Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز اعلام کرد: در هفته چهاردهم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، قرار بود روز پنج شنبه ۳۰ آبان، تیم فجر شهید سپاسی در ارومیه به مصاف نود این شهر برود و شنبه ۲ آذر شهدای قشقایی میزبان سرخپوشان پاکدشت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو دیدار لغو و زمان برگزاری آن متعاقبا اعلام می‌شود.

تیم فجر شهید سپاسی به دعوت باشگاه سپاهان اصفهان فردا در دیداری دوستانه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف این تیم خواهد رفت.

انتهای پیام/چ

لغو دیدار نمایندگان فارس در لیگ دسته یک فوتبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال لیگ دسته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۸۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس امروز اظهار کرد: ۵ نفر از اعضای یک خانواده که از کوه‌های اطراف شهر شیراز اقدام به جمع آوری قارچ و استفاده از آن کرده بودند، دچار مسمومیت شدند.

او ادامه داد: این افراد برای اقدامات درمانی به بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) شیراز مراجعه و تحت درمان قرار گرفته اند.

همه قارچ‌ها خوراکی نبوده و بعضی سمی و بسیار خطرناک هستند و باید از چیدن، خریدن و خوردن قارچ‌های روئیده شده در طبیعت و کوه و دشت پرهیز و تنها از قارچ‌های خوراکی پرورش یافته در کارخانه‌های معتبر استفاده کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • نجات کودک بازیگوش در سازه آسانسور در شیراز
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز