Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@07:27:32 GMT

حکم ریاست داورزنی در والیبال، چندساعته امضا شد!

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۷۹۹۶

حکم ریاست داورزنی در والیبال، چندساعته امضا شد!

سلطانی‌فر حکم ریاست داورزنی را فورا و بلافاصله بعد از انتخابات امروز فدراسیون والیبال امضا کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان حکم رئیس جدید فدراسیون والیبال را برخلاف بسیاری از انتخابات فدراسیون های ورزشی که تفویض حکم شان چندین روز و گاهی چندهفته طول می کشید، در کمتر از نیمروز امضا کرد!

 محمدرضا داورزنی معاون قبلی وزارت ورزش و نفر دوم این وزارتخانه، که شائبه بازنشستگی اش مطرح بود، امروز (چهارشنبه) در مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون والیبال با حکمی شکننده و با برتری مقابل بهنام محمودی ملی پوش سرشناس سابق، به‌عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد تا صندلی سابقش را بار دیگر پس بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که ضیایی رییس قبلی فدراسیون والیبال بخاطر بازنشستگی از کار برکنار شده بود! 

داورزنی امروز با 26 رای مقابل 15 رای بهنام محمودی، پیروز انتخابات مجمع فدراسیون والیبال شد و مدیریت این رشته را بدست گرفت. فدراسیون والیبال یکی از طولانی ترین دوره های اداره به وسیله سرپرست را پشت سر گذاشت و حالا پس از نزدیک به یکسال و نیم صاحب رییس شد.

 به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش نیز ساعاتی پس از برگزاری این مجمع انتخاباتی حکم ریاست داورزنی را به‌عنوان رئیس فدراسیون والیبال امضا کرد تا سریعترین صدور حکم روسای فدراسیون های ورزشی رقم بخورد. ورزش کشور اکنون منتظر معرفی فرد جانشین داورزنی در پست معاونت وزارت ورزش است که با استعفای داورزنی خالی مانده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیمت بنزین اعتراضات آبان 98 محمدرضا داورزنی هفته بسیج عبدالرضا داوری قرارداد مارک ویلموتس پالرمو درآمد سهمیه بندی بنزین تابناک ورزشی داورزنی وزیر ورزش والیبال قیمت بنزین اعتراضات آبان 98 محمدرضا داورزنی هفته بسیج عبدالرضا داوری قرارداد مارک ویلموتس پالرمو درآمد سهمیه بندی بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۷۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال

وزیر ورزش امروز اعلام کرد: وزارت ورزش و جوانان آمادگی دارد مدیریت ورزشگاه آزادی را به خود فدراسیون فوتبال بدهد.

به گزارش فارس، کیومرث هاشمی در جلسه امروز با اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد:  وزارت ورزش و جوانان این آمادگی را دارد که مدیریت ورزشگاه آزادی را به خود فدراسیون فوتبال بدهد که در خدمت فوتبال کشور باشد.

در صورتیکه این اتفاق رخ بدهد در آنصورت پرسپولیس و استقلال مستاجر فدراسیون فوتبال خواهند شد و باید حساب و کتاب های اجاره این ورزشگاه را به فدراسیون فوتبال بدهند در حال حاضر این دو باشگاه برای هر مسابقه مبلغی را به شرکت توسعه و تجهیز امکان ورزشی که از زیر مجموعه های وزارت ورزش است می پردازند که البته همیشه دیون معوقه ای به این شرکت دارند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کیومرث هاشمی وزیر شد هاشمی ، متخصص ترین وزیر ورزش تاریخ جمهوری اسلامی/ آیا وزیر جدید ورزش حریف چالش‌ها می شود؟

دیگر خبرها

  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده فدراسیون والیبال / نایب‌رئیس، سرپرستی تیم‌ملی و سفرها را قبضه می‌کند
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده والیبال ایران
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • سایه ابطال روی انتخابات سه‌گانه/ وزیر تعلیق می‌کند یا دیوان عدالت
  • خراسان رضوی و ثبت نام مجدد از نامزدهای ریاست
  • واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • ابلاغ وزارت ورزش به فدراسیون درباره فیرپلی مالی
  • انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی در بلاتکلیفی