Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، ژابی آلونسوی 37 ساله در سال 2014 پس از 5 فصل در سانتیاگو برنابئو، جایی که او موفق به کسب شش جام بزرگ شد به بایرن مونیخ منتقل شد. او پیش از اعلام خداحافظی از دنیای فوتبال به مدت سه سال در بایرن مونیخ حضور داشت.

آلونسو درباره اینکه چطور راضی به ترک رئال و پیوستن به بایرن مونیخ شده گفت:"من خیلی کنجکاو شدم که اسرار [گواردیولا] را دریابم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یک اشتیاق طبیعی بی امان دارد. فصول فوتبال طولانی است اما تا پایان به نظر نمی‌رسید پپ هرگز خسته باشد. او همیشه هوشیار و آماده بود."

منبع: ایلنا

کلیدواژه: منچسترسیتی پپ گواردیولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۸۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجسمه «بکن باوئر» در محوطه آلیانتس آرنا نصب می شود

 مجسمه اسطوره فوتبال آلمان و بایرن مونیخ در محوطه بیرونی ورزشگاه آلیانتس آره‌نا نصب خواهد شد.

به گزارش تسنیم، باشگاه بایرن مونیخ در نظر دارد مجسمه‌ای برای یادبود فرانتس بکن‌باوئر که در تاریخ 18 دی سال گذشته  پس از تحمل دوره‌ای از بیماری، در سن 78سالگی درگذشت، در محوطه بیرونی ورزشگاه خانگی خود یعنی آلیانتس آره‌نا نصب کند. بر اساس گزارش رسانه‌های نزدیک به باشگاه بایرن مونیخ؛ این باشگاه قصد دارد مجسمه‌‌ بکن‌باوئر را از آلیاژ برنز و در ابعاد 1.5برابری اندازه واقعی او بسازد و کنار مجسمه گرد مولر در محوطه بیرونی ورزشگاه آلیانتس آره‌نا قرار دهد. انتظار می‌رود اجرای این پروژه حدود 1.5 سال طول بکشد و هواداران بایرن، اعضای باشگاه و کانون هواداران نیز می‌توانند با کمک‌های نقدی خود در ساخت و اجرای این پروژه سهیم باشند.

بکن‌باوئر که در دوران بازیگری‌اش برای تیم‌های بایرن مونیخ، نیویورک کاسموس و هامبورگ بازی کرد، بین سال‌های 1965 تا 1977 در 103 بازی برای تیم ملی فوتبال آلمان غربی به میدان رفت و به‌‌عنوان یک مدافع 14 گل نیز به ثمر رساند. او همچنین سابقه سرمربیگری تیم آلمان غربی و بایرن مونیخ را نیز در کارنامه‌اش دارد. بکن‌باوئر به‌عنوان بازیکن با بایرن مونیخ 14 عنوان قهرمانی به دست آورد از جمله چهار قهرمانی در بوندس‌لیگا و سه قهرمانی در جام یوفا. او که با لقب «قیصر» شناخته می‌شد با تیم ملی آلمان غربی هم فاتح جام جهانی 1974 و جام ملت‌های اروپا 1972 شد. اسطوره فوتبال آلمان در سال‌های 1972 و 1976 توپ طلای «فرانس فوتبال» را از آن خود کرد.

در تصویر زیر مجسمه گرد مولر اسطوره فوتبال آلمان و بایرن مونیخ دیده می‌شود که در محوطه بیرونی ورزشگاه آلیانتس آره‌نا نصب شده است. او در تاریخ 24 مرداد 1400 در سن 75سالگی درگذشت. مولر که به او لقب «بمب‌افکن» داده بودند، بین سال‌های 1964 تا 1979 در عضویت باشگاه بایرن مونیخ بود و در 607 بازی رسمی برای سرخپوشان مونیخی موفق به ثمر رساندن 566 گل شد. او همچنین در 62 بازی برای تیم ملی آلمان غربی موفق به ثمر رساندن 68 گل شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حمایت بکن باوئر از وین رونی بکن‌باوئر:قهرمانی حق مسلم چلسی بود

دیگر خبرها

  • باخت‌های پیاپی مقابل رئال مادرید، هواداران بارسلونا را دلتنگ پپ گواردیولا کرد! / عکس
  • تمایل رئال مادرید برای جذب رایگان آلفونسو دیویس در سال 2025 / فابریتزیو رومانو
  • مجسمه «بکن باوئر» در محوطه آلیانتس آرنا نصب می شود
  • علاقه بایرن مونیخ به فرلاند مندی؛ افزایش احتمال معاوضه بازیکن فرانسوی با آلفونسو دیویس
  • مجسمه بکن‌باوئر در محوطه ورزشگاه بایرن نصب می‌شود
  • گواردیولا: فینال با منچستریونایتد؟ به کاونتری احترام بگذارید
  • حمله گواردیولا به سران فوتبال انگلیس: به خاطر حق پخش، تیم من را نابود کردید!
  • بایرن مونیخ هنوز بی‌خیال ژابی آلونسو نشده؛ رالف رانگنیک یک گزینه موقت خواهد بود؟
  • به‌خاطر ژابی حاضرم به رئال هم بروم!
  • رییس سابق بارسلونا: ال کلاسیکو؟ امیدوارم بایرن مونیخ رئال مادرید را حذف کند!