Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@17:57:33 GMT

چه کسانی چقدر کمک هزینه می‌گیرند؟

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۸۴۰۴

‍‍‍‍‍‍

دریافت 70 MB

۱۱*۴۵

برچسب‌ها یارانه دولت طرح حمایت معیشتی دولت ایران پروندهٔ خبری طرح حمایت معیشتی دولت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یارانه دولت طرح حمایت معیشتی دولت ایران یارانه دولت طرح حمایت معیشتی دولت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۸۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صهیونیست: بایدن به اسرائیل آسیب رساند

دولت جو بایدن از همان روز‌های نخست جنگ غزه به طور گسترده حمایت خود را از نسل کشی فلسطینیان به دست صهیونیست‌ها اعلام داشته و از ارسال هیچ گونه تسلیحاتی برای تحقق این امر کوتاهی نکرده است. با این وجود، مقامات کابینه راستگرای صهیونیست از این موضوع به هیچ عنوان خشنود نیستند. 

به گزارش الجزیره، آمیچای چیکلی، وزیر امور یهودیان رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) از دولت بایدن به دلیل آنچه عدم حمایت مناسب از اسرائیل خواند، انتقاد کرد. 

بر این اساس، چیکلی به رادیو کان در این باره گفت: ما شاهد آن بودیم که بایدن اقدامات لازم به منظور نشان دادن قدرت آمریکا در حمایت از اسرائیل را نشان نداد. همین مسئله به اسرائیل و دیگر کشور‌ها آسیب وارد کرد. 

این وزیر راستگرای صهیونیست که از مقامات ارشد حزب لیکود به رهبری نتانیاهو است، خاطر نشان کرد: ما در ابتدای جنگ شاهد بودیم که وی در پاسخ به تهدیدات ایران و حزب الله از آنها خواست از هر گونه ماجراجویی اجتناب کنند، اما همگان دیدند که نتیجه کار چه بود. 

وی در ادامه به اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال جاری میلادی، افزود: اگر من یک شهروند آمریکایی با حق رای بودم بی تردید به دونالد ترامپ، رقیب بایدن و نامزد جمهوریخواهان رای می‌دادم. 

علی رغم حمایت‌های بی دریغ دولت بایدن از کابینه جنگی رژیم صهیونیستی، مقامات صهیونیست از انتقادات سطحی مقامات کاخ سفید درباره آمار بالای کشتار غیرنظامیان در غزه ناراضی هستند. این انتقادات در حالی مطرح می‌شود که اکنون بایدن در آستانه امضای کمک ۲۶ میلیارد دلاری به تل آویو قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • بانک‌هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/ مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • علیرضابیگی: دولت رئیسی ناکارآمدی و مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرده
  • مروری بر بودجه در سال ۱۴۰۳؛ دست دولت در جیب مردم برای جبران کسری!
  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی
  • آلمان حمایت از آنروا را از سرگرفت
  • وزیر صهیونیست: بایدن به اسرائیل آسیب رساند
  • سفر به عتبات گران‌تر از سفر به ترکیه
  • ۳هزار زندانی ندامتگاه قزلحصار کرج از تسهیلات حمایتی بهره مند شدند
  • پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه