Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت که تا ۱۰ روز آینده تمامی کشاورزان خسارت دیده از سیلاب اواخر سال گذشته و اوایل امسال کمک بلاعوض خود را دریافت می‌کنند.

به گزارش ایرنا؛ عزیزالله شهیدی فر روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سیمرغ افزود: در سیلاب اواخر سال گذشته و اوایل امسال ۳۱ هزار نفر در بخش های زراعت ، باغ ، دامپروری ، طیور و غیره خسارت دیده اند که در نهایت ۴۱ هزار پرونده برای این استان تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه تاکنون به بیش از ۵۰ درصد از خسارت دیدگان سیلاب بخش کشاورزی کمک بلاعوض تعلق گرفته است، گفت : مابقی خسارت دیدگان بخش کشاورزی حداکثر تا ۱۰ روز آینده کمک بلاعوض خود را دریافت می کنند چرا که پرونده خسارت دیدگان تکمیل ، در کارگروه استانی و شهرستانی نیز تائید و به بانک ارسال شده است .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اعلام اینکه در بحث پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به خسارت دیدگان این بخش هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد ، بیان کرد : کشاورزان خسارت دیده از سیلاب می توانند با مراجعه به بانک تسهیلات ارزان قیمت خود را دریافت کنند .

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۸۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل : یک سوم زمین های کشاورزی غزه نابود شده است

سازمان ملل از نابودی بخش‌های وسیعی از زمین‌های کشاورزی در نوار غزه خبر داده است.   الجزیره نوشت: تجزیه و تحلیل مرکز ماهواره‌ای سازمان ملل متحد (UNOSAT) نشان می‌دهد که ۳۳.۱۳ درصد از زمین‌های کشاورزی غزه تا فوریه ۲۰۲۴ آسیب دیده است.   این افزایش قابل توجهی نسبت به اکتبر سال ۲۰۲۳ است به طوریکه در آن زمان تنها ۵.۳۶ درصد از مزارع زراعی غزه آسیب دیده بودند، اما اکنون بیش از ۱۱۰۰۰ کیلومتر مربع (۴۲۴۷ مایل مربع) تخریب در زمین‌های زراعی این باریکه تحت محاصره دیده می‌شود.   سازمان ملل افزود: کاهش سلامت و تراکم محصولات ناشی از خراب کردن، فعالیت وسایل نقلیه سنگین، بمباران، گلوله باران و درگیری است.   کشاورزان غزه مدت‌هاست که محصولات متنوعی از جمله گندم، زیتون و توت‌فرنگی کشت می‌کنند، اما با داشتن بیشتر زمین‌های قابل کشت در منطقه حائل اسرائیل، کشاورزی با خطرات زیادی همراه بوده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سیلاب به ۵ هزار هکتار موزستان زرآباد خسارت سنگین وارد کرد +فیلم
  • خسارت هزار میلیارد ریالی بارندگی به کشاورزان لامردی
  • ۴۹۱ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند
  • باران راه ارتباطی ۳۸ روستای جبالبارز وساردوئیه را مسدود کرده است
  • تاخیر در رهاسازی آب و خسارت به محصولات کشاورزی + فیلم
  • رگبار و رعد و برق در ۴ استان/پیش‌بینی وقوع سیلاب
  • هواشناسی ایران / هشدار رگبار و وقوع سیلاب برای ۴ استان
  • خسارت ۵ هزار میلیاردی به بخش کشاورزی کنارک براثر بارندگی دو روز اخیر
  • بارندگی اخیر بیش از ۵ هزار میلیارد ریال به بخش کشاورزی کنارک خسارت زد
  • سازمان ملل : یک سوم زمین های کشاورزی غزه نابود شده است