Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@19:55:06 GMT

دشمن به دنبال سوءاستفاده از تبعات گرانی بنزین بود

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۸۳۷۳

دشمن به دنبال سوءاستفاده از تبعات گرانی بنزین بود

استاندار فارس گفت:نباید اجازه بدهیم که افرادی بخواهند به هر بهانه‌ای دولت و مجلس قانونی را زمین بزنند زیرا دشمن تلاش داشت به بهانه گرانی پس از اجرای طرح، فضا را آلوده و هدف شوم خود را اجرایی کند. ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، عنایت‌الله رحیمی عصر امروز در شورای اداری استان فارس اجرای طرح هدفمندی یارانه را برای کشور مهم توصیف کرد و اظهار داشت: این طرح برای کشور لازم‌الاجرا بود و به همین منظور به تایید مقام معظم رهبری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه مهم‌ترین مشکل امروز تکیه بودجه بر نفت است، گفت: هر عمل و جراحی دردآور است و باید منتظر بهبودی آن باشیم و مهم‌ترین هدف از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت ایجاد سهمیه معین برای افراد جامعه و فروش مازاد آن به دیگر کشورها اعلام کرد. 

رحیمی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح گلایه همیشگی شهروندان که معطل ماندن در ترافیک بود، از بین می‌رود، افزود: کسانی که سیاست‌گذار این طرح بودند آن را کارشناسی کرده‌اند و نتیجه آن برای کشور مهم توصیف می‌کنند. 

امام جمعه شیراز: تخریب اموال عمومی پذیرفتنی نیستدعوت امام جمعه شیراز و استاندار فارس از مردم برای حضور در راهپیمایی لبیک به رهبری‌‌خسارت‌های سنگین اغتشاشگران در‌‌ شیراز / 2 منطقه شهرداری به آتش کشیده شد

وی ادامه داد: نباید اجازه بدهیم که افرادی بخواهند به هر بهانه‌ای دولت و مجلس قانونی را زمین بزنند زیرا دشمن تلاش داشت به بهانه گرانی پس از اجرای طرح، فضا را آلوده و هدف شوم خود را اجرایی کند. 

رحیمی تلاش دشمنان را برای تخریب کشور را بی‌اثر اعلام کرد و گفت: نیروهای بسیجی و انتظامی و دیگر نیروهای نظامی نشان دادند که دشمن هیچگاه نمی‌تواند به هدف خود برسد. 

استاندار فارس فرو کردن دشنه در ریه بسیجیان و شکستن دست نیروهای انتظامی در درگیری‌های اخیر را از تلاش دشمنان برای تخریب کشور اعلام کرد و گفت: اجازه نخواهیم داد کسی بخواهد برای خودش از هر نمد کلاهی ببافد. 

مسعود رضایی، نماینده مردم شیراز نیز در این جلسه اظهار داشت: در دنیای متمدن امروز واقعه‌گویی از جایگاه مهمی برخوردار است ولی در اتفاقات اخیر شاهد بودیم دولت نتوانست این مهم را رعایت کند و مجلس را برای اجرای این طرح کنار گذاشت و بدون هماهنگی با مجلس طرح را اجرا کرد. 

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود دولت با کسری بودجه مواجه شده و در سال آینده تورم چند برابر خواهد شد، گفت: برای این موضوع باید از هم اکنون چاره‌جویی شود. 

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد تا مادامی که برای ساختار کلی کشور برنامه‌ریزی انجام نشود،کشور روی خوش نخواهد دید و هر روز عده‌ای از فرصت‌طلبان به اموال دولت آسیب وارد می‌کنند.

انتهای پیام/425/ ت

R41382/P/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۸۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس

مهرداد شریفی با اشاره به اینکه ۱۷ آوریل برابر با ۲۹ فروردین به عنوان روز جهانی هموفیلی نامگذاری شده است، گفت: براساس بسته‌های حمایتی ابلاغی وزارت بهداشت، خدمات مورد نیاز به بیماران هموفیلی با هدف کاهش هزینه‌های تشخیص و درمان در مرکز آموزشی درمانی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز به عنوان تنها مرکز جامع هموفیلی دانشگاه ارایه می‌شود.

او ادامه داد: ویزیت بیماران توسط پزشک فوق تخصص خون و سرطان‌شناسی، فیزیوتراپی، دندانپزشکی، تهیه و توزیع فاکتور‌های انعقادی رایگان، تزریق فاکتور‌های نادر انعقادی و فرآورده‌های خونی، آموزش، مشاوره و مددکاری به بیماران مبتلا به هموفیلی ارائه می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام اینکه بیشتر بیماران مبتلا به هموفیلی دارای پیشینه خانوادگی خونریزی هستند، ادامه داد: از مجموع بیماران شناسایی شده، حدود ۴۲۲ نفر به هموفیلی نوع A، بالغ بر ۵۵ نفر به هموفیلی نوع B و حدود ۴۴۱ نفر به سایر اختلالات انعقادی مبتلا هستند.

شریفی اضافه کرد: بر همین اساس، ۶۶۷ مرد و ۲۵۱ مورد زن مبتلا به هموفیلی تاکنون در شیراز و شهرستان‌های استان فارس شناسایی شده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: تغذیه سالم، ورزش منظم و مستمر، پرهیز از استرس و فشار‌های روانی و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تا حد قابل توجهی می‌تواند از ابتلا به بیماری‌های خاص پیشگیری کند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تصادف پراید و تریلی در باجگاه شیراز با ۸ مصدوم
  • دوسالانه خوشنویسی شیراز برگزار می‌شود
  • روال عادی پرواز‌های فرودگاه شیراز
  • روال عادی پرواز‌های فرودگاه شهید دستغیب شیراز
  • رهبر انصارالله: عملیات ایران، معادلۀ جدیدی برای پاسخ به حملات اسرائیل ایجاد کرد/ برخی کشورهای عربی به بهانه جلوگیری از تشدید تنش، به دنبال ممانعت از واکنش ایران بودند/ عربستان و امارات خود را رهبر کشور‌های عربی معرفی می‌کنند، اما حمایتی از فلسطین نکردند
  • فوت جوان ۳۰ ساله بر اثر واژگونی نیسان در محور شیراز - اصفهان
  • مرگ مرد ۷۰ ساله با سقوط در چاله آسانسور
  • توسعه کمی و کیفی خدمات آزمایشگاهی در فارس
  • در توزیع مصوبات سفر‌های هیات دولت به فارس عدالت رعایت شده است
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس