Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیر روستایی ابتدا در خصوص اردوی تیم المپیک در اندونزی گفت: سفر و اردوی بسیار خوبی داشتیم که بچه ها متوجه شرایط تایلند شدند.

این بازیکن ادامه داد: در هر دو بازی مقابل میزبان باید پیروز می شدیم. در مسابقه اول فرصت های زیادی را از دست دادیم و در بازی دوم با دو اشتباه فردی نتیجه را واگذار کردیم اما تجربه بسیار خوبی بهدست آوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روستایی اضافه کرد: جو خوبی بر تیم حاکم است و همدلی بچه ها با کادر فنی اتفاق بسیار خوبی است. برای انجام سومین بازی آماده می شویم. قطر تیم بسیار خوبی است. سال قبل هم مقابل این تیم بازی کردیم. باید از این مسابقه به بهترین شکل استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال امید ایران که خود را برای حضور در مرحله نهایی انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده می کند، ساعت ۱۶ روز پنجشنبه در دیداری تدارکاتی به میزبانی قطر به مصاف تیم امید این کشور خواهد رفت.

کد خبر 4777314

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال امید ایران امیر روستایی تیم فوتبال امید قطر تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال فدراسیون والیبال لیگ کشتی مارک ویلموتس لیگ برتر والیبال تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کشتی آزاد تیم فوتبال امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۸۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران

به گزارش ورزش سه، مولینا سرمربی 46 ساله قرقیزستان در نشست مطبوعاتی بعد از بازی گفت: ایران تیم فوق‌العاده است و بازیکنان درخشانی دارد که رویارویی با آنها برای ما تجربه خیلی خوبی بود.

این مربی اسپانیایی گفت: اعتراف می‌کنم در نیمه دوم ایران از نظر تکنیکی و فیزیکی کاملاً از ما بهتر بود و ما خوشحالیم که تا همین جای مسابقات بالا آمدیم.

او گفت: ما بخش زیادی از انرژیمان را در دور مقدماتی صرف کردیم، بعضی از بازیکنان ما مصدوم یا دوکارته شدند اما به نمایش نیمه اولمان مقابل تیم پرقدرت ایران افتخار می‌کنیم. شاید اگر نیمه اول 1-1 یا 2-2 می‌شد می‌توانستیم به بازی برگردیم اما ایران در نیمه دوم خیلی پرقدرت بازی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان ایران او را تحت تاثیر قرار داد گفت: همیشه این انتخاب سخت است، ایران بازیکنان خیلی خوبی دارد ولی بازیکن نقش پیوت شما (بهروز عظیمی) پرتحرک و موثر بود.

دیگر خبرها

  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • جی اوسو دلیل نمایش ناامیدکننده مقابل برادرش در رسلمنیا 40 را فاش کرد/ اخبار WWE
  • پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • آشوبی: پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • ممی‌زاده: اوزونیدیس از لحاظ شخصیتی و فنی بهترین است
  • عکس‌| آماده‌باش به جانشین اسماعیلی‌فر در پرسپولیس