Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@01:39:28 GMT

آمار مددجویان پشت نوبتی کمیته امداد به صفرمی‎رسد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۸۲۱۶

آمار مددجویان پشت نوبتی کمیته امداد به صفرمی‎رسد

به گزارش ایرنا، سید مرتضی بختیاری روز چهارشنبه در آئین واگذاری ۵۰۱ واحد مسکن مددجواین سیلزده کمیته امداد در جمع خبرنگاران بیان کرد:لرستان  در حوزه مشارکت ها، اکرام، محسنین و اشتغال شاخص های خوبی کسب کرده است.

وی اقدامات و حرکات آشوبگران طی چند روز گذشته  در کشور را محکوم کرد و افزود: ایجاد ناامنی و آتش زدن اموال دولتی و سرمایه های مردم از سوی اغتشاشگران  قابل قبول نیست و تمام جریانات سیاسی و مردم نیز این حرکات را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بختیاری ادامه داد: همه می دانند که در پشت صحنه این اقدامات دست آمریکا ، اسرائیل، ضد اتقلاب، سلطنت طلبان و اشرار نمایان است که امروز سیلی محکمی از مردم خوردند.

برچسب‌ها سید مرتضی بختیاری کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید مرتضی بختیاری کمیته امداد امام خمینی ره لرستان سید مرتضی بختیاری کمیته امداد امام خمینی ره لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۸۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی رحمت الله علیه استان در مراسم واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان گفت: امروز مجموعاً ۳۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در سراسر کشور به مددجویان کمیته امداد تحویل داده می‌شود که سهم قم از این تعداد ۸۰ واحد است.

حجت الاسلام مهری گفت: از مجموع ۸۰ واحدی که در قم به بهره برداری رسید، ۳۴ واحد در سلفچگان، ۲۵ واحد در روستا‌ها و ۲۱ واحد در پردیسان ساخته شده است.

وی با اشاره به هزینه ۴۰ میلیارد تومانی کمیته امداد امام خمینی استان برای ساخت این واحد‌ها گفت: برای ساخت هر واحد، ۲۸۰ میلیون تومان آورده توسط متقاضیان تامین شده و مابقی تا سقف ۶۰۰ میلیون تومان توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیران به پروژه‌ها تزریق شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌ و بختیاری
  • واگذاری بیش از چهار هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سیستان و بلوچستان
  • واگذاری بیش از هزار واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • واگذاری ۱۷۴۱ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام (ره) لرستان
  • واگذاری ۱۷۴۱ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در لرستان
  • ۶۷۰واحد مسکن مددجویان چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید
  • لرستان جزو استان های برتر در ساخت مسکن برای مددجویان
  • واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در قم
  • واگذاری ۱۷۴۱ واحد مسکونی به مددجویان لرستان