Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هفته هفتم رقابت‎های لیگ برتر والیبال با برتری سه تیم پیکان، سایپا و شهرداری ورامین همراه بود. تاریخ انتشار: 19:07 - 29 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۹۷۱۹

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، هفته هفتم رقابت‎های لیگ برتر والیبال امروز (چهارشنبه) با برگزاری دیداری بین تیم‎های پیکان و شهرداری گنبد در تهران آغاز شد که این بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود پیکان به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر دیدار امروز، تیم‌های والیبال پیام و سایپا در خراسان به مصاف هم رفتند که این دیدار هم به مانند بازی اول این هفته با نتیجه ۳ بر یک به سود سایپا خاتمه یافت.

در آخرین دیدار امروز هم دو تیم شهرداری ورامین و خاتم اردکان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به سود نماینده وارمین به اتمام رسید.

همچنین سه دیدار از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر لغو شد که این مسابقات به شرح زیر است:

*شهروند اراک - راهیاب ملل مریوان

*کاله آمل - فولاد ایرانیان سیرجان

*سپاهان اصفهان - شهرداری ارومیه

تیم شهداب یزد نیز در این هفته استراحت داشت.   بیشتر بخوانید: مسابقات هفته ششم لیگ والیبال لغو شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال لیگ برتر والیبال هفته هفتم لیگ والیبال سایپا پیکان شهرداری گنبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۸۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود فولاد سیرجان به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، تیم‌های پیکان تهران و فولاد سیرجان در دومین دیدار از سری پلی‌آف نیمه نهایی لیگ برتر والیبال  دیشب در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتند که نتیجه این بازی، 3 بر 2 به سود فولاد بود.

   پیکان در ست‌های اول و دوم 25 بر 19 و 25 بر 21 برنده شد، اما شاگردان بهروز عطایی در تیم فولاد در ست‌های سوم و چهارم به بازی برگشتند و 27 بر 25 و 25 بر 19 پیروز شدند تا برنده بازی در تای برک مشخص شود. فولاد در ست پنجم هم 15 بر 9 به برتری رسید تا به‌عنوان نخستین تیم راهی  مرحله نهایی شود.

تیم فولاد سیرجان در بازی نخست که یکشنبه برگزار شد با نتیجه 3 بر یک پیکان را شکست داده بود.

دیدار دوم تیم‌های شهداب یزد و شهرداری ارومیه از سری پلی‌آف نیمه نهایی لیگ برتر والیبال نیز  امروز (چهارشنبه) برگزار می‌شود. شهداب در بازی نخست 3 بر یک برنده شده است.


 

دیگر خبرها

  • لیگ برتر والیبال؛ ارومیه کار را به بازی سوم کشاند
  • لیگ برتر والیبال| ارومیه کار را به بازی سوم کشاند/ حریف فولاد دهم فروردین مشخص می‌شود
  • لیگ برتر والیبال|کار شهرداری و شهداب به بازی سوم کشیده شد
  • شهداب آماده هت‌تریک قهرمانی
  • شهداب در آستانه هتریک قهرمانی
  • لیگ برتر والیبال؛ خانزاده امتیازآورترین بازیکن دیدار پیکان و فولاد
  • صعود فولاد سیرجان به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال
  • لیگ برتر والیبال؛ فولاد کام‌بک کرد و فینالیست شد
  • لیگ برتر والیبال؛ رضایی امتیازآورترین بازیکن دیدار شهداب یزد و شهرداری ارومیه
  • لیگ برتر والیبال؛ شهدابی‌ها در آستانه صعود به مرحله نهایی