجاد خواهد کرد بنابراین دولت و مجلس باید تلاش کنند تا عوارض منفی این طرح کاهش یابد.

وی افزود: سازمان‌های صمت و بازرسی باید برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت‌ها حضوری مستمر و موثر در بازار داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیمی گفت: افزایش قیمت سوخت مشکلات کشاورزان را بیشتر خواهد کرد لذا سموم و کود مورد نیاز کشاورزان باید به وفور در اختیار آن ها قرار بگیرد تا مشکلی برای کشاورزان ایجاد نشود.

عضو مجمع نمایندگان استان گلستان با بیان این که مردم از نظر اقتصادی مشکلاتی دارند، ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان به ویژه آب، برق، گاز و مخابرات باید بیشتر هوای مردم را داشته باشند و انشعابات را برای بدهی‌ قطع نکنند.

وی تأکیدکرد: ساختار بودجه در سال آینده باید اصلاح شده و شاخص‌های کسب و کار، افزایش پایه مالیاتی و کاهش اتکای به نفت مورد توجه بگیرد.

ابراهیمی با بیان این که باید مصوبات سفر رئیس جمهور و بازسازی خسارت‌های سیل را پیگیری کرد، گفت: با وجود تلاش های مسئولان در جبران خسارت‌های سیل اما توجهی به سرچشمه‌های سیل از جمله شهرستان‌های آزادشهر و رامیان نشده است.

طبق گفته وی هنوز بسیاری از راه‌های روستایی در این شهرستان‌ها مشکل دارند و در آزادشهر هم کشاورزان سیل‌زده مبالغ بلاعوض را دریافت نکردند.

کد خبر 4777263

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا ابراهیمی گرگان مجلس شورای اسلامی بوشهر زلزله شهرکرد ایلام بارش برف گرگان قزوین شیراز بنزین قیمت بنزین بیرجند خطبه های نماز جمعه هفته وحدت اصلاح قیمت حامل های انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۷۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۴۷۰ کیلومتر کانال آب در افغانستان

برنامه جهانی غذا از ساخت نزدیک به ۴۷۰ کیلومتر کانال‌های آب در افغانستان خبر داد و اعلام کرد این کانال‌های آب در ولایت‌های مختلف کشور ساخته شده است.

به گفته این نهاد، کشاورزان در افغانستان بدون دسترسی به آب، به زندگی شان ادامه داده نمی‌توانند.

برنامه جهانی غذا افزود کانال‌های آب به کشاورزان کمک کرده است تا آنان خانواده‌های‌شان را تغذیه کنند.

پس از چندین سال خشک‌سالی پیهم، بارندگی‌های اخیر کشاورزان را در کشور امیدوار کرده است که سال جاری حاصل خوب خواهند برداشت.

عبدالغنی برادر، معاون اقتصادی رییس‌الوزرای طالبان نیز گفته است در پی بارندگی‌های اخیر، سطح آب در کشور افزایش یافته و بیش‌تر بندها پر از آب شده است.

به گفته او، افزایش سطح آب سبب رشد بخش زراعت و افزایش میزان تولید برق در کشور می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ساخت ۴۷۰ کیلومتر کانال آب در افغانستان
  • قیمت جدید مرغ اعلام شد/ ابراهیمی: مرغداران با ضرر می‌فروشند
  • رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی خراسان شمالی از گلایه مندی کشاورزان استان از افزایش قیمت کودهای شیمیایی در آغاز سالجاری خبر داد
  • افزایش قیمت بنزین در چین
  • ضرورت جمع آوری ماهانه ۲۰ هزارتن مرغ از سطح بازار
  • عرضه تخم‌مرغ پایین‌تر از نرخ مصوب در بازار/ ضرورت حمایت از مرغداران برای مدیریت تقاضا
  • کاهش قیمت ها در بازار مرغ | مرغداران با ضرر می‌ فروشند
  • بانک های ناتراز اصلاح شوند تورم کاهش می یابد
  • نرخ فعلی خرید گندم مورد رضایت کشاورزان نیست
  • معرفی خودروسازان متخلف به قوه قضاییه