Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@01:35:24 GMT

رسالت رسانه‌ها معرفی حماسه بزرگ اربعین به دنیا است

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۸۰۸۹

ایسنا/کرمانشاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: این رسالت عظیم رسانه‌ها است که بتوانند این حماسه بزرگ را به خوبی به دنیا معرفی کنند.

 محمدابراهیم الهی‌تبار در آیین بیستمین سالگرد تاسیس خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) و تجلیل از خبرنگاران ایسنا در استانهای ایلام، خوزستان و کرمانشاه به جهت پوشش مناسب اخبار اربعین، از ایسنا به عنوان یک رسانه با عرق دینی و اعتقادی یاد کرد و افزود: کسب رتبه برتر در پوشش اخبار اربعین به خوبی گویای عرق دینی و اعتقادی خبرنگاران این خبرگزاری است که در تولید آثار آنها تبلور یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از راهپیمایی اربعین به عنوان یکی حماسه بزرگ دینی و مذهبی یاد کرد و افزود: این رسالت عظیم رسانه‌ها است که بتوانند این حماسه بزرگ را به خوبی به دنیا معرفی کنند.

وی افزود: قطعا نقش رسانه ها در جهانی کردن راهپیمایی اربعین غیرقابل انکار است و همواره قدردان زحمات خبرنگارانی هستیم که در این مسیر گام برمی‌دارند.

الهی تبار در ادامه با اشاره به بازگشایی مرز خسروی بعد از چندین سال بسته بودن این مرز گفت: امسال مرز خسروی برای اولین بار توانست در کنار سه مرز دیگر کشور میزبان زوار اربعین باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به تردد بیش از سه میلیون زائر از استان کرمانشاه در اربعین امسال گفت: علاوه بر عبور زائران از مرز خسروی، زواری نیز که از مرز مهران تردد می‌کنند نیز از محورهای استان کرمانشاه عبور می‌کنند و مدیریت این حجم عظیم تردد کار دشواری است.

الهی تبار تصریح کرد: اربعین امسال به لحاظ کمی و کیفی بسیار متفاوت از سالهای گذشته بود، به طوری که تعداد زوار از نزدیک دو میلیون نفر به 3.7 میلیون نفر رسید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه به حوادث چند روز اخیر در پی اصلاح قیمت بنزین اشاره کرد و افزود: متاسفانه بعد از انتشار این اخبار شاهد بودیم که برخی اشرار با آسیب به اموال مردم سعی در مشوش کردن فضای جامعه داشتند، اما با تدبیر هوشمندانه مقام معظم رهبری این قائله ختم به خیر شد و اشرار و دشمنان این نظام مایوس شدند.

الهی تبار تصریح کرد: رهبری با سخنان هوشمندانه خود تکلیف همه را مشخص کردند و شفاف اعلام کردند که این تصمیمی است که در جلسه سران قوا گرفته شده و حاکمیت نیز بر اساس قانون از این تصمیم حمایت می‌کند.

این مسئول افزود: رهبری همچنین با تاکید بر کنترل قیمت‌ها، فرمودند افرادی که بعضا از محل این اصلاح قیمت دچار مشکل می‌شوند باید مشکلاتشان رفع شود و این امر بر عهده دستگاه‌های اجرایی است.

وی افزود: در این بین رسانه‌ها می‌توانند باتبیین این موضوع و ضرورت اجرای آن، شفاف سازی در خصوص این مسئله داشته و فضای جامعه را آرام کنند.

وی از برگزاری مراسم راهپیمایی در راستای محکومیت اغتشاشات اخیر در روز یکشنبه (3 آذر) در کرمانشاه خبر داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: راهپیمایی اربعین كرمانشاه استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۸۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نهایی تیم ملی والیبال با دو غایب بزرگ اعلام شد

 مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از یکم خرداد تا سوم تیرماه سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید.

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی والیبال، تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها تا امروز مهلت ارسال فهرست ۳۰ نفره خود را داشتند و بر اساس قوانین در هر هفته این رقابت‌ها هر تیم اجازه استفاده از ۱۸ بازیکن از فهرست اولیه را دارد.

موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و ۳۰ نفره این تیم برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ را اعلام کرد

میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، علیرضا مصلح‌آبادی فراهانی، محمدرضا حضرت‌پور، پوریا حسین‌خانزاده، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، امیرحسین اسفندیار، علی رمضانی، جواد کریمی، علی‌اصغر مجرد، علی شفیعی، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، علیرضا عبدالحمیدی، شهروز همایونفرمنش، آرمان صالحی، بردیا سعادت، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، امیرحسین صداقت، متین احمدی، مبین نصری، علی حق‌پرست، سیدامیرحسین ساداتی، مرتضی شریفی، عرشیا به‌نژاد، مهدی رضایی و مهران توانا بازیکنان معرفی شده در فهرست اولیه تیم ملی ایران برای حضور در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ هستند

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، موریس موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در این رقابت‌ها هستند

همچنین امیر ملک‌زاده، پویا عزیزی و توحید اصغری به عنوان مربیان حاضر در اردو در تمرینات تیم ملی کشورمان حضور دارند.

لازم به ذکر است که در به‌روزرسانی مقررات لیگ ملت‌ها امسال هر تیم می‌تواند علاوه بر ۱۴ بازیکنی که هر هفته لیست می‌کند، ۴ بازیکن رزرو را هم در فهرست نهایی‌اش بگنجاند و حتی همراه داشته باشد، تا در صورت نیاز پس از هر بازی بتواند ترکیب ۱۴ نفره جدیدی را برای بازی بعدی‌اش معرفی کند. به همین دلیل ممکن است در بولتن اختصاصی هر روز از مسابقات لیست جدیدی از تیم‌ها منتشر شود.

با اعلام این لیست رسما مشخص شد که امیر غفور و سید محمد موسوی انصراف خود را از حضور در تیم ملی اعلام کرده و در لیگ ملت‌ها غایب خواهند بود. 

منبع: ورزش سه

tags # والیبال سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • وعده صادق هژمونی آمریکا را در هم شکست
  • لیست نهایی تیم ملی والیبال با دو غایب بزرگ اعلام شد
  • بیماری‌های قلبی عروقی چالش بزرگ نظام‌های بهداشتی دنیا
  • بیماری های قلبی عروقی چالش بزرگ نظام های بهداشتی دنیا
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • «وعده صادق» و شکستن هژمونی آمریکا
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • دریاچه ارومیه اینطور زنده شد | آمار رهاسازی آب به دریاچه ارومیه از ۴ سد بزرگ
  • دریاچه ارمیه اینطور زنده شد | آمار رهاسازی آب به دریاچه ارومیه از ۴ سد بزرگ
  • شب عملیات کجا بودی؟